Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Sydänkäpynen- tee testi nyt! HETI! Mulla oli JUST noi oireet![]()
Kamoon.... Viikko vielä! Malta nyt hyvä nainen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Sydänkäpynen- tee testi nyt! HETI! Mulla oli JUST noi oireet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Sydänkäpynen- tee testi nyt! HETI! Mulla oli JUST noi oireet![]()
Kamoon.... Viikko vielä! Malta nyt hyvä nainen!
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Ihanii noi Käpyse oireide metsästykset
![]()
Ite ku en millää uskonu saati tajunnu et oikeest olin paksun ku Vimppaa odotin...menkatkii loppuje lopuks ol myöhäs vaik kui ku testin tein ja sittekii olin varma et turhaa moisen testin ostin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Ihanii noi Käpyse oireide metsästykset
![]()
Ite ku en millää uskonu saati tajunnu et oikeest olin paksun ku Vimppaa odotin...menkatkii loppuje lopuks ol myöhäs vaik kui ku testin tein ja sittekii olin varma et turhaa moisen testin ostin :ashamed:
No mä vaan näitä oireita sen takia seuraan nyt, ku viime kierrossa ei ollu mitään oireita...
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Ihanii noi Käpyse oireide metsästykset
![]()
No mä vaan näitä oireita sen takia seuraan nyt, ku viime kierrossa ei ollu mitään oireita...
Seuraa vaa ihmeessä...en mie sil sanonu![]()
Miust se o omal kohal nii hassua ku en vaa tajunnu et ootan vaik ei ollu ku 3 raskaudest kokemustaja nyt ku mietin nii oireitakii iha selvii.
Pidän peukkui tärppiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Ihanii noi Käpyse oireide metsästykset
![]()
Seuraa vaa ihmeessä...en mie sil sanonu![]()
Miust se o omal kohal nii hassua ku en vaa tajunnu et ootan vaik ei ollu ku 3 raskaudest kokemustaja nyt ku mietin nii oireitakii iha selvii.
Pidän peukkui tärppiin![]()
Ja niinku tuolla sanoin, niin ei oo mikään tärppi olo, vaan odotan menkkoja koko ajan alkavaks..
Täällä Pohjanmaalla virvotaan vasta pääsiäislauantaina. En tiedä menevätkö. Ei nuo oo ikinä oikein syttyny koko touhuun.Virpomisesta Kävikös teidän lapset virpomassa?
Kokoajan vaan tulee pelko persiiseen siitä, että kun jo nyt on paskoja fiiliksiä ajoittain omasta vanhemmuudesta, haluaako sitä tuoda maailmaan toisen lapsiraukan, jota mä en aina jaksa? :ashamed: Ehkäpä tää kuuluu asiaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:Ja Elpalle piti laittaa että korvien harominen johtuu myös hampaiden tulosta.
muoks. ja yleensä se kyllä laittaa yöt aika rikkonaiseksi kun makuuasennosa paine menee korviin tai jotain sinne päin.![]()