Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Tein aamupissasta uuden testin kun paketissa oli kaksi liuskaa.. Samanlaista viivaa näyttää, mutta eihän testien välillä ollut kuin kuutisen tuntia. Arvatkaa nukuinko melkein yhtään viime yönä janyt täytyis töihin lähteä... Kipaisen apteekin kautta töistä tullessa ja teen varmistustestin jossakin vaiheessa tällä viikolla (tai sitten joka päivä kunnes tulosviiva on yhtä vahva kuin kontrolliviivakin :LOL: )
 
Rouva PikkuMyy: Minulla viim. menkat 7.11.07, eli aika samoilla viikoilla/päivillä ollaan :) En meinaa vieläkään uskoa todeksi, vaikka selkeät plussat oli.. Olin varma, että minä olen se, joka joutuu jopa menemään hoitoihin kun kiertokin oli niin epäsäännöllinen eikä mitään hajua siis oviksesta! Hyvä tuuri matkassa kai..

Onnea kaikille muille plussanneille :)
 
mahtavaa kun tämä näyttää olevan tarttuvaa!! :D

:snotty: itse olen lähes tulkoon paniikissa...punaista vähäistä vuotoa tulee...nytkö se sitten ei jaksanutkaan olla mukana...ja tulee jo hetimmiten pois....itkettää...
monella on ollut vuotoa alussa ja silti menny hyvin, mutt mulla ei kyll oo kummastakaan...suuri ilo vaihtuu nyt näin pian kyyneliin...
toivottavasti olis vielä toivoa...
siis mitään ei valu, mutt paperiin jää vähän punaista...
:eek:
 
Mielettömästi onnea kaikille plussanneille, joita onkin PALJON! :flower: =)

Itellä täällä elää vielä toivo elovauvasta, kp 23 menossa ja tätiä ei näy eikä kuulu, viime kierrossa pyyhälsi punaisissaan paikalle näillä main. Saas nähdä miten pitkä tästä kierrosta tulee... Mä niin toivon ettei täti tulisi ollenkaan; kahdestakin syystä, eli tietty ensisijaisesti siksi, että ois tärpännyt mut toisaalta myös siksi, että ollaan menossa ens viikolla miehen kanssa kylpylään ja en tosiaan haluis pilata sitä reissua sillä etten vois sitten mennä uimaan. Nimittäin jos täti on yhtä hurjana kuin viime kerralla, niin mitkään suojat ei riitä enkä viitti värjätä allasta punaiseksi! :ashamed: :LOL:
 
Elokuun vauvoja vielä, monta, monta :heart: :heart: :heart:

Pidetään peukkuja täällä teille kaikille, joilla vielä mahdollisuus saada elovauva! :heart: :flower: :flower:

Tämä onkin huippua, että yhtäkkiä näin moni plussaa! :D :hug: :heart: :heart:
 
kyllä se vuoto on nyt ihan oikeaksi vuodoksi harmillisesti muuttunut...
tiedä mitä, mutta tuntuu että nyt kyllä on lopun alku...
ihan kunnolla tummanpunaista paksua verta.

pakko kait soittaa neuvolaan että pääsee jossain välissä lääkäriin että miten on käyny ja että kaikki on tullu -> jos näin käy -> pois ettei jää mitään...

huokaus.

mies ei ihan ymmärrä, no eihän se tiedä mun kroppaani eikä tunteita, tuntemuksiani...

onneks on nämä murut
kuopus nukahti syliin....sitä ei oo tapahtunut usein.
makas mun mahan päällä, ehkä hän tajus ja osasi olla enemmän läsnä kuin kukaan muu...
 
Hei vaan taas pitkästä aikaa!

Mulla alkaa olla jännät paikat, kp:t 29/28 ja täti yhä poissa. Mutta myöskin testi jonka aamulla tein oli nega..
Joten hieman ihmeissäni täällä olen. Oireista sen verran, että lämpö koholla 37.1 ja rinnat (erityisesti nännit) hurjan arat. Sitten toi vatsa, se on ollut viimeiset neljä päivää ihan oudon tuntuinen. Ei varsinaisesti menkkasärkyä vaan laajempaa jomotusta koko lantion ja alapään alueella. Kovaksi en voi kipua kuvailla, pikemminkin häiritseväksi. Öisin varsinkin jatkuva jomotus ja paineen tunne alavatsalla. Pissattaa jatkuvasti sen paineen takia. Kaksi viimeistä yötä on mennyt pyöriessä ja valvoessa koska vatsaa särkee. :/
No eipä tässä auta kun odotella muutama päivä eteenpäin ja testailla loppu viikosta jollei tätiä näy.

Hurjasti onnea aiemmin plussanneille! :flower:

:heart: haaveilija-08
 
Ompas tänne tullut oikea plussamyrsky :heart: Aivan mahtavaa. Muutama päivä käymättä sivuilla ja täällähän on tapahtunut sillä aikaa suuria ihmeitä oikein roppakaupalla :heart:

Onnea jokaiselle odotukseen ja pikkuisille paljon tarrasukkia. Kyllä tässä jo herkkäsieluinen onnenkyyneleitä vierittelee :)

Onnea vielä kerran jokaiselle, Lumi-Marja ja Helmi-Onni


 
Onnea plussanneille!! Oisin suonu että iteki olisin saanu plussan mutta tuliki tätsky kylään.... Elikkä siirryn virallisesti syysvauvoista haaveilijoihin, kp 3/31-38 ja yk 5. Plääh!

mutta muille hirmuisesti onnea ja pikkuisille tarrasukkia :heart:
 
Haaveilija 08 mulla herkkä testi ei näyttäny kaks päivää oletettujen menkkojen jälkee plussaa, vasta kp 37/32. Toivotaan parasta sunkin kohdalla! =)

Ja tietysti muillekki, joilla se plussa jänistelee! =)

-HooÄs ja pikkunen rv 5+5
 
HooÄs: Kiitti tsemppauksesta! Kiva kuulla että mahdollisesti toivoa vielä olis. =)
Kp:t nyt 30/28 ja seuraavan testin aion tehdä viikonloppuna ellei täti hyökkää kylään ennen sitä. Vatsassa jomattaa ja juilii edelleen, viime yönä sain kuitenkin nukuttua paremmin kuin pariin edelliseen yöhön. Jospa tää tilanne tästä pikku hiljaa selkiytyy, kummastuttaa vaan kun koskaan ei ole aiemmin menkat olleet myöhässä päivääkään. :eek:

No mutta nyt viemään tyttöä mummolaan hoitoon ja itse joululahja ostoksille.

Täällä peukut pystyssä kaikille teille! :wave:

:heart: haaveilija-08
 
Minäkin vielä roikun tässäkin pinossa, vaikka kirjoittelen kyllä tuolla syyspinossakin... Kamala makeanhimo ollut nyt pari päivää, tänään myös jomottanut ja nippaillut mahasta aikalailla. Ja koko ajan olen ihan "märkä" eli valkovuotoa riittää! Tuntuu ihan siltä, että täti voi kurvata paikalle milloin vaan... :(
 
Nyt sitten tipahdin minäkin tästä kesävauvoista haaveilijoista, viimeiset mahdollisuudet elokuun vauvaan on ohi sillä tätihän se eilen kurvasi paikalle. Mieli nyt aika mustana, mutta ei kai se auta kuin yrittää terästäytyä tähän uuteen kiertoon ja toivoa että vielä jonakin päivänä tärppäisi ja saisimme vauvan! :heart:
 

Yhteistyössä