Alkuperäinen kirjoittaja porkkanainen:mä varmaan roikun sit kasvimaalla koko kesän....![]()
Sa alat harrastamaan kanien hoitoa mutta koet minuutesi pienenevan hetki hetkelta harrastuksesi parissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja porkkanainen:mä varmaan roikun sit kasvimaalla koko kesän....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:mä sit vissiin lauleskelen![]()
ei kun sä keräilet kaikki nuket mitkä näet kaupoissa ja kirppareilla |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mitäs mä harrastan? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja palmolive:Keräilenköhän mä sitten Palmolive-saippuoita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kerropas ap mitä tuo nikkisi sitten tarkoittaa. minä kun en oikeasti ymmärtänyt kuin sen varpusen. Tyhmä mikä tyhmä eikä ajantasalla =)
Tän vaimohan tässä ollaan![]()
![]()
Hups miten iso kuva! No profiilissa vähän pienempi
..
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mitäs mä harrastan? :saint:
Kevätaurinko kevään tullen istuttelee tilliä ja persiljaa parvekeruukkuun ja odottelee kesää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Mie haluu kans mieleisen haarrastuksen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Mie haluu kans mieleisen haarrastuksen..![]()
sä korjailet kesällä veneitä , nimen perusteella .
Venefica= vene vika .
voi mun suomennoksessakin olla tosin jotain vikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auts:mikäs harrastus mulle sopis??
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:Mitähän minä sitten voisin harrastella?
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:Mitähän minä sitten voisin harrastella?
sä et kyl tästä yhtään tyule pitämään :ashamed:
sä kyttäilet naapureita kiikareilla ja teet ilmoituksia soskuun![]()
jä tämä ihan huumorimielellä, toivottavasti itselläsikin huumori riittää? jos ei niin pyydän tuhannesti anteeksi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Mie haluu kans mieleisen haarrastuksen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Keksikääs mullekkin joku kiva harrastus :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Just Do It:Miäkii haluun tietää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Just Do It:Miäkii haluun tietää![]()
Yllytyshulluna teet ihan mitä muut vaan käskee.