HEippa!!Löysinpä teidät täältä ja liittyisin porukkaan!!
Mulla 4 lasta ennestään ja viidettä ootellaan syntyväks 05.06.07!!
Musta ihana tuo päivämäärä,toivottavasti syntyy sinä päivänä!!
Mulla ikää 32 v ja mies on 35 ja lapset on vm -94 poika ja -99 kaksoset,tyttö ja poika.Viimeisin tyttö on 05 heinäkuussa,eli 2 tyttö ja 2 poikaa,saa nähdä kumpi tästä tulee!!!??
MEillä asuu miehen poika myös joka on kaksosten ikäinen.
Tämä viimeinen tyttö on siiis meidän eka yhteinen.Nyt toista ootellaan...
Meillä ens ke np ultra mutta ollaan jo kahessa käyty.Yksi vaavi nyt tulossa vikka mies kovin ootti kahta!
No,tyydytään hienosti yhteenkin!
Pahaa oloa on ollut muttei niin pahasti kuin tuosta vikasta tytöstä.Luulen siks että poika tulee,mulla tyttöhormonit aiheuttaa kamalaa ökää..
Maha ei ole kasvanut,mutta iltasin vähä on turvotusta.
Kaikille tiedoks,tuo turvotus lähtee tässä viikoilla 12-15 ainakin mull on kadonnut.Ja masun kasvua ootellaa kovin,mulla on kovin pienet luut ja vauva kasvaa luisessa lantiossa melko pitkälle.
esikoisesta näkyi 25 viikolla ´ja kaksosista masu alkoi kasvaa 20 viikolla.Tyttöstä masu kasvoi vasta 26 viikon jälkeen ja nyt voi olla että vähään aikaisemmin näkyis kun on vasta vuosi vikasta odotuksesta.
Kauheen lyhyeks jäi tuo vauvamasu aika,muistan kuinka kade olin äideille joilla masu kasvoi jo aikaisemmin....
Suosittelen kaikille että kuvaatte masun kasvua,on ihana kattoo jälkeenpäin kuvia vaikka sillä hetkellä se tuntuu ihan pöljältä!!
Meillä on 10 viikosta alkaen,joka viikko kun täyttyy rv kuvattu masua.
Jaahas,täytyy mennä syömään jotta ei oksu lennä!!
VOinteja ja jaksamisia kaikille äiteille!!!
kata 11+1
=) =)