Linneat itse mietin samaa.. Että pitäisi osata kuitenkin nauttia raskaudesta.. Mun mies laskee aina todennäköisyyksiä, ne lohduttavat jonkin verran.. Esimerkkinä:
1. Oireet: Oireita on, pahoinvointia ei enää niin paljon, mutta ällötysoloja kuitenkin päivittäin. En ole ikinä kärsinyt kauheista pahoinvoinneista ja tämä raskaus on nyt tuumien eniten pahoinvointia sisältänyt,.. Olen jopa oksentanut muutaman kerran mitä en ole ikinä aikaisemmin tehnyt. Maha turpoaa, samoin rinnat. Repäisykipuja, hormooni-itkuja, väsymystä on. Miltei joka yö herään vessaan..
2. Alkuraskauden ultrassa sikiö/alkio on löydetty oikeassa paikassa, sydän löi ja tyyppi vastasi viikkojaan. Käsittääkseni tämän jälkeen on yli 90% mahdollisuudet, että vaavi tulee maailmaan asti. Joidenkin arvioiden mukaan jopa isommat prosentit.
3. Mitään vuotoa tai keskenmenokipuja ei ole. Ei tuhrun tuhrua.
4. Eli mitkä ovat todennäköisyydet ylemmät faktat mukaanlukien, että olisin saanut keskenmenon, jossa ei ole vuotoa, kipua tai muitakaan merkkejä siitä. Ja jossa raskausoireet kuitenkin jatkuvat... Aika pienet, kuvittelisin.
Eli näin itseäni lohduttelen.. Ja viikon 10 jälkeen käyn sitten metsästelemään niitä sydänääniä. :heart: Tee Linneat samanlainen lista ja lue sitä välillä läpi. Helpottaa minua ainakin..

Mutta olenkin vähän pöljä.