Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Täällä kanssa toivotaan kesä vauvaa 2009! Terolutit aloitin juuri epäsäännöllisten menkkojen takia.. Vuoden verran tässä nyt ollaan jo vauvaa yritetty, mutta josko noista teroista olis hiukan apua!!!! :)
 
Hilveri Sellainen iso jo mutta välillä vielä niin pieni 2v :heart: :D

Ainakin tietää mihin pitää verrata kuin varsinainen yritys alkaa eli tuntemukset pitäisi olla ihan päinvastaiset kuin nyt! 3 päivää menkkoihin ja mahaan sattuu, tissit on turvoksissa ja todella etova olo :x :x Plussaa kun toivoo pitäisi ilmeisesti olla kivuton maha, tissit normaalit ja ei lainkaan pahoinvointia :LOL:

Tuli ihan miehelle luvattua ja yhdessä sovittua, että yritys alkaa syyskuussa! Tarkalleen 15 päivä jos kierrot pysyy säännöllisinä. En saa muuttaa enää mieltäni :snotty:

Tervetuloa Hensku00 ja anu84 :wave:
 
Ompas täällä hiljaista, nostetaan vähän.
Meikäläinen jänskättää häitä, ja oottaa vauvanyritys aikaa! :D Malttamaton olo, täytyy vaan jaksaa oottaa vielä vähän aikaa! Ois vaan niin ihanaa kun sais oman nyytin syliin!
Nyt vaan eilen iski kurkkukipu :/ tosi inhottavaa oli nukkua kun yöllä kipu vaan yltyi. Täytyy vaan koittaa juoda kuumaa, et tervehtyisi häihin mennessä....
 
Minä kuumeilen kolmatta... :D Mieluustihan sen kesävauvan kun saisi! Olen tässä pehmitellyt ukkoa ja aika lupaavalta näyttää, ei meillä kortsua käytössä ole.. Vaikka ei kyllä varsinaisesti olla sovittu että antaa kolmannen tulla, mutta kyllä kummatkin tietää seuraukset jos puuhaa ilman ehkäisyä. ;)
 
Terve tännekin pinoon. Reissusta kotiuduttu ja heti piti tulla katsomaan mitä täällä palstalla on poissaoloni aikana tapahtunut :D En suinkaan ole mitenkään riippuvainen palstasta...
Kesäflunssaa vissiin liikenteessä? Toivottavasti ei meille rantaudu. Vatsatauti saatiin vissiin vältettyä vaikka reissun aikana yhessä kyläpaikassa oli paskatautia ollut justiinsa.
 
Moi!
Saanko liittyä joukkoon?
Meillä alkoi pikku-kolmosen toivominen tänään, eilen söin viimeisen cerazetten :D
Ennestään meillä siis lapset: tyttö 2v 10kk ja poika 6kk.
Nyt odotellaan sitten kuukautisia, jotta pääsis oikeasti toivomaan :saint:
Poika vielä imetyksellä ja kiinteitä vasta aloiteltu, menkat alkoivat jo maaliskuussa, mutta taisivat pillereistä johtuen jäädä pois... enpä muista koska oon näin toivonu menkkoja tulevaksi :LOL:
Aikaisemmin on tärpännyt nopeaan ja tietysti toivon, että niin kävisi nytkin, olisi ihanaa saada oma kesävauva, kun syksy- ja talvivauva on jo :heart: :heart: :heart:

seamrog, minkä ikäisiä teidän lapset on? kiinnostaisi muiden kokemukset, jos lapset on lyhyillä ikäeroilla?
 
jasimi: Toivotaan plussaa sinne! :)

Mulla on alavatsa suht kipeä, sellaista polttavaa tunnetta välillä ja juilimista. Eilen vihlaisi hemmetin lujaa muistaakseni oikealle puolelle kun vaihdoin asentoa sohvalla. Toki toivon että johtuis raskaudesta, mutta tuskin. Varmaan menkat tekee tuloaan.. Vaikkei tää ole menkkakipua. Vaikka mistäs sen tietää, kun just oli synnytys niin jos on kivut muuttuneet sen jälkeen.
 
