kesäseksifantasioita

  • Viestiketjun aloittaja kesäihminen
  • Ensimmäinen viesti
kesäihminen
kertokaa ihmiset missä haluisitte harrastaa seksiä näin kesällä ja kenen/keiden kanssa?

Itse haluisin yllättää naapurin tumma tukkainen rouva (32v) jälleen naku-uinnilta ja mennä hänen kaverikseen uimaan, lämmitellä auringossa alasti, nuolla hänen pillunsa märäksi ja naida tuota ihanaa naista ja laueta hänen rinnoilleen.
 
Tytti
Kävelyllä metsässä, vastaan tulee mies, isken silmää, mies ottaa syliinsä, kysyy haluatko seksiä, nyökkään odottaen kuumana, riisuu vaatteeni ja nai minua sammalmättään päällä kuin ei olisi ikinä seksiä saanut.
 
Tytti
Aikani takaapäin saaneena käännyn ja otan kyrvän suuhuni imen sitä kuumana ja tunnen pilluni maun siinä, mies ei saa oltua voihkimatta ja jatkan kunnes hän laukeaa suuhuni.
 
a.tähti
minäpä satun olemaan samassa metsässä ja huomaan ett sammalmättäällä tapahtuu... näen sinut imemässä perse levälllää ja alan nuolla sun kiimaista märkää pilluas
 
Tytti
Mies on aivan ihmeissään mutta sitten saapuu hänen kaverinsa paikalle kaveri työntää kyrpansä sinuun kun nuolet minua..jatka vaan sanon vaikka tunnen että ajatuksesi on kaverin kyrvässä, samalla mies hieroo rintojani
 
Mutta:
Sitten tulee hirmuinen Rölli
On sillä metsässä tölli
Ja siellä se asustelee
Ja siellä se runkkailee:

Tilipitappitippitappi
tilipitappitippitappi
tiliptappitippitappitaaaaa...
 
Tohtori
""Ei tule poppua sammalmättäällä panemisesta, siinä makaamme naitavana""

Myös sammalmäättäällä panemisesta voi saada popun. Ei naintiympäristö takaa suojaa poppua vastaan, joten suojaa ihmeessä itsesi ja kumppanisi populta.
 

Yhteistyössä