ootko lukenu imetystukilistalta apua sun ongelmiin? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Mä haluisin luovuttaa tään imetyksen kans :'(
Kiitos.. En oo mutta tänään sain aiemmin linkin tutulta sinne =) Suurimmat onkelmat on että Sara näykkii, ottaa muutamat "hörpyt" ja alkaa huutaa mahavaivoja, sitten se imuote on väärä, suu ihan pienenä imee niin varmaan saa ilmaa samalla ja se ois osasyy ilmavaivoihin ja vatsanväänteisiin.. :/Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ootko lukenu imetystukilistalta apua sun ongelmiin? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Mä haluisin luovuttaa tään imetyksen kans :'(
Samma hääär!!! :headwall: :'( Tiedän ton tunteen.. Ku pikkusella niin kova nälkä että näköä haittaa. Ja sitte se syöminen on yhtä tappelua tissi vastaan vauva. Vauva ei avaa suutaan kunnolla, mutristaa vaan huuliaan ja "suukottelee" tissiä niin että maiskutus käy. Aina joutuu odottamaan että pikkunen hermostuu niin paljon että rääkyy kitarisat heiluen ni saa ujutettua tissin äkkiä suuhun. Ja silti imuote on väärä :| Tänään raukka räjähti itkemään niin ettei ikinä oo huutanu yhtä sydäntäsärkevästi! Suu niin auki ku ikinä voi olla, volume jotain ihan uskomatonta ja kyyneleet valu silmistä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Mä haluisin luovuttaa tään imetyksen kans :'(
Minä soittelin neuvolaan maanantaina, kun oli vähän samanlaista ongelmaa.. Vuoto oli lähes loppunut, pari päivää sattui alavatsalle ja yhtäkkiä tuli kananmunan kokoinen hyytymä ja sen jälkeen kolme yösiteellistä ihan kirkasta vuotoa. :x Neuvolan täti sanoi, että voi olla ihan normaalia, mutta aika herkästi kannattaa mennä päivystykseen jos tulee kipua. Varmaan myös epäilyttävät hajut ja kuume viittaisivat johonkin tulehdukseen..Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:heip...
Yök asiaa!!!!!!
mulla ois ongelma jälkivuoto. Meidän poika siis syntyi 23.6 ja eilen huomasin et vuodon mukana tuli hyytymiä ja sen jälkeen vuoto on ollu kirkasta verta. vuoto oli siis jo lähes loppumassa. Onkohan tää nyt ihan normaalia et se muuttuu noin. Muita oireita ei ole... Voikumpa joku osaisi auttaa minua...soitin eilen päivystykseen mut eipä ne sieltä mitään sanoneet....
On kuin meiltä tuo tissin "suukottelu" ja maiskutus.. :|Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Samma hääär!!! :headwall: :'( Tiedän ton tunteen.. Ku pikkusella niin kova nälkä että näköä haittaa. Ja sitte se syöminen on yhtä tappelua tissi vastaan vauva. Vauva ei avaa suutaan kunnolla, mutristaa vaan huuliaan ja "suukottelee" tissiä niin että maiskutus käy. Aina joutuu odottamaan että pikkunen hermostuu niin paljon että rääkyy kitarisat heiluen ni saa ujutettua tissin äkkiä suuhun. Ja silti imuote on väärä :| Tänään raukka räjähti itkemään niin ettei ikinä oo huutanu yhtä sydäntäsärkevästi! Suu niin auki ku ikinä voi olla, volume jotain ihan uskomatonta ja kyyneleet valu silmistä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Mä haluisin luovuttaa tään imetyksen kans :'(
Mä oon aina luullu että kyyneleet tulee vasta isommalla lapsella?
Raffel ja Papsi 3vko 2pv
Maranooka: mulla tuli kans tuollainen kananmunan kokoinen hyytymä ja sitä enteili just pari päivää sellaista ihme kipuilua vatsalla. Ja aika pian sen jälkeen loppuikin koko vuoto.Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Minä soittelin neuvolaan maanantaina, kun oli vähän samanlaista ongelmaa.. Vuoto oli lähes loppunut, pari päivää sattui alavatsalle ja yhtäkkiä tuli kananmunan kokoinen hyytymä ja sen jälkeen kolme yösiteellistä ihan kirkasta vuotoa. :x Neuvolan täti sanoi, että voi olla ihan normaalia, mutta aika herkästi kannattaa mennä päivystykseen jos tulee kipua. Varmaan myös epäilyttävät hajut ja kuume viittaisivat johonkin tulehdukseen..Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:heip...
Yök asiaa!!!!!!
mulla ois ongelma jälkivuoto. Meidän poika siis syntyi 23.6 ja eilen huomasin et vuodon mukana tuli hyytymiä ja sen jälkeen vuoto on ollu kirkasta verta. vuoto oli siis jo lähes loppumassa. Onkohan tää nyt ihan normaalia et se muuttuu noin. Muita oireita ei ole... Voikumpa joku osaisi auttaa minua...soitin eilen päivystykseen mut eipä ne sieltä mitään sanoneet....
Seuraile tilannetta ja mene lääkäriin jos tulee lisää oireita. Sinällään nuo hyytymät&vuoto kai viittaavat siihen, että veri on vain jostain syystä kasautunut ja sitten kun pääsee taas kulkemaan tuleekin kirkasta vuotoa vähän aikaa.
:wave: Yhden lapsen pullosta ruokkineena voin sanoa, ettei ainakaan meillä ollu mitään tekemistä noilla asioilla keskenään, kun esikoinen on sairastanu 4 korvatulehdusta ja ikää jo 5.5v...Alkuperäinen kirjoittaja Ryhis::attn: Onko kukaan muu kuullut sellasta väitettä,että vauvaa ei saa syöttää makuuasennossa tuttipullosta? Ois kuulemma yhteys korvatulehduksiin sillä syöttö tavalla...yks kaks muistin tuollasen väittämän kuuleneeni,ja minä huono äiti syötin pullosta kun neiti makas sängyssä...huono äiti taas...Ryhis ja Alisa 1kk3vrk
Ei oo tosi... Ja jätkä oli ollu ilmeisesti ihmis-biologian tunneilla mukana...Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ex:n kaveri kysyi kerran kun imetin esikoista että tuleeko maitoa molemmista tisseistä? :headwall: ja ei ollu edes vitsi vaan se jätkä on vaan niin tyhmä. surullista..
Tais alkaa ne mahavaivat päivää paria ennen ku kaks viikkoa täytty.. ja alkoi ihan yhtäkkiä Nyt siis ne Disflatylit käytössä, ehkä vähän auttaneet, menny pari kolme syöttöä ilman huutoa sen jälkeen, outoaAlkuperäinen kirjoittaja pilttiä5:Minkäikäisenä teidän vauvoilla alkaneet masuvaivat, jos on alkaneet ?
Mua aina jännittää se maaginen kahden viikon raja kun sanotaan että sitten alkaa, (vai sen sisällä alkaa?? ) jos alkaa,,,
Nyt vauva 7 pvää, eikä juuri mitään ole ollut, jotain pientä