E
enna.
Vieras
Käykö palstalla vielä vauvan 2006 kesäkuussa saaneita?
Kaikkihan eivät ole mukana suljetussa yhteisössä ja esim. Eliisaa siellä ei ole pitkään aikaan näkynyt!?
Mukava olisi kuulla teidänkin kuulumisia/taaperoiden kuulumisia!
Kaikkihan eivät ole mukana suljetussa yhteisössä ja esim. Eliisaa siellä ei ole pitkään aikaan näkynyt!?
Mukava olisi kuulla teidänkin kuulumisia/taaperoiden kuulumisia!