Evamaria mulla on Brunolle aika ti 15.1. Mäkin valitsin tietoisesti rakenteiden tarkistamisen, 4D´n videoinnin sijaan. Mulla on lääkitys päällä, joka voi vaikuttaa lapsen sydämeen. Siksi mulle on tärkeetä, että erittäin osaava lääkäri tutkii rakenteet. Menen sitten Jorviin hieman myöhemmin.
Olisihan se mukava saada sukupuoli samalla reissulla tietoon. Tosin poika tämä todennäköisesti on. Miehen suvussa melkein vain poikia. Hänellä itsellään monta veljeä ja vain yksi sisko.
Olen ostanut pelkkiä tyttöjen vaatteita, joten saattaa mennä uudelleen myyntiin..
Täälläkin sykkeet on tuota 120-136 luokkaa, olen sitä ihmetellyt ja kai hieman huolissanikin. Vaikka normaalin rajoissahan nuo ovat.
Mä tosiaan ostin muutama päivä sitten Anita tukivyön, koko S. Se on mulle pieni, eli jos joku on kiinnostunut, infotkaa.
Miehen porukka tulee syömään tänne. Mun pojat odottelee heitä jo innoissaan. Teini (tyttö) on shoppailemassa kavereiden kanssa.
Mä suuntaan lasten kanssa Hankoon huomenna uudeksi vuodeksi. Haluaisin jäädä tänne ja viettää vuoden vaihteen miehen kanssa, mutta lapset haluaa mummolaan.
Mähän olen pitkällä sairaslomalla, eli en mene enää kouluun opettamaan. Ihan hyvä, sillä nämä liitoskivut kyllä estäisi liikuntatuntien pidon tyystin..
Matkustelusta. Esikon raskaudessa reissattiin ex-miehen kanssa aika paljon. Lentoemäntänä ollessa otin selvää rajoitteista ja muutenkin tuli selviksi riskit. Eli huoletta saa ainakin lentää suht pitkälle. Itse lähden VANHEMPIENI kanssa maalis-huhtikuussa reissuun. Miehelle olen miettinyt synttärilahjaksi Islannin kolmen päivän lomaa, tai Budapestiä keväällä. Toukokuussakin tekisi mieli lähteä vielä jonnekin. Mutta tuskin enää silloin viitsin matkustaa.
Olemme miehen kanssa kiertäneet yhdessä maailmaa kiitettävästi. Aiomme jatkaa matkustelua vauvankin kanssa ihan normaalisti. Rakastan matkailua.