Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Piti tulla vielä kysymään, jos esim. rebel tai T-Bird tai kielletty tausteilevat, että mitä teille kuuluu?!
Heips Elppis! Kiva että joku muistaa =)
En ole kyllä edes taustaillut, nyt sattumalta pitkästä aikaa tulin lukemaan mitä muille kuuluu.
Töissä menee aika, ja se mitä sen jälkeen aikaa jää niin ei kehtaa netissä pyöriä paitsi nyt, kun oon saikulla. Flunssaa menossa.
Työn aloitus oli meidän perheessä yksi parhaita ratkaisuja parisuhteen ja mielenterveyden kannalta. Olin jo niin yliväsynyt tähän kotona hengaamiseen, ettei usko Esterikään.
Enää ei ole turhia riitoja tai ylipäätään turhautumista joka asiasta, kun elämässä on muutakin kun ruoan teko ja vaipat. Ihana jutella ihmisten kanssa, ahh :flower:
Molemmat meillä tekee osa-aikatyötä, joten poika saa olla kotona.
Meillä edelleen yöt menee miten menee, en jaksa siitä sen enempää koska uskon, ettei tämä korjaannu kun murrosiässä. Neuvolalta olen apua pyytänyt, muttei sieltä mitään järkevää saa käsiin ja lähin unikoulu on 100km:n päässä joten olkoon. Sitä tottuu tähän zombiena oloon ihan mainiosti.
Kaikesta huolimatta välillä olen miettinyt toista lasta, mutta kun kelailen muistoissani parisen kuukautta taaksepäin, tulee järki päähän, onneksi.
Luulen itsekkin, etten olisi tarpeeksi vahva vielä toiseen ja sitten saatas ihan todella käydä mielenterveyden päälle.
Eli meillä menee siis ihan ok!
Tukea vasten jo kävelee, tai ottaa askeleita ihan useamman, hampaita on 6kpl, juo joskus nokkamukista ja napostelee maissinaksuja yms muttei vielä lasketa trigometriaa eikä lausuta Eino Leinoa.
T-B ja poju 10kk