Kesän kuulumisia

Hei!
Vijdoinkin sain rekisteröityä itseni sisään joskin en enään samalla nimimerkillä. Eli kirjoittelin aikaisemmin Siruna ja nyt kuljen Sirukkana mutta sama tapaus.
Niin toukokuussa minulle tehtiin kahden alkion siirto joka sitten meni jälleen kerran kesken aika alussa. Ja se sitten sotkikin loman. Kaikki piti olla kunnossa kun lähdimme lomareissulle ja sieltä tullessa minun piti käydä vain tarkistuttamassa että hcg- arvo oli laskenut. Mutta...mutta... se olikin noussut! Ja eikun taas lääkäriin. sain ajan ultraan josta pitkän tutkinnan jälkeen löytyi kohdun ulkopuolinen raskaus. En ollut missään vaiheessa kipeä tai kuumeinen ja muutuenkin oireeton. Raskaus oli mennyt toiseen munanjohtimeen ja se oli vaurioitunut. pääsin onneksi saman tien osastolle ja se leikattiin samana päivänä. Tuloiksena oli että nyt minulla on enään toinen toimiva johdin....
:headwall: :headwall: Taas tippui luomumahdollisuudet puolella, joskin ne on ennenkin ollut tosi pienet. Nyt odotellaan kuukautisia ja arpien paranemista. meillä taitaa uusi IVF/ICSI siirtyä tämän johdosta syyskuulle.

Mitäs muille keväällä listoilla olleille kuuluu? Huomasin että kesän aikana on joukkoon tullut paljon uusia mukaan. tervetuloa mukaan, toivottavasti meidän ei tarvi kauan olla täällä.

Onko ketään kiinnostunut jatkamaan IBITZAn listailua?!
Ja kun keväällä vihjaisin siitä kuntokuurista/painonpudotuksesta niin onko kiinnostuneita?
 
Voi harmi... kurja juttu.

Niin, minäkin olen miettinyt, aikookohan joku pitää listaa elokuun hoidoista. Olen itse tuossa PAS elokuussa -ketjussa, ja sitten on Clomit elokuussa -ketju, mutta kivahan olisi, jos olisi yhteinen lista hoidoista ja tuloksista.
 

Yhteistyössä