***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Kyllä kait meitä uusia voi siihen listaan lisäillä. Enpä näe siinä mitään haittaa.

Singalle: Suuret plussaonnittelut! :hug: :flower:

ON: Tiistaina oli äitipuoli yökylässä, kun sillä oli jokin kokousmatka. Juteltiin siinä illalla kaikenlaisesta ja myös lapsenlapsista. Voi että olisi NIIN mieli tehnyt sanoa, että meillä alkaa nyt yritys ja odottakaas vaan! Mutta en sitten voinut, kun ollaan miehen kanssa sovittu, että ollaan ihan hissun kissun vaan ja vasta kun ollaan varmoja, niin sitten kerrotaan. :$ :/ Olen sellainen ihminen, jonka on vaikea pitää itseensä liittyviä salaisuuksia. Mutta nyt aion kyllä olla tiukkana ja pitää suun supussa. Tiedän, että olen siitä varmasti jossain vaiheessa iloinen. :) Onneksi tänne palstalle voi aina purkautua.
 
Taidan siirtyä tuolta kevätvauvoista tänne kesän puolelle. Perjantaina siis kp 5/30-41 yk 13.

Olen vähän taustalla, mutta jos listoille pääsisin silti. Mukana hengessä joka hetki ja useasti käyn kyllä lukemassa muiden kuulumisia.

Huomenna terveyskeskuslääkärille valittamaan lapsettomuutta, katsotaan mitä se sanoo...
 
~~Esikoisesta haaveilevat~~

Kaa..........................kp 3/31.....................yk 2
Pantalaimon.............kp 5/??.....................yk 1
Äityli -84..................kp 5/30-41.............. yk 13
Bayan Fare...............kp 6/32-?.................yk 9
Tikka81.....................kp 8/?......................yk 2
piksu.........................kp 8/29....................yk 4
Diarmuid....................kp 13/30-35............yk 3
Huopikas...................kp 14/25-?..............yk 2
Hempukka87.............kp 14/30-?..............yk 11
Syksyinen haave.......kp 17/?....................yk 1
Mouse.......................kp ?.........................yk 9



~~Toista toivovat~~

HooÄs........................kp 8/?....................yk ?
Ninnurainen...............kp 13/??................yk 9
Caffee81....................kp 29/28................yk 6
Hilbert........................kp 47/?..................yk 1



~~Kolmatta kaipailevat~~

sarbba........................kp 10/26-30..............yk 3
Moana........................kp 17/28-40.............yk 1



~~Plussanneet~~

Singa.........yk 3............LA ???
 
Perjantai
~~Esikoisesta haaveilevat~~

Kaa..........................kp 3/31.....................yk 2
Pantalaimon.............kp 5/??.....................yk 1
Bayan Fare...............kp 6/32-?.................yk 9
Tikka81.....................kp 8/?......................yk 2
piksu.........................kp 8/29....................yk 4
Diarmuid....................kp 13/30-35............yk 3
Huopikas...................kp 14/25-?..............yk 2
Hempukka87.............kp 14/30-?..............yk 11
Syksyinen haave.......kp 17/?....................yk 1
Mouse.......................kp ?.........................yk 9



~~Toista toivovat~~

Äityli -84..................kp 5/30-41.............. yk 13
HooÄs........................kp 8/?....................yk ?
Ninnurainen...............kp 13/??................yk 9
Caffee81....................kp 29/28................yk 6
Hilbert........................kp 47/?..................yk 1



~~Kolmatta kaipailevat~~

sarbba........................kp 10/26-30..............yk 3
Moana........................kp 17/28-40.............yk 1



~~Plussanneet~~

Singa.........yk 3............LA ???
 
saanko liittyä nyt tänne ketjuun? poistuin kevätvauvoista noin viikko sitten kun mun vanhemmat sairastuivat ja vauvan yritys ei sillä hetkellä mahtunut mitenkään ajatuksiin kun oli huoli isästä ja äidistä.. nyt asiat on kuitenkin paremmin ja voisin taas ruveta miettimään noita vauva hommia paremmilla mielin.. tänään tuli täti kylään.. eli mulla olis kp 1/29 ja yritys kerta 4.. ja esikoinen haaveissa.. kiva jos huolitte minut taas mukaan.. onhan täällä jo muutama tuttu tuolta kevätvauvoista mukana.
 
