Heippodei kaikille!!! =)
Voisin kaiketi ilmoittautua tähän pinoon myöskin.. Tosin en vielä tiedä laskettua aikaa.. Oletan sen menevän touko- tai kesäkuulle.. Onneksi jo huomenna saan tietää, kun menen ultraan, pitkään olen joutunut sitä kyttäämään (eka nvla oli kolme viikkoa sitten)
Enpä muista muita tietojakaan mitä piti tuonne etusivua varten ilmoittaa, mutta kerronpa kaikki sitten vaikka kerralla..
On mukava tulla pohtimaan tänne tuntojaan.
malla: Halusin sanoa, että et ole ainoa, jolla on vaikeuksia hyväksyä raskautensa. Meillä on ihan tekemällä tehty raskaus ja toivottu sellainen, mutta kun näytti plussaa, niin meitsin ajatukset heitti kupperkeikkaa.. Olin monta viikkoa tosi masentunut, ja kellekkään "ei voinut" sanoa mitään.. Luulen, että se liittyi tuohon väsymykseen ja pahoinvointiin, kun nyt alkaa helpottaan niin jotenkin mielikin piristyy.. Tosin tämä kolmas on ainakin alussa ollut kamalin raskauksistani..
Mulla on ennestään poika ja tyttö, ikäeroa 2,4v. ja täytyy sanoa, että se on kyllä hurjan sopiva ikäero. Ja mä en ollut kyllä yhtään väsynyt tai muutakaan (siis verrattuna normaaliin väsymykseen vauva-aikana) vaan oli täynnä äidin onnea. Esikoisellekkin jäi sitä aikaa paljon enemmän loppu viimeksi kuin luulin. Että jaksamista vain sulle, olen mukana hengessä, toivon että kaikki kääntyy sulla vielä parempaan ja uskonkin niin! :hug:
Niin ja piti vielä sanoa, että pahoin täälläkin vielä voidaan (varsinkin kun työkaveri hakee kahvia!! YÄKS! :$ )
Housut ei mahdu päälle, tai oikeastaan yhdet normit strech-housut menee, onpa jotain mitä pitää töissä vielä hetken, ennen kuin siirtyy mammahousuihin..
Mun oletettu La on tällä hetkellä siis 15.6. mutta luulen, että se aikaistuu huomisessa ultrassa. vkoista mulla siis ei ole hajuakaan (8-13??).. Tylsää!