Kesän 2008 vauvakuumeiset 3

  • Viestiketjun aloittaja Emppu*
  • Ensimmäinen viesti
Santura
Huomenta!

Olipas mahtava aamulenkki :) ilma on ihanan syksyinen kirpeä ja aurinkoinen ja ihan yksin sain viuhtasta raitilla :D

Voi Pompukka pieni, parane pian :)

Ja sitten astiaan; voin kertoo että TÄNÄÄN se ovulaatio mulla on! Vaikka oon ollukki koko viikon kipee niin nyt toi oikee puoli on ihan tulessa! Mutta mikä parasta, sain miekkosen eilen kotiin ja kellistin sen heti :D eli nyt siellä pitäs jokusen simpan vedellä rallia, sen verran sain rojuja torveen :D sitten loppukuusta jännätään ja ootellaan joko tätiä tai haikaraa :)

Olikos Pompukalla huomenna jännäyspäivä? En nyt pääse listaa kattomaan, mutta muistelin että jollain oli 11 pv jännää?
 
#Ansku84#
Pompukalle pikaista paranemista! Joko voit paremmin? Sullahan kolkuttelee jo jännäyspäivät ihan lähellä. Mitkä fiilikset? Onko oireita?

Santura, hyvä hyvä! Yritystä vaan kehiin vielä tänäänki :D Jännä, että sä tunnet noin isoja tuntemuksia oviksesta. Ite oon ihan pihalla tästä kropasta..

Meillä tuli kans poika sairaaksi. Eilen illalla nousi korkea kuume ihan yhtäkkiä ja jatkuu tänäänkin. Ei oo nuhaa, yskää tms.. Tosin äskön oksu lensi, ku koitti syödä makkaraa. Ei tarttenu sit äidinkään syödä enään aamupala leipää :)
 
Eemi
Huomenta - eipä tää mun viikonlopunvietto kauaa kestänyt! ;) No ei, lähdetään kohta kirpparikierrokselle ja tulin piipahtamaan sitä ennen. Tosiaan pikaisia paranemisia Pompukka, ja tuu ilmottelee, miten jännäykselle kävi!

Tuosta tupakoinnista vielä tulevalleäippelille. Ei munkaan mies TOSIAAN olis intissä pystynyt lopettamaan, oli se sen verran raskasta vissiin. Mutta kasvatti se sitä näköjään aikuiseksi sekin kokemus, heti sen jälkeen meni opiskelemaan ja töihin, vähensi juhlimista ja lopetti sen sauhuttelunkin ennen pitkää. :) Joten kaikki kunnia täältä Suomen maanpuolustukselle, vaikken yleistä asevelvollisuutta ehkä muuten kannattakaan (rikkoivat siellä prkl mun miehen olkapään)!

Mutta ei mitään muuta uutta auringon alla. Santuran ovistuntemukset kuulostaa tosi lupaavilta - ette usko tätä, mut mulla on edelleen samantyyppistä kohtu/munasarjakipua kuin ennen menkkoja sekä tätä ajoittaista huonovointisuutta! Päättelin, että jotenkin se johtuu clomeista, on varmaan tullut joku sietoraja vastaan. ;) No en tiedä, mutta ovis pitäis tulla sitten joskus 10 päivän päästä, että sitä odotellessa. Toivottavasti en saa yhtä kovia oviskipuja kuin Santura... Mut hah, rojut torveen! Voi jeesus.

Huomiseen!
 
pompukka
kiitoksia kaikille!

Lääkärissä tuli käytyä ja sieltä löytyi poskiontelo-ja keuhkoputkentulehdus.Lääke on sopiva nimittäin kuumpaankin tautiin...No kuurin sain ja tästä se parantuminen lähtee käyntiin.Harmittaa vaan kun ei lenkille pääse =(!

Joo piina päivät alkaa ja täysin oireeton olen.Ei tissit kipeät,ei outoja mielitekoja,ei kiukustumista ym.Ainoostaan jotain ihme klöntti vuotoa on ollu.Mielenkiintoinen kuvaus.Olen ihmeissäni.=? Epäilen kyllä ,että menkat alkaa jossakin vaiheessa.Oisko,että loman odotus sotkee kuviot.

Mehuja keittelen jo.Pakko kotain on tehdä vaikka ei huvittas.Vielä pitäs jotain ruokaa täytys laitaa ja tehdä jotain muutakin vielä.YÄK!

