Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Tiivari Sofialla oli jossain kuvassa semmoset pitsireunaiset legginsit, mistä oot ostanu? mä kävin tänään hennesissä niin siellä pienin koko oli 86/92, kyllä mä ne otin, mutta armottoman pitkät ne on :/
Alkuperäinen kirjoittaja Mouse:G: Ootteko siirtyny jo yksiin päikkäreihin? Miten on onnistunu, kenellä kokemusta? Meillä tuntuu olevan ihan mahdottomuus, kun neiti herää jo kuudelta, ja tarvii aamupäivällä jo aamu-unet 8-9 aikaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Tiivari ei meijän hennesissä mitään lyhempi punttisia ollu |O no voihan jehna :headwall: tiistaiks oisin semmoset halunnu, pitää varmaan käydä toisesta putiikista vielä kattomassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen::kieh: huomenta, jos ei Emma herätä klo6 niin kyllä tonttu pitää huolen siitä että nälkä on jo klo5.30......eli täällä nyt istun yksin olkkarissa ja katson King of queensia ja mietin mitä mun tekee mieli, oon viimeksi syöny eilen klo11...eli siitä on aika kauan..
Hmm...ja jääkaapissa kaikkee paitsi just sitä mä haluun :kieh:...ei huhhu.. :xmas: