Haluaisikohan joku alkaa päivittämään meistä jotain listaa?
Täällä omien laskujen mukaan tänään rv 4+2 ja LA 28 päivän kierron mukaan 4.6. Sen mukaanhan ne neuvolassakin laskee, että mennään nyt sillä.
En meinaa uskoa tätä edelleenkään ja huomenna vuorossa onkin taas vaihteeksi uuden testin teko... Ensinnäisen tein siis perjantaina kp 28 ja sain haalean, mutta selkeän plussan. Sitten testasin viimeksi sunnuntaina samalla testillä ja mun mielestä se viiva oli vielä vähän vahvistunut perjantaista, mutta ei siis vielä ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Erittäin selkeä kylläkin. Mutta kun on tuo keskenmeno takana, niin sitä pelkää koko ajan pahinta... Meinaan siis testailla ainakin nyt huomenna ja varmaan loppuviikostakin vielä, ainakin että saisin ne tasavahvat viivat. Huomiseksi oottaa myös digitesti ja senkin sitten varmaan kokeilen vielä uusiksi viikon päästä tms ja katon kasvaako ne raskausviikot siinä... En voi tälle mitään, pelottaa niin vietävästi. Aion tällä kertaa mennä myös alkuraskauden ultraan, vaikka aiemmin en ole moisia harrastanut. Viimeksi vaan kannoin kuollutta pientä sisälläni yli kuukauden ja kärsin koko sen ajan järkyttävän pahasta raskauspahoinvoinnista, että en moista enää halua kokea turhan takia. Olen vähän katsellut kalenterista, että menisin ultraan rv 8+2, joka osuu sopivasti maanantaille. Toinen vaihtoehto oli rv 9+2, mutta toi 8+ olisi sopivasti siinä puolivälissä ennen np-ultraa... Viimeksi mulla oli mennyt kesken rv 6+ eli jos kaikki olisi ok 8+, niin pystyisin ehkä VÄHÄN huokaisemaan helpotuksesta.
En uskalla antaa itselleni vielä lupaa iloita raskaudesta, toivon että sen aika tulee kuitenkin pian.