Täytyy lähteä kattomaan sitä mehu kattilaa,ku ukko pesi sillä lattiat!Jäi kai huonolle vahtimiselle
 
Eemi
Terve taas, onpas täällä ollut hiljainen viikonloppu. No mutta, palailkaa kuvioihin kun jaksatte ja Pompukalle pikaista apua lääkkeistä!

Mäkin nyt sitten hankin vitamiinipönikän ja syötän niitä miehellekin. ;) En kylläkään ostanut raskausvitamiineja, ne tuntuu hiukan haaskuulta kun ei tiedä kuinka kauan tässä vielä yritetään ja yritetään... Ja samaa tavaraa ne periaatteessa on. Katsoin vaan, ettei oo A-vitamiinia - sitä nyt ei varmaan enempää tarvii kuin saa! Ja sitä E-vitamiinia piti olla paljon... Eiks se ole joku hedelmällisyysvitamiini?? No joo. Aika turhaa taitaa olla tällainen pohdinta mutta tulipa päästettyä ilmoille se.

Täällä vasta kp 7, joten viikon päästä vasta jotain äksöniä tiedossa. Vähän on tylsää, mutta jääpähän aikaa ajatella työkuvioita kerrankin. Toivottavasti koko muussa Suomessa ei sada niin paljon kuin täällä!
 
Pinniliini
Kaunis huomen!

Vaikka ei toi ilma nyt nii ruusuinen ole...Toivottavasti Pompukan fiilis jo parempi kun lääkkeet alkaa tehoamaan. On se vaan niin tylsää sairastaa. Ja harmi Ansku, et poika tuli kipeäski, se on jotenkin niin raastavaa kun lapsi on kipeä. Jaksamista kipeilijöille!

Santura: hyvähyvä, mieletöntä, et sun ovis tuntuu noin selvästi! Mulla ny sellainen tilanne, et tää viikko ois syytä kellistää ukkeli riittävän usein! Mulla on sellainen outo täristys vasemmalla puolella ja luulen et sieltä ois ovis tulossa. Muistatteko, kun silloin josus kerroin siitä gynekäynnistä ja silloin oli oikealla puolella rakkula tulossa, nyt siis vasen varmaan, kun siitä kierrosta ei vielä yritetty. Sekavaa, mut kuitenki. Hassusti toi oikean puolen masu/selkä välillä tärisee, ihan kuin siellä ois elohiiri ;)

Vitamiinit vaan kehiin Eemi! Vitsit mä peukutan teille, jotenkin vielä erityisesti, vaikka tietty muillekin myös! Ainakaan ei voi olla pahaksi, niin mä ajattelin niitä vitskuja ostaessani. Vaikka meillä syödään suht terveellisetsi, niin ehkei sitä aina huomaa kaikkia ravintoaineita mätätä nassuun :)

Meillä naintiviikko, kuis muilla?

ja Sars, kiva kuulla kuulumisia, älä kokonaan katoa ;)

t. P
 
Eemi
Pinniliini - vitsi mä voisin varastaa tuon naintiviikko-termin meille käyttöön miehelle, tuntuu et se tarvitsis jonkun termin tälle kaikelle, ei oikein osaa välillä ilmaista itseään näissä asioissa! Joten sun luvalla voisin sen lanseerata? ;)

No niin mäkin nuista vitamiineista aattelin, että vaikka me nyt monipuolisesti syödäänkin, niin ainakin sitä D-vitamiinilisää taas tarvii kun ei aurinko paljon paistele. Ja ne muut tulee siinä vähän niin kuin kaupanpäällisiksi! Että jos vaikka auttais.

Se on muuten varmaan tosi kauheeta kun lapsi on kipeänä, tulee varmaan just sellainen tosi avuton olo. Mä menin jo aivan paniikkiin koiran allergisesta reaktiosta, jonka se sai pentuaikana jostain varmaan syömästään niin, että koko naama turposi ihan paukuroille. Eikun eläinlääkäripäivystykseen vaan - kaks kortisonipiikkiä se vaati, että lähti ees hiukan laskuun, ja seuraavana päivänä vielä kyytabletit päälle. Pelkäsin koko ajan, että se lakkaa hengittämästä, ja valvoin sen yön sit kokonaan. Mä olin sen jälkeen varmaan viikon ihan sekaisin jokaisesta näppylästäkin! Joten niitä lapsia odotellessa... ;)

