***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

HelloShitty
hitsin vaikeeta arvioida millon pitää lähtee kun ei haluu sit kauan makaa piuhoissa. mä oon kellottanu vasta tunti ku nousin ylös vasta sillon. supistellu kyllä yöllä aika reilusti. nyt väli 5min ja sattuuuu!!! taidan mennä sinne suihkuun nyt.. :wave: :p

kauheesti tsemppiä sinne..haetaan ne nyytit tänään jookosta! :D :hug:
 
voi prkl, jos nää mun koko yön kestäneet supparit nyt laantuu :kieh:
Vähän on nimittäin helpottanu, tulee edellee, mut ei niin usein... :| kuiteski viel säännöllisii.. yö meniki valvoessa ja taidan kyl soittaa äitipolille kohta ja kysyy pääsiskö sinne vaiks näytille... Eli täällä ei oo päästy mihinkää viel, toivottavasti HS sul on asiat paremmin.

Mutta ehkä mä tänää viel ehdin.... yritän parhaani.. |O
 
HS ja Sophia tsemppiä teille molemmille! Ja toivotaan todellakin ettet Sophia turhaan oo valvonu!!

Minä täällä oon "aamuvirkkuna", ei vaan enää nukuttanu. Suppareista ei mulla tietoakaan, joten ne ei ainakaan oo mua herätelleet.

Pirtsi 39+4
 
Tänään tuli taas viikkoja täyteen!!Eli vielä viikko laskettuun aikaan..!! :)

Kohta pitäis mennä labraan antaan virtsanäyte että nähään miks eilinen neuvolareissulla otettu näyte näytti kahta plussaa..Toivottavasti ei oo mitään tulehdusriskejä..Neuvolassa sanottiin et ne plussat voi tarkottaa sitä et ne ennakoi synnytyksen lähenemistä ku ollaan jo näin pitkällä..Saap nähä.. ;)

Masuha&Piskuinen 39+0 :heart: :heart:
 
Oih HS päässyt nyytin hakuun..hienoa =)

Täällä ei yhtikäs mitään.Olo suht ok,väsyttää vaan jonkin verran ja tympäsee ku ei ole oikein mitään tekemistä...Millä te saatte aikanne kulumaan päivisin??

Huomenna neuvolaan.

sankofa & bongos 39+1 :heart:
 
Tsemppii Lissulille, Sophialle ja HS.lle!!!

Aika ei tosiaankaan kulu... Eikä edelleenkään minkäänlaisia tuntemuksia, aivan niinku ei olis paksuna olleskaa (lukuunottamatta etovaa oloa, jonka kanssa on oppinut elämään..).

peppi & pkm (poks 40+0)



 
peppi poksuonnea :flower:

sankofa no eipä näissä päivissä oo ainakaa liikaa sisältöä.. aikaa kuluu esim. siivotessa, netin äärellä, ommellessa/muita käsitöitä tehdessä, ruuanlaitossa... neuvolassa tulee juostua ja kaupassaki täytyy välil käydä. telkkaria ei jaksa pahemmin tuijotella ku sieltä ei tuu mitään, et seki aika menee nykyään koneella.
*muoks mies tekee pitkiä työpäiviä, et ei tuu oikeen missään kylässäkään käytyä. kun ei ite viiti lähtee autol ajelee. eikä ketään tuttuja asu kävelymatkan päässä.

tänään on taas jääkaapin täydennyspäivä sekä mieli tekis jotai luettavaa, jaksaiskos sitä sit kirjastossa käydä.. sunnuntaihan mulla meni koko päivä siivotessa, joten kämpässä sinänsä ei oo mitää tekemistä. no pölyt pitäis pyyhkiä mut ei se oo niin tarkkaa :D

39+3
 
onnittelut jälleen kaikille vauvansa saaneille :heart: :flower:

tsemppiä nyytinhakureissulla oleville!

ja kaikille kärvistelijöille hirmuisesti jaksuja! :hug:

mä olen pudonnut ihan kokonaan kärryiltä kun ei kerkiä nykyään enää ollenkaan istua kunnolla koneella :/
meillä menee ihan kivasti täällä, imetys onnistuu, painokin alkoi nouseen alun takkuamisen jälkeen, tänään mennään taas neuvolaan että jatkaa nousuaan.
tässä kuvaa Siiristä vuorokauden ikäisenä :heart:


ristiäisiä meillä vietetään 2.8.

nyt en keksi muuta kirjotettavaa sorry!
koetan joku päivä keritä rustaan sitä synnytyskertomusta.

umayya + siiri 9vrk :heart:
 
umayya Voi ei mikä ihana pieni :heart: :heart:

Toivottavasti on nyt tullut lähtö HS:lle, Sophialle ja Lissulillekin B)

Täälä valvottiin ihan turhaan, mut ei siis suppareita ollutkaan kun illalla vaan pari, muuten sit juili alaselkää ja alamahaa, tai oikeastaan enemmän kohdunsuuta, tuolta toooosi alhaalta :x

Nukuin sitten aamulla kuitenkin kymmeneen asti, ettei ihan uneton yö ole takana.

Jennynen ja Pikku-Möhkö 38+4
 
LIISTERIÄ kuka sitä on meikäläiseen tunkenu :LOL: :LOL: oli ekat fiilikset tänä aamuna kun bongasin EKAN ilman lääkkeitä irronneen limatulpan..... edellisistä siis irronnu sairaalassa kahden tabletin jälkeen..... nyt hieman jännittää että tuliskos ensi yönä ;) tuskin.... aamulla se ä-poli aika.....

bythe way.... saako harrastaa sitä yhtä s:ää vaikka tulppis nyt irtoskin????? ei o nimittäin koskaan tarvinnu miettiä moisia......

hs ja sophia... voimia koitokseen....... pääsihän se hs :kin matkaan ni nyt on mun vuoro :)

tinni ja jättikoteloitunut ryyni 40+0
 
Tänään rv 38 ja viisi päivää sektioon. Perjantaina on käynti sairaalassa ennen leikkaus päivää. Tässä mietin että vieläkö uskallan lähte viikonloppuna 200km päähän rippijuhliin. Oltaisiin siellä yksi yö ja sitten takaisin. Tarttee kai kysästä perjantaina mitä mieltä ovat sairaalassa.
Kun mua välillä supistaa niin esikoinen kohta 5v (18.6) poika sanoo pinnistä, pinnistä kun pysähdyn ja puhalteln en tiedä mistä on sen keksiny :LOL:

Mantelilastu ja rv38 isoveljen tilama Veeti kuulemma no viisi yötä enää niin saadaan tietää =)
 
Onnea nyytinhaku reissulle lähteneille! :flower: :)

Niin sitä rupee kaikki vaan jakautumaan, toivottavasti mä oon seuraava, ei jaksais ennää kantaa tätä mahhaa, koskoo joka paikkaan! |O

MiNiMaM ja tyllerö 40+4
 
jadal
mä en enää osaa kuin nauraa.
oli siis kuopuksen 1,5 neuvola, ja terkka päätti katsoa mut siinä samalla. no, kaikki muu olikin kunnossa, mutta vauva oli kääntynyty perätilaan! ja maanantaina oli vielä oikein päin :eek: levoton tapaus tulossa vissiin, isäänsä tullut :D
aamulla osastolle, ja kääntöyritys ja käynnistystä taas lupailtiin, mutta sitä en usko ennen kuin se tapahtuu, sattuneesta syystä... :whistle:

jadal rv 39+1
 
Täällä vieläkin...olen tullut siihen tulokseen, ettei pikkuinen taida tulla ikinä. Ei siis mitään merkkejä että olis tulossa, tää mon jo uskomatonta!!! HS päässyt hakemaan pientä kotiin :heart: ihanaa. Taidan todellakin olla viimeisenä täällä, eli ei muuta kuin odottelemaan taas. Ai niin ja kaikki kikat ja ässät ollet käytössä ja siis ei mitään se menkkajomotuskin ei ole voimistunut tai palannut..

maare 40+6
 

Yhteistyössä