Muistaako joku vielä meidät Nean 1v ja sen äidin? en muista koska olen viimeksi sivuilla käynyt,mutta nyt taas innolla palasin lukemaan teidän kuulumisia..
Pyytelisin sitä salasanaa kanssa-en meinaan osaa mennä yk-viestiä lähettään
meillä tuli 1v juhannuspäivänä mittariin-niin kuin myy-80 ja netta 73 lapsillakin...meillä aloitettiin juhlinta silloin la ja loppu ma-rääppiäisilläkin kävi serkkuni vielä ti eli touhua piisas...aivan suosikkilahja on nalle puh lentsikka-auto,joka soittaa musiikkia ja etu röpelli pyörii ja vilkuttaa valoja...nea istuu kyydissä ja äiti työntää pylly pystyssä tai sitten nea kävelee sen avulla...
ilman tukea ei meillä vielä mennä.
äiti,auto ja taulu jo sanotaan...kvaak kvaak=kaak kaak---ym...
onhan täällä näitä pieniä lapsia muitakin: 1-vuotis neuvolassa 74cm ja 8870g (pari viikkoa ennen synttäreitä). pituutta oli tullut vain 1cm joten mennään 2kk päästä taas-muutoin ois 3kk päästä ollu seuraavakäynti/piikki..
nea on urhea kun ei rokotuksesta välitä-minä puolestaan suljin silmäni
meillä ollu KAIT pukama takapuoles ongelmana-nea vääntää kakkaa selkäkaarella lattialla ja itkee..lääkäri käski laittaa pukamavoidetta jos sillä pikkupatti pyllyreiän luota lähtis pois..Muutoin kakka normaalia,eli kait sen osuessa pattiin tulee itku.
Pepsukalle :hug: osanottoni....
Katalle voimia!!
muutama ystäväni saa lapsen tammikuussa ja yksi juuri ilmoitti et tullut raskaaksi ja tekee abortin...kaikkea ei aina voi itse ymmärtää,mutta tietty pitää olla valmis äidiksi ennen lapsen saantia :'(
kyllä se vauva on itselläkin välillä mielessä,mutta koska meillä ollut parisuhde aika kovilla tän vuoden aikana-ei lapsesta johtuen-niin haluan et kaikki omat tunteeni on maantasalla ennen sisaruksen hankintaa..
mennään kylpylään pariksi päiväksi heinäkuussa-se varmasti nealle mukavinta...ei se risteilyistä vielä nauti.
Palailen tänne taas joku päivä
pompula81+ Nea 1v.