Yritän taas saada töitä tehdyksi. Naintiviikko alkais sitten viikon päästä! Ai niin, Pinniliini vielä tosta oviksen puolesta - ku kysyin sitäkin gyneltä, että onko niin, että munasolu irtoaa vuorotellen molemilta puolilta, niin se sanoi siihen, että voi olla mutta ei se mitenkään säännöllistä välttämättä ole. No itselläni ainakin oon huomannut tuon vuorottelun, ja katsellaan, olisko se sit jopa säännöllistä!
 
miida
Hehheh, naintiviikko?! :) Kuulostaa hyvältä, meillä pitäs myös olla tuollanen viikko nyt ja täytyykin koittaa mahd. paljon hempeillä koska ovis on siis tuloillaan.. Nyt kp 13 peräti!! Hitto, en tiiä millon se ovis tulee, mut ois pitäny jo ennakoida esim eilen, mut mies oli niin kipeenä/väsynyt treenien jälkeen että ei oikein tullut kyseeseen!! Viime kierto oli kyllä niin pitkä, että jospa tässäkin ois vielä toivoa ja aikaa laittaa vauvaa aluille!!

Mä en oo syönyt vitamiineja, pitäs varmaan käydä hakemassa jotain purnukoita.. Ei ne pahastakaan voi olla.. En mä oo vielä sitä greippimehuakaan ostanut! :)

Vauvaonnea kaikille... :)
 
Emppu*
Heipatirallaa!
Vloppu ohitse ja reissusta palattu.Hahaaa...nyt on naintiviikko sit monessa paikassa valloillaan,täälä ois myös.Jos oikein äkkiä päässäni laskin,niin nyt kp12...että rojua torveen vaan,vai miten se oli :DD

Pompukalla sielä kunnon taudit meneillä..huhhuh,parane pian!!

Kuulin tässä juuri,että yhdelle nuorelle pariskunnalle,jonka tiedän etäisesti oli nyt kesällä syntynyt kehitysvammainen lapsi.Kaiken piti olla ok,mutta kävikin näin...ihan kamalaa.Kyllä se pysäyttää ja pistää miettimään että jos se sattuukin omalle kohdalle.Hirvittävää.

Mutta,uus viikko ja uudet kujeet...kohta vois alkaa taas väsää jännäyslistaa kehiin ;)
Toivotaan,että saadaan oikein monta toukovauvaa alulle!!
 
Pinniliini
Totmaar, lanseeraa vaan Eemi ihmeessä ja miida ja muutkin kans jos tarvetta ;)

Joo Eemi, mulla oli silloin gynellä isompi "musta pallo" oikealla puolella ja vasemmalla oli pari pienempää. Gyne epäili, et oikeasta olis tulossa sen kierron ovis ja luultavasti vasemmasta seuraava... tiiä sitten. Mut nyt ainakin täristää ihan selkeesti ja luulen et naintiviikko lähtee tänään käyntiin! Ukkeli on varmaan ihan intsinä, oli viikonlopun mökillä meidän tytyn kaa ja mä oli polttareissa huinimassa. Joten enköhän saa ihan oivasti rojuja torveen/torviin (luulis et siinä rytäkässä menee molempiin, hih!) Mut toisaalta just mietin, et on varmaan parempi pitää aina päivä väliä, niin ei simppojen laatu/määrä heikkene.

NYT miida heiluttamaan niitä peittoja, mennään aika samoissa, mulla kp 14, kierto 31-32 päivää. Joten loppukuusta jännätään sit yhdessä!

Töiden pariin, vaikka ei yhtään napeksi, plaaaaaaaaaah.
 
miida
ohohh! toukovauvoja on siis "tilauksessa" useampiakin! Toivottavasti saan tänään kellistettyä miekkosen, ois vähän pakko kun eilen ei tapahtunut mitään.

Emppu, kamala tilanne tuo mistä kerroit! Mut totta että sama voi tapahtua täältäkin jollekkin, eihän sitä tiedä. Täytyy vaan toivoa että kaikki menee hyvin ja lapsi on terve.. mut niinkun sanoit, pistää kyllä miettimään!!
 
Eemi
Toukovauva saisi tulla meillekin, kiitos! Viestin vastaanottava haikara hälyttäköön myös muut haikarat koolle ja tiedottakoon edelleen. Tarjolla hyvä ja rakastava koti, hiukan hurahtaneet vanhemmat sekä innokkaasti perheenlisäystä odottava (hau)veli.

Jos nyt tällä ilmoituksella sitten tärppäis... :)

Sellaista galluppia voisin nyt pistää pystyyn, että mitä ihmettä te teette jottette ajattelis tätä vauva-asiaa ihan koko ajan? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan mielellään... Musta tuntuu, etten pysty mitään suunnittelemaan tai ajattelemaan tai tekemään, ilman että miettisin koko ajan sen yhteyttä lapsentekoon... Ja siihen, että JOS mä silloin oon raskaana ja JOS meillä sitten on lapsi. Se on raivostuttavaa - olen taantunut lapsentekokoneeksi, enkä edes kovin hyväksi sellaiseksi! Joten kertokaa teidän konstit, jookos?
 
#Ansku84#
Emppu, ompa ikävästi käyny heille. Mutta niinhän voi käydä kelle vaan. Synnytyksessäkin voi sattua mitä vaan. Pelottavaa, mutta totta. Nyt kesällä oon hoitanu yhtä tosi ihanaa lasta ja hän on ilmeisesti synnytyksessä saanut kehityshäiriön tms. En tiiä tarkkaa diagnoosia ja ei sitä tainnu ollakkaan vielä selvillä. Rankkaa on sellaisen lapsen kanssa, mutta jotain tosi suloista siinäkin lapsessa oli. Ne ilon hetket erityislapsen kanssa on jotenkin niin isoja ja vaikuttavia, että kaikki aikuiset herkistyy :) Lapsetkin tosi ihanasti otti huomioon kyseisen lapsen.

Mä haluan kans siihen toukokuun plussajunaan! Oottakaaaaa!

Mulla on vakaa aikomus ottaa tää kierros nyt vähä (aika paljonkin) rennommin. En edes tiiä mikä kp nyt on! Oho! Pitääpä laskea kalenterista. No me alotettiin jo eilen rojujen heittäminen torveen, vaikka oviskin on varmaan joskus ens viikolla :D Pitäähän se treenata..

Vähän huolestuttaa kun lapsella on vieläkin kova kuume. Tämä jo kolmas päivä, eikä näytä helpottavan. Pitää huomenna ottaa yhteyttä päivystykseen, jos tää ei ala loppua. Pikkunen :(
 
Eemi
Tsemppiä Ansku lapsen hoitoon ja Pamolia naamaan jos yhtään helpottaa. :) Komppaan sua nyt täysin siinä, että tää kierto otetaan paljon rennommin kuin edelliset (tuloksettomat). Jospa se kikka piiliskin siinä. Ja toden teolla ajattelen myös sitä, et ehkä kannattaa jatkaa sitä pupuilua vielä oviksen ylikin (yleensä ollaan lopetettu aika tarkkaan siihen, kun kivut on loppuneet), koska mietin tuossa juuri taas kerran niitä munasolun elinaikoja. Toi on kyllä väärä termi. Mikäköhän se oikea on? Mut kuitenkin, te tiiätte.

Onkos ihmiset häipyneet lomalle ja jättäneet meidät muut tänne yksin?? Kauheaa. Kohta mä puhelen täällä itselleni... Se on muuten oikeasti mulla pelkona, näin yhtenä yönä unta, et mä vaan huhuilin täällä et missä kaikki on, ja sit katoin listaa, ja kaikki muut oli plussanneet paitsi minä - ja pari vuotta oli mennyt! Hyi se oli hirveä uni. Mut tällaista tää on tämä naisen elämä.

Nyt pitäis ottaa selvää näistä työttömyyskassajutuista, joten seuraavaan kertaan!
 
Pompukka
Ja nyt pukkaa sellasta vitutus-kirjettä kehiin,että alta pois.

Ihan kun tossa saamarin taudissa ei ois kestämistä niin ottipa multa ja LOHKES jumalaton pala hampaasta(onneksi/muistaakseni kuollut sellainen)Voi prkl....!!!!
Onneksi on jo ke ensiapuaika,Vituttaa vaan se hinta,enkä kyllä kieltämätä mikään hammaslääkärien ystävä ole!Hemmetti,että ottaa aivoon.

No mulla ei ole oireita kumpaakaan suuntaa.Töissä on niin kiirettä,että ei kyllä pahemmin ajatella mitään erikoista.Kotona sitten muut harrastukset ja lenkkeily ja kotiytöt vievät suuren osan arjesta.Sitä aina vaan huomaa,että jaa on taas se aika kuusta.