Kaa
Perjantai 7.9.2007

~~Esikoisesta haaveilevat~~

nea85......................kp 1/29....................yk 4
Kaa..........................kp 3/31.....................yk 2
Pantalaimon.............kp 5/??.....................yk 1
Bayan Fare...............kp 6/32-?.................yk 9
Tikka81.....................kp 8/?......................yk 2
piksu.........................kp 8/29....................yk 4
Diarmuid....................kp 13/30-35............yk 3
Huopikas...................kp 14/25-?..............yk 2
Hempukka87.............kp 14/30-?..............yk 11
Syksyinen haave.......kp 17/?....................yk 1
Mouse.......................kp ?.........................yk 9



~~Toista toivovat~~

Äityli -84..................kp 5/30-41.............. yk 13
HooÄs........................kp 8/?....................yk ?
Ninnurainen...............kp 13/??................yk 9
Caffee81....................kp 29/28................yk 6
Hilbert........................kp 47/?..................yk 1



~~Kolmatta kaipailevat~~

sarbba........................kp 10/26-30..............yk 3
Moana........................kp 17/28-40.............yk 1



~~Plussanneet~~

Singa.........yk 3............LA ???




Nea85 lisätty. Tervetuloa tänne puolelle! Ihana kuulla, että teilläkin jo voidaan paremmin.
 
nyt tulee vähä inhottava kysymys mutta tuleeko kenelläkään menkkojen aikaan paljon veri hyytymiä..? voiko johtua greippimehun juonnista että minulle on pari kuukautta tullu todella paljon hyytymiä..? ennen ku join greippi mehua niin en kyllä tommosta hyytymä määrää havainnu..
 
kiitti kaa.. huojentavaa tietää.. olin vaan vähä huolissani ku tänään eka vuoto päivä, verta tulee vähä mut paljo hyytymiä.. mut kaipa se sit on normaalia.. onpas täällä hiljasta.. vieläköhän kaikki on tuolla kevätvauvoissa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
kiitti kaa.. huojentavaa tietää.. olin vaan vähä huolissani ku tänään eka vuoto päivä, verta tulee vähä mut paljo hyytymiä.. mut kaipa se sit on normaalia.. onpas täällä hiljasta.. vieläköhän kaikki on tuolla kevätvauvoissa..
Siellähän myö viel ollaan ;). Katsotaan, jos parin viikon sisään tänne vaihutaan, ku kuitenkin joillakin on jännät paikat meneillään ja toukovauva haaveissa =)
 
työhän meette sit sieltä kevätvauvoista suoraan tonne odottajiin! pidän teille niin kovasti peukkuja että sormet puutuu.. itselleni annoin tänään luvan ottaa muutamia saunalonkeroita ku täti tulla tupsahti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
työhän meette sit sieltä kevätvauvoista suoraan tonne odottajiin! pidän teille niin kovasti peukkuja että sormet puutuu.. itselleni annoin tänään luvan ottaa muutamia saunalonkeroita ku täti tulla tupsahti..
Kiitos kannustuksesta :wave:

Kyl mie luulen, että kyl mie teidän seurax/kiusax tänne tuun..

Vaikka toisaalta noita kiinnittymiskipuja on..
Mutta ei mun kierto viel oo ku vasta 19/34.. Ja yk on 3.. Jos tästä kierrosta tärppäis (toiveet korkeella, toisaalta), ni ois la toukokuun lopulla?
 
red:niinhän se taitaa mennä että jos nyt tärppää niin toukokuulle vielä vauvan tulo lasketaan.. toivon tosiaan parasta teidän puolesta. pitää käydä kurkkailemas aina välillä miten teillä pyyhkii siellä.. olis kiva ku tulisitte tänne mun kaveriks mut vielä kivempi olis jos ette tulis vaan siirtysitte sinne odottajiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
red:niinhän se taitaa mennä että jos nyt tärppää niin toukokuulle vielä vauvan tulo lasketaan.. toivon tosiaan parasta teidän puolesta. pitää käydä kurkkailemas aina välillä miten teillä pyyhkii siellä.. olis kiva ku tulisitte tänne mun kaveriks mut vielä kivempi olis jos ette tulis vaan siirtysitte sinne odottajiin :D
Jos tärppää, ni luultavasti pyörin täällä aika pitkään.. Oudolta tuntuu siirtyä tuntemattomille vesille, vieraiden ihmisten seuraan ;): tottunut täällä niin rustailee.

