+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Ansku83: Onnea munkin puolesta uudesta perheenjäsenestä:heart: Harmi kun ne on niin hetken pieniä, en tiedä mitään suloisempaa maan päällä kuin koiranpentu:heart: Paitsi ehkä se ihmisvauva:heart: Saatteko käydä kurkkaamassa pikkuista ennen luovutusta? Meidän karvapallerot ovat jo saavuttaneet kunnioitettavat 6 ja 7 vuoden iät:D

Mulla on menossa jo kp20 eikä ovistesti ollu vieläkään positiivinen. Taaskohan se testi antaa viikon verran sellaista melkein plussaa ennen kuin se tyylipuhdas plussa sieltä pärähtää:confused: Näillä näkymin tulossa olis kuitenkin alle 35 päivän kierto, hope so. Se on mulle normaali vielä.Mulla tulee ihan kirkasta limaa jo kolmatta päivää ja runsaasti...Mies repii kohta pelihousunsa kun mä "pelottelen" sitä joka päivä siitä että NYT se ovis tulee eikä sitte tuukaan.:ashamed: Tärppiä olis pakko saada kuitenki aikaseks ja ennemmin katson ku kadun:p
 
Jensar Juu, me mennään tiistaina pientä katsomaan! =) No, onhan tässä itselläänkin vielä pari päivää ootella ovista et pysyy nykyisissä normi rajoissa! Seki voi hyvin olla et illalla/ huomen aamulla se jo tummuu! Eikös se kuitenki tee sen nousun ja laskun suht äkäsee! :D
 
Ansku83: Mä ajattelin testata nyt vaihteeksi illalla jos se olis jo tummempi, kun joskus se aamupissa antaa jotenki epäselviä tuloksia varsinkin jos ei LH oo ihan huipussaan vielä:confused: Kai se sitte on pakko tehdä aamullakin vielä:headwall: Seuraavaan kiertoon kun ei testejä toivon mukaan tarvi, niin mitäpä niitä panttaamaan. Oon laskeskellu että mulla menee näissä epäsäännöllisissä kierroissa sellaset 10-15 testiä/kierto. Kauheeta haaskausta!:stick: Ainoa kierto missä en testannu, venyikin sitte 60:een päivään, eli en oo uskaltanu enää tjot:lla mennäkään sen koommin:rolleyes:
 


perjantai 3.6.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp73/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Tyllerömamma............kp47/??..............??v........2. lapsi.....yk2
Minnarun....................kp37/29-31.........30v......3. lapsi......yk10
Kauniina Päivänä Tuut....kp37/27-30................................
Bla-bla........................kp35/34.............34v...2. lapsi......yk13
Barbamama35............kp29/25-32........35v...3./4. lapsi...yk9
macy gray...................kp25/30-35........31v......2. lapsi.....yk18
Paulette.....................kp22/26-30.........24v......3. lapsi.....yk3
hapisikatakamura........kp21/28-30..........30v.......4. lapsi.....yk1
Jensar.........................kp20/35.........32v.....2. lapsi.....yk13/16ku1
SiSa78........................kp18/28.........32v...........2. lapsi......yk7km2
Ansku83......................kp15/30-32.........27v.......1. lapsi......yk6
Emmuska10...............kp15/38-42.............28v......2. lapsi.....yk3
Midia...........................kp13/30-32........34v..........2. lapsi.......yk2
Seikkailija_Dora.............kp10/30............??v...........2. lapsi.....yk1
kissendaal...................kp8/28-35.............25v.......2. lapsi....yk3
pikkumy......................kp8/28.............25v..........1. lapsi....yk9
Tuuska.......................kp8/28...........25v.....3. lapsi......yk6
Metku........................kp7/22-27........................3. lapsi.....yk2
Zanca........................kp7/26-31........27v......1. lapsi.....yk11
Amalia Armas..............kp6/21-22..........30v........2. lapsi.......yk15
unna84......................kp6/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Viola30....................kp5/27..........31v......2. lapsi....yk13/km yk11
iloksi..........................kp5/31-33.......28v............1. lapsi.....yv5
bluebreeze..................kp4/28...........??v.............2. lapsi.....yk3
iltatähti-80.................kp1/25-28.........31v......4. lapsi.....yk6
Pänä..........................kp?/26-34.......28v............1. lapsi....yk21
Pumpuli-81..................kp?/??...........??v.............?. lapsi......yk?
Tuulia81.....................kp?/??............30v............2. lapsi.....yk1



TAUOLLA

Sunflower11...............kp?/31-33........................3. lapsi....yk6
MinyMom...................kp?/27-28..........26v...........2. lapsi....yk13


TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, Laurelle, Sinderella, nepari80



PIINAILIJAT
Barbamama35...............dpo14
Bla-bla.........................dpo12
SiSa78........................dpo7