Parantumisia Anskun lapselle ja muillekkin sairastelijoille.

Täytyy mennä ottamaan droppia tautiin.Palailemisiin
 
Sars76 (kirjautumatta)
Heis arvon leidit.

pompukka: piti sanomani sulle, että oireettomuus voi myös olla hyvä merkki. Mullahan se nimenomaan alkoi niin: ei mitään oireita. Eikä niitä kyllä vieläkään oo. Heh. Joten mä pidän sulle ihan kybällä peukkuja pystyssä. Ja isovarpaita. Ihan kaikkea. Luotetaan siihen, et oireettomuus on hyvä merkki. Jesh.
Ja paraneppa pian.
Gosh, hammasjuttu ei kuullostanu yhtään hyvältä. Mä vihaan myös hammaslääkäreitä ja kaikkee sitä ronkkimista. Eli perkele. Mä kiroon sun puolesta kans.

Pinniliinille: mullakin se kierto oli yleensä se 31pvää (paitsi raskautumista edeltävä kierto oli 33pvää) ja mulla ovis tuli vasta kp20. Olin aina ajatellu, et ovis olis aikaisemmin ja limat viittais siihen, mut ei...Nyt limat oli ohi ennen ovista. Eli nyt heittelet rojua torveen vielä viikon päivät ja sit...plussaaaaaa sulle, toivon.

Mitäs Eemi? Missäs vaiheessa sun jännäykset on? Mä oon vähän pudonnu kärryiltä, ko olin äidin luona käymässä viikonloppuna ja se hullu halus vaan lenkkeillä; on hurahtanut ihan tosissaan ulkoiluun koiran kanssa. Ja hitto, meidän äiti kävelee lujaa; hikihän siinä tuli, kun yritti perässä pysyä. Heh.
Aah, sullahan on naintiviikot viikon päästä. Heheheh, toi on kyllä mainio termi. NAINTIVIIKOT. Jesh. Ja kannatan ehdottomasti sitä, että jatkatte nusauttelua vielä oviksen jälkeenkin; mehän tunnetusti aina lopetettiin pupuilut ko seinään mun kuvitellun oviksen jälkeen...Ja se ei tuottanu tulosta, as we all know.

Omasta navasta vois sanoo sen verran (ja pahoittelen: edelleen kirjoittelen teille, kun täällä on niiiiiin paljon mukavampaa kuin huhtimammat ketjussa. Se on aikasta hiljainen mesta...), et raskaana vielä ollaan. Ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen paitsi hillitön jano koko ajan. Ja vessahätä sen myötä. Mut muuten nothing. Oonkin alkanu vähän miettii, et onks täällä mun mahassa mitään eloa...Noh neuvolassahan se selviää sit 22.8.

Ottakaahan naiset iisisti ja plussatkaa nyt. Kaikki. Nopeesti. Tää oli vähän niinko käsky.

T: Sars, joka juo edelleen greippimehua - se on vaan jotenkin niiiiin hiton hyvää.
 
Emppu*
Hei pimut...laittakaa sit ittenne jännäyslistalle kun sen aika on,ku mä en kyllä ainakaan millään muute muista koska saa ketäkin jännätä ja näin pysyy paremmin kärryillä kaikkien tilanteesta! :)
Pompukka: Agrhh,toi hampaan lohkeeminen on pirullista!Kokemusta on ja meni vielä niin iso pala,et ei pystyny vettä ees juomaan,oli hermot siinä niin pinnassa et vihlo ihan törkeesti.
Itseasiassa ei mullakaan oo tässä kierrossa ollu mitään ressiä yrittämisestä,enkä ennen tätä päivää oo päiviä laskenu.Jotenki nyt on ollu ja on kaikkee muuta äksöniä elämässä,et ne vie ajatuksia (onneksi) muualle.
Eemi: gallupista sen verran,et kyl toi vauvakuume mulla ainakin väliin vie niin kaikki ajatukset vauvajuttuihin,et en voi itelleni mitään.Mutta jos vaan keksii kaikkee muuta hommaa,niin se ehkä vähä hillitsee...tosin kun pitäs jonkun kaverin kanssa esim sopia jostain menosta,niin heti eka sitä aattelee mielessään,et mitäs jos oonki sit raskaana jne. Nyt on vaan ollu viime päivinä jotenki rauhallisempi olo itellä,mutta taas ku kierto lähenee loppua niin voi olla kellossa toinen ääni ;)
 
