Onnittelut kaikille synnyttäneille, nyt niitä kesäkuisia tosiaan jo tulee. :heart:
Kotiutumisvaatteet, jos vauvan synnyttyä ja kotiinlähdön aikaan on näin kuuma, niin luultavasti ei laiteta mitenkään hirveen paljoa päälle, koska autossa menee kumminkin se 45 minuuttia, mitä sairaalasta kotio ajaa. Varmaan joku body, ohkasemmat housut, sukat ja pipo. Varoiks tietenkin mukaan joku viltti ja/tai paksempi takki/huppari.
Juu täälläkin
herkut maistuu paremmin kuin hyvin. Vois maistuu vähän huonommin. Mutta positiivista on se, että painoa on nyt tullut n. 6 kg, eikä enempää. Mihin oon tyytyväinen mutta myös hyvin yllättynyt. Tokihan tuota painoa vielä voi tässä tulla laskettuun aikaan kumminkin on se kolmisen viikkoa ja voi mennä ylikin. Mutta sittenhän sen näkee, että miten paljon tuota tulee.
Joo
nukkumisvaikeuksia löytyy täältäkin.. Yöt menee niin vaikeesti. Saan unta vasta joskus 3-4 aikaan ja herään sitte jo siinä 8-9 aikaa. Ja tossa välissä tulee herättyä vessaan ja joskus sitte mieheen kun lähtee töihin. Ja osittain ne vaikeudet mun kohdalla johtuu tosiaan siitä, että ei saa/pysty mahalleen nukkumaan. Eiköhän nuo unet ainakin hieman parane vauvan synnyttyä.
Meillä oli
perhehuone, kun esikoinen syntyi ja ois se mukava olla nytkin. Kun täältä nyt kumminkin sen kolmisen varttia ajelee suuntaansa. Ja ois vähän sitä yksityisyyttäkin, mutta eipä mua kovinkaan paljoa harmita tai haittaa, jos ei perhehuoneeseen päästä.
Miehellä alkaa
kesäloma ens kuun ensimmäisenä päivänä ja siinä sitä on sitten reippaasti ja kunnolla. Eli saa olla kunnolla vauvan kanssa kotona, syntyi hän sitte milloin tahansa. Eriasia oli kun esikoinen syntyi. Silloin mies lähti armeijaan tammikuun 7pvä ja meijän esikoinen syntyi 2. pvä. Eli nyt on hieman parempi tilanne, kun ei oo mitään armeijaa enää tossa.
Pakko sanoa, että tän kuumuuden myötä oisin valmis synnyttämään vaikka nyt heti. Tai viimeistään maanantaina, silloin vauva on ainakin täysaikainen. Mutta oon niin varma, että mun tuurilla voin paksusti vielä kun heinäkuu lähestyy.
Mä en oo koskaan tykänny kesästä, enkä tykkää nytkään. Tai no vielä vähemmän nyt.
Allergia tekee sen, että en muuten sit tykkää.
Esikoisen kanssa kun ollaan ulkonakin leikitty, niin oon siellä viilettäny bikineissä.
Onneks naapurit ei asu ihan naapurissa. Täytyy varmaan hankkia uima-allas ja laittaa sinne vettä ja jääpaloja, ni ois ainaki kylmää vettä.
Susanna#1 & Flikka 36+4