 
LAUANTAI 8.9.2007

~~Esikoisesta haaveilevat~~

nea85......................kp 2/29....................yk 4
Kaa..........................kp 4/31.....................yk 2
Pantalaimon.............kp 6/??.....................yk 1
Bayan Fare...............kp 7/32-?.................yk 9
Tikka81.....................kp 9/?......................yk 2
piksu.........................kp 9/29....................yk 4
Diarmuid....................kp 14/30-35............yk 3
Huopikas...................kp 15/25-?..............yk 2
Hempukka87.............kp 15/30-?..............yk 11
Syksyinen haave.......kp 18/?....................yk 1
Mouse.......................kp ?.........................yk 9



~~Toista toivovat~~

Äityli -84..................kp 6/30-41.............. yk 13
HooÄs........................kp 9/?....................yk ?
Ninnurainen...............kp 14/??................yk 9
Caffee81....................kp 30/28................yk 6
Hilbert........................kp 48/?..................yk 1



~~Kolmatta kaipailevat~~

sarbba........................kp 11/26-30..............yk 3
Moana........................kp 18/28-40.............yk 1



~~Plussanneet~~

Singa.........yk 3............LA ???


Singalle isot onnittelut plussasta!

Caffee81 joko oot meinannu testailla?

Täällä menkat vasta lopullisesti loppu torstai iltana, ärsyttävän kauan kesti taas. :kieh:
Ovista odotellaan ja mies on ihan sekasin, ku oottais niin paljon pojalle pikkusiskoa. Puhuu jatkuvasti vauvoista ja siitä kuinka ihanaa se olis. Välillä meinaa naurattaa, kun mies osaa olla niin lutunen puhuessaan pikkusista niin innoissaan. :D
Meinasin josko niitä ovistestejä hankkis. En oo ikinää niitä kokeillu ja ei oo hajuakaa miten ja millon niitä kuuluu käyttää?! :whistle: Ois mielenkiintosta koklata niitä ja kattoa onnistuuko bongaamaan sen.

Ainii vielä lisään, että onks mulla nyt niinku yk1?

Hyvää viikonloppua kaikille ja peitot heilumaan!! :wave:
 
heippa!
Eilen jostain syystä palstat tökki, niin etten päässy lukemaan ollenkaan kuulumisia.

Lääkäri siis totesi että laitetaan lähete isompaan sairaalaan (meijän terveyskeskus ei hoida ultraamista jne), eli odotellaan kutsua tutkimuksiin. Lääkäri oli vähän tumpelo, eikä oikein tienny mitä olis pitäny tehdä tai kysyä, niin että loppujen lopuksi kerroin itse sille mitä luulen minulla olevan. Tähän lääkäri sanoi "vai niin" ja laittoi labraan pieneen verenkuvaan. Eli lääkärikäynnin tulos: "plusmiinusnolla".

Vähän paremmalla mielellä jo, täti pakkailee paraikaa tavaroitaan lähtöä tehden. Pientä tiputtelua vielä (minun tätini on mämmikoura). Pari päivää töitä edessä ja sitten muutama vapaa, tänään täytyisi raahautua sorvin ääreen.

Mietittiin ukon kanssa jos vaikka lähtis johonkin lomalle, etelään. Mutta hintoja ja työvuoroja katsellessa jouduttiin luopumaan ajatuksesta, ainakin toistaiseksi. Mutta kylpyläristeily sopisi lompakollekkin =) Eli siis suunnitteilla rentoutumista ja romantiikkaa ;)

plussanneille onnea ja pikkuisille tarrasukkia. Jännääjille plussapuhureita.

Red Dragon: kerrohan sitten tuloksia! ja jos täällä puolella hiippailet plussautuneena, niin sultahan saa sitten varteenotettavia vinkkejä ;)
 
Olen tässä vain taustaillut, kun töissä niin pirun kiirus ja kun on tehnyt pitkää päivää, niin ei ole jaksanut kotonakaan koneelle..
No, eipä täällä kuitenkaan mitään erikoista. KP:t mennä laukkaa eteenpäin, mutta tätiä ei näy ja nyt oon jo 3 vai 4 negaa tehnyt..
 
Äityli-84: Juu, mie käyn kertoo, jos on jotain positiivista kertomista.. Kahtoo miten käy. Kierto on kuitenkin vasta 20/34.. Joten tässä on viel matkaa hirmuisesti!

Hauskaa oli tänään rakastella miehen kanssa.. Ollessani päällä (kuten yleensäkin).. Ni tuntui, että ei pysty yhtään liikkumaan, ku sattuu mielettömästi.. Ei kiva! Ei eilen ollut mitään tuollaista!
Äsken nipisteli rintoja..

Tänään pitäisi jaksaa tehäkin jotain, jos jaksaisi leipoa..

Ja herättiin klo 11.20 (ajatelkaa, neidit nukahti 20.30!!) ja jo nyt väsyttää..
 

Yhteistyössä