teddybear82 vitsit mä tänään tajusin, että ihan kohtahan meillä alkaa se aika jolloin ei enään käytetä ehkäsyä! meillä siis sellanen tilanne, että me mennään naimisiin ens viikonloppuna, ja sen jälkeen on aikomus olla ilman ehkäsyä. voi vähän on ihanaa, kun kohta pääsee jännäämään että tärppääkö! :D
niin sulla oli vielä pilleriliuska menossa? äkkiä se on loppu! :D
 
Noppis
Heissuli. Olen 28 v yhden tytön, 11 kk, äiti. Olemme yrittäneet toista lasta helmikuusta alkaen, toiveena oli, että se saisi alkunsa pian, ja jäisin tytön kanssa kotiin masua kasvattelemaan. Näin ei kuitenkaan käynyt, vaan kroppa ei toimi alkuunkaan vielä, vaikka 4,5 kk olen ollut jo imettämättä. 2 menkat vasta tulleet, toinen kierto oli 42 päivää pitkä ja vuotokin pelkkää tuhrua.

Siksi päätimme, että menen nyt takaisin kouluun, tyttö menee hoitoon, ja aloitamme yrittämisen uudelleen vasta loppusyksystä, jotta ehdin saada lukuvuoden suoritettua. Lukuvuosi kestää kesäkuun loppuun, joten ehkä vasta marraskuussa alamme yrittää. Jos heti natsaisi, niin ikäeroksi tulisi sitten n. 2 v, sillä tytteli on syntynyt elokuussa. Mutta sitähän ei koskaan tiedä kuinka käy, kuten olemme nyt saaneet todeta... Toivottavasti kroppa kuitenkin toimisi silloin jo vähän paremmin. =)
 
näiden tähtien alla: Esikoispoika on nyt 2v4kk ja toinen lapsemme, tyttö, on noin puoltoista kuukautta.

Mä kuvittelen itelleni jo vaikka mitä kaiken maailman oireita, ei tää oo todellista. Repikää mut maan pinnalle kiitos. :D
 
Tervetolua uusille :)

Täällä myös odotellaa malttamattomana elokuun loppua :D vika pilleriliuska menos ja sen jälkee olis viel tarkotus yks kierto mennä kumin kanssa.. elikkä mun laskujen mukaa eka yrityskierto alkas 26.8. :D vitsit.. oon niin malttamaton :heart:
 
Hensku00 Niinpä! Nopeesti (toivottvasti) ne päivät menee kuhan ei ajattele asiaa.. mut epäilenpä ettei siihen pysty.. :D täällä kuitenni pörrään vaikka yritän kuinka taustailla vaan.. :D
Minttu84 esikoinenko? :)
Kiva että muitakin elokuussa aloittavia, voimme sitten yhdessä jännäillä tärppääkö.. :hug:
 
teddybear82 Pikkukakkosta kuumeillaan.. esikko nyt 1v8kk :heart: Esikkoa ei varsinaisesti ehitty viel kuumeilla, kun ilmotteli jo tulostaa :D

seamrog Hih.. toi oireiden kuvitteu on niin tuttua, vaikka mulla nyt ei oo ollu ees mitenkää isot mahdollisuudet raskaudest nii silti niitä oireita on "muka" löytyny :D Mut toivotaa et siel ei ois pelkkää kuvittelua ;)
 
Jos mä en ole raskaana niin olen kyllä jollain lailla sairas. Yritin polttaa aamutupakkaani tavalliseen tapaan (hyi minua :x ) vaan en päässyt kuin puoleenväliin niin johan tuli niin helkkarin huono olo ettei voinut jatkaa.

Minttu84: Niinpä.. Toivotaan että kaikki täällä plussais! Se ois tosi jees. ;)

Alavatsaa nipistelee ja ns. kutittelee tosta vasemmalta aika alhaalta. Tänään samaan kohtaan vihlaisi tossa aamuyöllä. Ovis? Raskaus? Ei kumpikaan? Jessus kun ei oo niitä menkkoja että vois kiertopäivistä vähän arvailla. :D
 

Yhteistyössä