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira.................11.5......kp29/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
Lisey..................16.5.....kp44/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83




Lyhenteiden selitykset ja toukokuun pinkan linkki löytyvät etusivulta!=)




Plussarikasta kesäkuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Ansku: Onnea uudesta perheenjäsenestä! :heart:

Jensar: Ainakin mulla tulee selkein ovisplussa aamun toisesta virtsasta. Ensimmäisestä testattuani en saanut plussaa ollenkaan. Viimeksi testasin kokeeksi myös illalla, mutta se oli ihan turhaa. Edellisenä aamuna viiva oli jo lähes plussa, illalla hailukka haamunen ja seuraavana aamuna plussa. Olen käyttänyt Pregcheck liuskoja ja varmistuksena CB digitaalista.
 
Jensar Kyllähän noita näyttää palavan! :D Tsemppiä!! d:heart:b

unna Anteeeeks! :D Olin kyllä huomannut tuon edellis kuun pinkassa olevan maininnan että kp3, mut jostain mystisestä syystä en sitte ollu raaskinu päivättää sitä kuitenkaan! :ashamed: Ja tätipahoittelut! :hug: :heart:

iltatähti Tätipahoittelut myös!! :hug: heart:

Tuulia ja Amalia Tervetuloa!!!!! :wave: En ilmeisestikkään ollu muistanu tuotakaan! Sekasi ku seinäkello näköjää, tänää ku lukenu ni tullu ihan uusia tekstejä mitä on viime päivinä kirjotettu, vaik oon joka päivä ne lukenu! :LOL:
 
Ansku83: En mä raaski noita Lugeja ensi kierrossa käyttää, kun meillä on sillon vielä tää yritystauko (niin kun nytkin piti olla :D). Mutta sen jälkeen sit kyllä taas. Ne tulee vaan aika kalliiksi, kun kaks pakettia menee per kierto ja ne maksaa 16,30 euroa paketilta. Eli yli 30 euroa per kierto : / Lisäksi pitäisi mennä sit taas gynelle, kun Luge-reseptikin on aika lopussa. Ärsyttäviä tällaset alapäävaivat :stick: Mutta tsemppiä sulle oviksen metsästykseen! Toivottavasti tulee pian vastaan =)
 
Onnittelut Jensar ovisplussasta!! Hyvä ettei se venynyt liian pitkälle!

Luin just et Niklas Hagman (se jääkiekkoilija) sanoo lehdessä et hän haluaa ison perheen (niillä kaks lasta ennestään). MINÄKIN haluan ison perheen, 3-4 lasta, ja vielä suht lyhyillä ikäeroilla. Mutta ei. Onhan se aika ihmeellistä, et suurin osa naisista raskautuu ekan 3 kierron aikana, tosi paljon ekalla yk:lla, loputkin alle vuodessa. Miten voi olla meidän kohdalla että sitä lasta ei kuulu?! Ollaan yritetty enemmän kun tarpeeks, mutta ei. Ei mulla mitenkään huono päivä ole, oli vaan pakko kirjottaa kun luin tuon jutun. Jos ikinä tuun saamaan toista lasta en uskalla kenellekään sanoa että haaveillaan vielä parista. En kestä niitä kysymyksiä ja mahan tuijottelua.

Clomit taitaa aiheuttaa päänsärkyä.
 
Viola30: Kiitos! :wave: Mä luin just äsken saman jutun ja hymähdin mielessäni! Oon alkanu jo miettimään kaikenmaailman muuttojuttuja ja kattonut kämppiä, ihan uhmallakin sellaisia minne mahtuisi ainakin 3 lasta. Vaikka ei oo mitään tietoa tuleeko toista saati kolmatta ikinä:stick: Ton yhen ja koirien kanssa mahduttais nykyiseen ihan hyvin ja rahaakaan ei oo tällä hetkellä isompaan...Ehkä mä oon tulossa hulluks...:rolleyes:
Mä en aio kertoa kenellekään meidän hoidoista, sukulaiset tietää että on tulossa mutta ei tiedä milloin. Saavat sitten tietää jos on joskus jotain kerrottavaa.
Toivottavasti päänsärky hellittää:hug: Mulla näköjään pelkkä ovis on aiheuttanut samaa jo pari-kolme päivää tai sitten oon vaan niin rasittunut että kroppa oirehtii.
 
minut saa siirtää taustailijoihin :| varmaan ainakin syksyyn asti... on nyt sellaista myllerrystä elämä ettei vauvahaaveille ole aikaa ja alkaa jo parisuhdekin vaikeutua ajan puutteen vuoksi niin eipä paljon kuumella enää viitsi... Käyn kuitenkin lukemassa juttujanne ja ehkäpä taas jossain välissä haluan palailla aktiivisemmin porukkaan mukaan.

