Kesämasuja 2011?

Otokka
Täälläkin ilmoittautuu varovaisesti juuri plussannut, la todennäköisesti 3.-4.6. Ensimmäistä odotetaan ja ensimmäisestä yrityksestä tärppäsi, uskomaton juttu... En ole ihan vielä sisäistynyt, että siellä mahassa kasvaa joku :).
 
Kiva kun tänne tulee porukkaa, Tervetuloa vaan uusille:)

Itse en varmaan raaski tuohon varhaisultraan mennä, en kyllä mennyt esikoisestakaan. Olishan se kyllä kiva nähdä, mitä tuolla masussa tapahtuu.

MyrskyMaija hyvältä näyttää nuo sinun testit...täytyy varmaan tuo digitesti itsekin hommata.

Onko kukaan vielä soitellut neuvolaan? Itse en vielä...vartutaan nyt vielä vähän aikaa.

Täällä olo ihan normi...ei pahoinvointia, tuntuu niin epätodelliselle, kun olo on hyvä eikä ole mitään tuntemuksia. Ihan kuin ei raskaana olisikaan:confused:
Mutta kyllähän tässä vielä ehtii voimaan pahoin:x

Eilen illalla kyllä tuli järkyttävä kylmyyskohtaus, piti vetää villasukat jalkaan ja kääriytyä vilttiin.

Ihan mukavaa olisi, jos joku näppärä päivittelisi listaa, itse vähän saamaton:rolleyes:
 
Uskaltaudunkohan varovaisesti itsekin alkaa ilmoittautumaan tänne.. raskausoireita ollut jo muutaman viikon, tosin niiden varaan en oo uskaltanut laskea, ettei oo tullu kuviteltuakin :D tänä aamuna pk 32/28 tein raskaustestin (lila korkkinen) johon tuli haamuviivba ja kokeeksi tein myös ovistestin (sinikorkkinen) jossa selkee plussa, loppu viikosta teen vielä raskaustestin jos se selkeempi plussa sieltä tulisi.. saisi varmuuden pikku2 tulosta, mutta tän tiedon mukaan LA olisi 4.6 :)
Aijaa.com - 6787677.jpg
Aijaa.com - 6787678.jpg
 
Eka vauva meille on tulossa. Must tuntuu et mulla on oireita vaikka muille jakaa... On jo pahat olot, todella kovia kohtukipuja, ei maistu ruoka, väsyttää ihan hirmuisesti, rinnat niin arat ettei voi koskea, eikä rintsikat enää mahdu ja tää maha! On aika turvoksissa...
 
Hei vaan... mä ilmoittaudun kans varovaisesti mukaan... Haamuplussa tuli jo 3+1 päivänä. Sen jälkeen olen pari muutakin testiä näyttänyt plussaa. Laskettuaika olis kai joskus 13.6. Mutta aika varovainen olen vielä tällä hetkellä, kyseessä olis jo viides lapsi (!!!!) ja tää on nyt melkoinen yllätys/hui-juttu itselleenkin. Nuorimmainen on vasta 11kk... Katsotaan kuin muijan käy!
 
Mulla laskettu aika 04.06.2011 ja ensimmäistä lasta odotan. Olen 21 vuotias ja menimme juuri mieheni kanssa naimisiin kesällä <3
Mulla oli viikot 7-10 tooooodella huono olo, en päässyt sängystä ylös ja luulin jo kuolevani :/ sitten se loppui kuin seinään yks päivä ja nyt on vain hyvä olo :D
Nyt viikko 15 menossa, ja tunnen jotakin menoa tuolla vatsassa aina välillä, sellaista "kuplintaa" <3
 

Yhteistyössä