Alkuperäinen kirjoittaja auts:mikäs harrastus mulle sopis??
Ihan selkeesti harrastat ruusujenkasvatusta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:mikäs harrastus mulle sopis??
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Entas mina?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:No entäs minä. Mä voisin aloittaa uuden harrastuksen kun alkaa käsityöt jo tympimään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:No entäs minä. Mä voisin aloittaa uuden harrastuksen kun alkaa käsityöt jo tympimään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Jack sparrow koiria![]()
Mustikkatassu tietenkin marjojen poimintaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Hei mitäs mää teen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mitäs mä voisin harrastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Täpyytes:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mitäs mä voisin harrastaa?
Mirenasta tuli jostain syystä mieleen punainen polkupyörä jossa kori edessä, täynnä päivänkakkaroita tietenkin. Mirena04 ajelee paljain varpain fillarillaan pitkin hiekkateitä punainen pyöräilykypärä päässään ja laulaa "mummolaan kun pyöräilemme..."
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Koska on sateinen kesä Maijon viihtyy sisätiloissa ja väärentää kiinalaista taidetta.
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Juures Suikale nauttii itikoista ja ulkona kokkailusta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:No entäs mä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:No entäs mä?
Mulle tulee sanasta Sankkuli aina jostain syystä mieleen sana Huppeli.
Sankkuli istuu iltaisin meren rannalla ja katselle auringonlaskua, laulelee ja siemailee Sangriaa pikku pikku huppelissa.