Heippa kaikille!
Ensinnäkin,
Enni80 ja
Annmari76 :hug: :hug: :hug: Tsemppiä teille molemmille, ja plussaonnea uuteen yritykseen kun sen aika tulee. :heart:
Pennonen80:lle myös kovasti tsemppiä ja toivotaan parasta :heart:
Tästä palstalle kirjoittelusta ja kommentoinnista, voin sanoa että mielelläni kommentoin jos on jotain mistä itse tiedän, tai mikä liippaa itseäni läheltä, mutta usein kun käyn kurkkimassa muiden kuulumisia, niin niitä on (kaikkien iloksi) tullut niin paljon, että muiden juttujen kommentoiminen jää vähemmälle ja kysymykset unohtuvat. Voihan sitä aina toistaa kysymyksensä jos on jokin mikä mieltä askarruttaa.
Ja kyllä mä tykkään, että täällä saa kirjoittaa niin iloisista kuin surullisista asioista, ihan miltä tuntuu.
Kukapas se täällä kyseli niistä
raskausviikoista, se on tosiaan ymmärtääkseni tosiaan niin, että jos on esim. rv 11+2, niin on 12. raskausviikko.
PikkuMyy80, mä oon huomannut, että ulkoilu auttaa huonoon oloon. Ja muutenkin levottomiin jalkoihin.
Oon alkanut ehkä entistä enemmän käymään lenkillä, kun tuntuu että siitä saa niin paljon irti; raitista ilmaa sekä kunnon ylläpitöä.
Mutta nyt,
question for you, kesämasut
Oletteko huomanneet, että
raskausoireet olisivat jotenkin muuttuneet jossain vaiheessa, näin niin kuin alkuraskaudessa?
- Mulla väheni n. 10+0 paikkeilla pahoinvointi ja nyt sitä tuskin on lainkaan. Tilalle tuli sitten erittäin hyvä ruokahalu :kieh:
- Väsymystä edelleen, päivästä riippuen enemmän tai vähemmän
- Masussa pieniä nopeita vihlaisuja silloin tällöin, ne on ilmeisesti niitä kohdunkannattimien "kasvukipuja". Se on musta hassua, että ne tuntuu yleensä enemmän oikealla puolella.
- Nyt saa rampata enemmän WC:ssä
- Rinnat ei enää niin arat kuin aiemmin
Helistimen ja Liberon raskauskalentereista olen tutkinut, että nännipihat ja nännit tummuisivat rv. 12 paikkeilla, mutta itse en ole huomannut ainakaan vielä sellaista... Kaipa ne ehtii vielä tummua
Tänään yksi työkaveri kysyi suoraan, olenko raskaana. Hämmennykseltäni sain soperrettua, että olen kyllä
Oli kuulemma arvannut, kun en ollut osallistunut pariin työporukan pippaloihin... Noh, kahden viikon kuluttua voin sitten kertoa töissä laajemmallekin porukalle, kun 13+1 on ultrakäynti. :heart:
Mukavaa viikonloppua, kesämassut!
Nti Kesäheinä & salamatkustaja 11+2<br><br>