Santura
Moikka kaikille viikonlopun vietosta palanneille! Täällä oli viikonloppuna niin hiljasta ja nyt tullut kunnon ryntäys, kiva kuulla teistä taas :)

Joo, mehän otettiin siinä sitten aamulla uus varvi kun miehellä sopivasti pöpötti... olympialaisia kattelessa..hmm. Ja sit ihan huvikseen vielä iltapäivällä. Ja tänään. No, eihän näistä parista viimisimmästä kerrasta ollu varmaan mitään hyötyä, sen verran pussit tyhjänä... haa :p

Mähän olin kans ihan ihmeissäni tän kropan kans, en ois ikinä uskonu että bongaan oviksen, mutta ei siitä voinu erehtyä. Siinä se kipu sit päivän mittaan hävis, eli rakkula tais lähtee seikkailee just sillon aamulla... vai mitä siellä nyt sitten tapahtuneekaan :)

Hui, voimia Anskulle pojan (jos oikeen muistan) parantamiseen. On se aina niin ikävää kun lapsi sairastaa. Ja Pompukka, apua, mulla on kans hirvee hamppilääkärikammo, I feel you! Koita kestää. Mites Eemi, vieläkö on hämmentäviä oireita? Ollaan me naiset sitten kummallisia keksintöjä.

Kylläpä täällä on nyt hedelmällistä porukkaa :) toivottavasti saatais taas ees yks plussa (siis peukutan toki meille kaikille täysillä aina ja joka päivä) tällekin kuulle :D Mun pitäs alkaa jännäämään 23 pv, mutta taidan tehdä sen vasta 26 pv jos ei mitään ala tapahtuun...

Mitähän muuta? Ai juu, Sars, pysy vaan meidän toistaiseksi peitonheiluttajien joukossa :) Kiva kuulla sun voinnista :)

Varmaan unohtu jotain, mut palailen!
 
Santura
Ansku84 23, mies on, poika-06, heinäkuu-08
Pompukka 31, mies 33, 4 lasta, kesäkuu-08
Pinniliini 28, mies 31, tyttö-06, loppukesä-08
suvipilvipäivikki 30, mies 34, syksy-08
sars76 31, mies 35, syyskuu -07
Eemi 24, mies 24, marraskuu -07
Veeruli,
Aq 29v, mies 31, tytöt 03 ja 05, elo-syyskuu -08
Maritsa78 30, mies 32, tyttö -06, heinäkuu-08
Nuusku82 25, mies 25, kesäkuu-08
Santura 25, mies 31, heinä-elo-08
miida 25, mies 28, heinäkuu-08
Tinsula 27, mies 35, kesäkuu-08
Emppu* 25, mies 26, heinäkuu -08
Ellesse 26, t -08, toukokuu -08
Taisha 31, mies 31, pojat -97 ja -06, heinäkuu -08
Tulevaäippeli 21, mies 20, kesäkuu -08
Nilla87 21v, mies 22v huhtikuu -08
Juustoa 29v, mies 30v, elokuu -08


Plussanneet:
antzi 24, mies 28, enkelityttö 06, tyttö 08, heinäkuu -08
Sars76, 31v, mies 35v, + elokuu -08


JÄNNÄYSLISTA

pompukka jännäyspäivä 11-13.8
Nilla jännäys 15-17.8
Santura jännää 23-26.8
 
Santura
Juu ja Eemi, ei niistä vitamiineista ainakaan haittaa miehellekkään oo. Nimittäin B12 ja sinkki vahvistaa siittiöiden tuotantoa :D ja greippimehusta vielä ettei sen teho oo tuulesta temmattu, greipin sisältämät vitamiinit ja foolihappo aktivoi solujen kasvua sekä vahvistaa hormonitoimintaa. Eläköön luontaishoidot :D
 
