kesän jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja täytyy kokeilla
  • Ensimmäinen viesti
täytyy kokeilla
Ensimmäistä kertaa kätellessämme tunsin sen koko vartalossani ja intensiivinen katseesi siniharmaisiin silmiini tuntui riisuvan minut kokonaan. Ensitapaamisesta asti mielikuvitukseni on laukannut ja olen kuvitellut miltä huulesi tuntuisivat huuliani vasten. Olen unelmissani kuvitellut miltä kiinteä, alaston vartalosi tuntuisi omaani vasten. Olen kuvitelmissani tuntenut miten.

Emme ole koko kuumana kesänä nähneet toisiamme, vain muutama virallinen sähköpostiviesti työasioiden puitteissa on liikkunut välillämme. Mutta päätin, että ennen syksyä myös jotain tapahtuu muuallakin kuin kuvitelmissani. Olen sopinut tapaamisen kanssasi, työskentelet eräässä suuressa valtion virastossa ja siinä sivussa toimit ohjaajanani. En ole omassa työssäni päässyt alkua pidemmälle ja saankin hyvän syyn sinun tapaamiseesi. Tulet minua ala-aulaan vastaan, niin kuin kaksi kertaa aikaisemminkin ja kättelemme toisiamme. Tunnen jälleen voimakkaan sykäyksen käsiemme koskiessa. Pidät kättäni kädessäsi ja katsot suoraan silmiini ehkä hieman liian pitkään, tai ainakin minusta se tuntuu ikuisuudelta. Aistin sinua joka solullani, sillä tiedän että tämä voi olla ainut kosketuksemme pitkään aikaan. Johdatat minut huoneesi ja juttelemme kesän kulusta. Koetan keskittyä sanomiseesi, mutta en mahda itselleni mitään, kun huomaan jälleen ajatusteni harhailevan kuvittelemassa miltä tuntuisi suudella sinua. Havahdun yskäisyysi ja huomaan sinun kysyneen jotain. Mumisen jotain epämääräistä ja tunnen miten kuumotus ja puna tavoittavat poskeni. Otat kädestäni kiinni ja kysyt onko jokin hätänä? Voi, miten hyvältä kätesi tuntuukaan omassa kädessäni. En saa sanaa suustani ja tunnen miten katseellasi yrität saavuttaa silmäni. Nostan päätäni ja silmämme kohtaavat, kuvittelenko vai näenkö silmissäsi saman halun kuin omissani?

Liikautat varovasti päätäsi minua kohden, kuin kysyen haluaisinko suudella sinua. Ojennan hieman kaulaani ja yritän eleellä osoittaa haluni. Kätesi nousevat poskilleni, pikkusormesi kiertyvät kaulalleni ja huulemme kohtaavat hellästi, mutta vaativasti. Vetäydyt äkkiä ja mumiset anteeksipyyntöä asiattomasta käytöksestä. Sanon hiljaisella äänellä, ettei käytöksesi ollut asiatonta vaan haluaisin jatkaa suutelemista. Olemme molemmat hämillämme, mutta tulet takaisin ja otat tiukasti kiinni ja suutelet uudestaan. Painat minua hellästi työpöytääsi vasten vartaloidemme ollessa kietoutuneista toisiinsa. Maistelemme toisiamme - huulten ja kielten janotessa toisiaan, suutelemme kaiken kaipauksen jota olemme tunteneet jo monta kuukautta. Hetken kuluttua käteni alkavat harhailla yhä alemmas ja alemmas. Löydän suorien housujesi vyön ja yritän aukaista sen. Kädet täristen saan viimein vyön, napin ja vetoketjun housuistasi auki. Lasken housusi alas. Alushoususi ovat kiristyneet ja kuulen miten hengityksesi on kiihtynyt hieman. Itselläni on päällä valkoinen paita ja punainen hame. Tunnen miten kätesi siirtyvät hameen alle ja pitsiset alushousut tipahtavat lattialle. Olen märkä, vaikket ole edes vielä edes koskenut minua. Kätesi siirtyy kiinteän pakarani alta etupuolelle. Etusormesi tavoittaa klitorikseni ja alat hieroa sitä hellän määrätietoisesti. Nojaudun yhä enemmän työpöytääsi vasten ja nostan oikean jalkain lanteillesi. Keinutan itseäni sormiasi vasten ja tunnen miten paine kasvaa klitoriksessa. Huokailen ja samalla otan sykkivän kalusi käsiini. Haluan sen heti sisääni. Solahdat minuun kuin olisimme olleet useasti ennenkin yhdessä. Nostan myös vasemman jalkani lanteillesi ja tunnen miten vahvat sormesi pakaroillani. Katsomme toisiamme silmiin, suutelet minua jälleen. Aloitat rauhalliset työnnöt ja tunnen miten kalusi jäykistyy yhä kovemmaksi. Hengityksesi kiihtyy työntöjesi rytmin kiihtyessä, myös itse olen hyvin lähellä orgasmia. Olemme molemmat nopeita, sillä kumpikaan meistä ei ole pitkään aikaan rakastellut. Äkkiä alan täristä ja tunne miten orgasmi alkaa varpaista ja hiljaa voihkien se tuntuu joka vartaloni solussa. Sinäkin alat voihkia yhä kiihtyvällä tahdilla ja tunnen miten lopuksi vavahtelet sisälläni.

Olemme molemmat hiljaa laitteessamme alushousuja jalkaan ja suoristaessamme vaateita. Käymme istumaan huoneessasi olevan pöydän ääreen. Kerään rohkeuteni ja kysyn miten minun kannattaisi jatkaa työtäni eteenpäin. Katsot minua intensiivisesti silmiin, suupielesi kohoavat ja hymyilet minulle. Sanot, että tästä on hyvä jatkaa. Nyt ihmettelen olenko jälleen kuvitellut kaiken.

 
woman
Jees. Kunpa saisinkin kokea tuon erään "yhteistyökumppanin" kanssa... monet lounaat istuttu ja toisiimme ikäänkuin salaa tutustuttu, mutta kumpikaan ei ole mitään seksuaalista aloitetta tehnyt. Toinen meistä on varattu - liekö este vai hidaste? Ehkä vielä joskus.
 

Yhteistyössä