\
Se on tosiaan outoa kun puhuit tuosta ennakkoaavistelusta.... mulla oli myös oman km:n kanssa niin että oli sellainen olo että pikkuinen on menehtynyt ja kaikki ei ole hyvin... puhuin sitä paljon kavereille ja miehellekkin, eivät tietysti uskoneet, kuten en minäkään (eihän sitä ikinä halua uskoa niin), mutta sitten se karu totuus paljastui...
Mutta oikein paljon voimia, usko mua, se helpottaa kyllä :hug:
Mä olen todella pahoillani :hug: :'( Melkein itku tuli itseltäkin kun niin tuoreessa muistissa oma km.... silloin ei np-ultrassa löydetty sydänääniä enää...Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 07:58 Suny kirjoitti:No niin. Eilen sitten oli ultra josta sitten passitettin suoraan sairaalaan kun ei löytänyt sydänääniä ja eihän ne niitä siellä sairaalassakaan löytäneet :'( Nyt on sitten cytotecit sisässä ja muutaman tunnin päästä pitäis pikkuisen tulla ulos :'( joten meikä sitten tippuu tältä listalta :'(
Sikiö oli menehtynyt viikolla 7+5. Miten voikaan nuo ennakkoaavistelut mennä näin oikein... Kaikille hyvää onnea odotukseen!
Se on tosiaan outoa kun puhuit tuosta ennakkoaavistelusta.... mulla oli myös oman km:n kanssa niin että oli sellainen olo että pikkuinen on menehtynyt ja kaikki ei ole hyvin... puhuin sitä paljon kavereille ja miehellekkin, eivät tietysti uskoneet, kuten en minäkään (eihän sitä ikinä halua uskoa niin), mutta sitten se karu totuus paljastui...
Mutta oikein paljon voimia, usko mua, se helpottaa kyllä :hug: