:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Ja toinen puoli on ihan "normaali", aika hauska kontrasti
Ja toinen puoli on ihan "normaali", aika hauska kontrasti
Juuri näin! Onneksi ei olla kaikki samasta muotista.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No ei sitä anteeksi tarvii pyydellä jos ei tykkää Mä tykkään ja se riittää
Voisin peesata. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Onhan tuo ihan kiva,jos ois nimittäin käynyt poistatuttaan kasvaimen päästä,niin vois olla tyytyväinen siitä ettei toista puolta oo ajeltu.
Kamalahan tuo on,ei edes tasaisesti leikattu.
Kyl se on tasaseen leikattu mutta nopeesti eikä niin hyvin laitettu. En mä itte viittiny sitä enää yhen kuvan takii alkaa säätää ku kohta laitan värin päähän.Alkuperäinen kirjoittaja huh:Onhan tuo ihan kiva,jos ois nimittäin käynyt poistatuttaan kasvaimen päästä,niin vois olla tyytyväinen siitä ettei toista puolta oo ajeltu.
Kamalahan tuo on,ei edes tasaisesti leikattu.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Juuri näin! Onneksi ei olla kaikki samasta muotista.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No ei sitä anteeksi tarvii pyydellä jos ei tykkää Mä tykkään ja se riittää
Helppohoitoinen tuo ainakin lienee
Jotain shokkipinkkiä, eiks juu.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:En mä itte viittiny sitä enää yhen kuvan takii alkaa säätää ku kohta laitan värin päähän.
No siks ku se on hauska Sinisenmustaa mä tähän ny laitan, täytyy viel vähän kuutioida noita värejä..Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä kysyn kanssa et miks vaan toispuoleisesti?
Laitat vielä jotain yltiöpäistä väriä niin hyvä tulee