Eemi
Ansku84 23, mies on, poika-06, heinäkuu-08
Pompukka 31, mies 33, 4 lasta, kesäkuu-08
Pinniliini 28, mies 31, tyttö-06, loppukesä-08
suvipilvipäivikki 30, mies 34, syksy-08
sars76 31, mies 35, syyskuu -07
Eemi 24, mies 24, marraskuu -07
Veeruli,
Aq 29v, mies 31, tytöt 03 ja 05, elo-syyskuu -08
Maritsa78 30, mies 32, tyttö -06, heinäkuu-08
Nuusku82 25, mies 25, kesäkuu-08
Santura 25, mies 31, heinä-elo-08
miida 25, mies 28, heinäkuu-08
Tinsula 27, mies 35, kesäkuu-08
Emppu* 25, mies 26, heinäkuu -08
Ellesse 26, t -08, toukokuu -08
Taisha 31, mies 31, pojat -97 ja -06, heinäkuu -08
Tulevaäippeli 21, mies 20, kesäkuu -08
Nilla87 21v, mies 22v huhtikuu -08
Juustoa 29v, mies 30v, elokuu -08


Plussanneet:
antzi 24, mies 28, enkelityttö 06, tyttö 08, heinäkuu -08
Sars76, 31v, mies 35v, + elokuu -08


JÄNNÄYSLISTA

pompukka jännäyspäivä 11-13.8
Nilla jännäys 15-17.8
Santura jännää 23-26.8
Eemi jännää 3.9.

Huomenta - vitsi kun meni toi jännäys kauas. :( Laitoin sen sit 30 päivän kierron mukaan, kun tosiaan oli viimeksi se 32... Mutta saattaa alkaa jo silloin 1. päiväkin, että ei sen puoleen. Tietty en sitä toivo.

Nyt ne oireetkin sit hävis! Viikon kesti (eli vähän kauemmin kuin menkat), niin sit loppui kaikki tärinäkivut ja huonovointisuuskohtaukset. Hitto kun on naisen kroppa mysteeri! Mutta toisaalta, näähän voi kaikki olla clomien sivuvaikutuksia - voiko? - että sen puoleen en välttämättä ole kovin hullu. Vielä.

Sars, pysy vaan tällä puolella komppaamassa meitä! Tarvitaan sellainen ubertsemppari tänne ehdottomasti... Ja mä tosiaan aion ottaa neuvosta vaarin, eli jatkaa nusauttelua myös oviksen yli! En tiedä kuinka tarkkaan ultrassa pystyvät määrittämään sen, milloin munasolu irtoaa - oon kaks kertaa käynyt, ja molemmilla kerroilla piti irrotta viim. 2 päivän päästä. No mun laskujen mukaan irtos molemmilla kerroilla vasta aikaisintaan 3. päivänä... En sitten tiedä kumpi on väärässä, lääkäri vai minä. Ja mitä jos se irtosikin vasta myöhemmin? Siinä voisi olla selitys.

Tulipa taas vatvottua tuotakin. Nyt vauva-ajatukset pois pois pois päästä siksi aikaa, että saisin vähän töitä tehdyksi!
 
Sars76 (kirjautumatta)
Huomenta kaikille!

Sain eilen 16v siskoltani käskyn: mene nettiin huomenna klo 8.59. ja Lippupalvelun sivuille ja tilaa 2 lippua Simple Planin keikalle. Ne tulee myyntiin klo 9.00. etkä saa mogata tätä. 2 lippua.
Eli nyt on puhelimessa muistutus ja venailen tässä koneen ääressä. Hehheeee.
Tosin se täytyy sanoa, et silloin ko ite oli 16v (eli melkein 16v sitten) mitään omia suosikkeja (noh, silloin tykkäsin jo noista brittipoppi-poppoista ja tietty Madonnasta :)) ei yksinkertaisesti tullu Suomeen. Eli keikoilla pyöriminen jäi aikasta vähäiseksi - vähän kateellisena kelailen, et miten siistiii olis ollu nähdä the Smiths, Stone Roses ja muut. Noh, onneks siskolla on mahdollisuus käydä fanittamassa. Ja on se muutenkin maailman suloisin pikku-sisko. :)

Pompukalla ja Nillalla on sitten aikasta "kuumat" paikat edessä...Huomaatteko: tääl on peukut niiiiiin sojossa, et ei tosikaan.
Ja kuten jo aikaisemmin sanoin: oireettomuus saattaa olla hyvä merkki Pompukka. Eli tuplapeukutus viel sulle!

Omasta navasta sen verran, ettei yhtään huvittais mennä töihin. Hehheeee, onks se mikään yllätys? Jotenkin väsyttää ja noh, vaan väsyttää.
Kuppi kuumaa tekis siis terää...

Hyvää tiistaita kaikille.
Palataan.

T: Sars, joka venaa kello ysiä, jotta sais tilattuu niitä kirottuja lippuja piskulle.
 

Yhteistyössä