Mukavaa kesää kaikille ja kovasti plussatuulia tietenkin puhaltelen kaikille tasapuolisesti!
 
Jensar ja Viola30 Tuttuja ajatuksia. Olen vannonut, että jos toinen lapsi tulee, niin sitten saa tulla kolmaskin ja vaikka neljäskin. Toiset ne vaan tekee lapsia, toiset saa...tai ei saa lapsia.

Testasin tänään vitivalkoisen negan. Ja alkukierron oirrettomuuskin muuttui loppukierron "kaikki raskausoireet"-tilaan. Ehkä ne on noi luget, jotka ne aiheuttaa, kuvotuksen nyt päällimmäisenä. Rinnat ei kipeytyneet kunnolla ollenkaan tässä kierrossa. Mulla oli ohjeissa, että testaisin raskauden 15.6. (dpo 16-17), mutta eipä taida tarvita testailla enää, kun juuri äsken kun kävin vessassa ja pyyhin, niin vuoto on näköjään alkanut. Siis siitä huolimatta, että luget edelleen käytössä. Onko kellään muulla kokemusta vastaavasta? Eikö se hormonimäärä jaksa pidellä mun limakalvoja sisällä enää, vai mistä tämä nyt johtuu? Dpo13 on siis tänään. Ois nyt kuvitellut, ettei vuoto ois tälleen itsekseen alkanut. Seuraavassa kierrossa sitten clomit. Mitähän kivaa niistä seuraa?

Barbamama35 joko olet testannut?

Tervetuloa kaikki uudet tänne, mutta toivottvasti ette viivy kauhean kauaa ;) ! Plussantäyteistä kesää kaikille!
 
Bla-bla: Testasin tänä aamuna Apteekin omalla negan. Lopetan siis nyt luget ja jään odottelemaan tädin saapumista. Ihan puhdas nega se oli vaikka nyt näin ensimmäistä kertaa kunnolla viivan paikan testissä. Valoa vasten käännellessä näin sellaisen vaon, missä viivan olisi pitänyt olla. Siinä ei ollut värin häivääkään eli ihan viivan paikka vain. En ole vain ennen sellaista huomannut.

Ottaa päähän, mutta ei tässä mikään auta. Ainakin nautin tänään pari siideriä koitan keskittyä kesästä nauttimiseen. Uusi kierros clomeja alkaa taas kunhan täti on tullut vierailulle.
 
heippa..mahtuisko joukkoon uus yrittäjä :) entuudestaan 1.5 v. oleva tyttönen ja toista toiveessa..pikkasen jännittää toista yrittää mutta niin se jännitti ekaakin yrittäessä joten taitaa kuulua kuvioon :D olen 27 v. ja ehkäisyn lopetimme n.helmikuussa mutta nyt vasta aloimme tosiaan yrittämään :)
 
Moi kaikki!
Ja voimia neparille, toivottavasti siellä on kaikki hyvin!
Macy Graylle myös tsemppihalit :hug: missä sitten oletkin, toivottavasti kaikki hyvin sielläkin ja on vain mukavaa puuhaa niin, ettet ole tänne kerennyt kirjoitella!

Itellä kp10. Valkovuoto muuttui eilen vetiseksi, ja ajoittain vihloo vasenta munasarjaa. Testasin huvikseen jo eilen ja tänään ovista, ja sain selkeät haamut. Nyt murehdin, että minulla on vähintään pco kun ennen en ole saanut mitään näin vahvoja viivoja kuin muutamaa päivää ennen ovista. Että toivottavasti se on ensi viikolla tulossa, 28vrk kierrolla osuisi torstaille.

Tiedättekö pregcheckin ovulaatiotestien herkkyyttä? Sitä ei mainita pakkauksessa. Mietin että jos se silläkin antaa ne haamut, jos testi on joku erittäin herkkä 10mIU tavallisen 25mIU sijaan..

Tsemppiä kaikille!!! Ja tervetuloa myös Ronttilaiselle!!! :D
 
rontti1: Tervetuloa :wave:

kissendaal: Nuo Pregcheckin testit näyttää vahvoja viivoja! Nou hätä siis =) Siks niistä tykkäänkin (ja moni muukin), kun niihin tulee selkeä plussa oviksen osuessa kohdille. Viiva tulee silloin yleensä kontrolliviivaa vahvemmaksi (ainakin mulla). Eli Pregcheckien kanssa ei tarvitse arpoa, että onko plussa kun tulos on niin selkeä. Ei ne silti mitään herkkiä testejä pitäisi olla, vaan ihan normaaleja, mutta jostain syystä niissä on runsaasti tuota väriainetta :D Pregcheckin testithän on ilmeisesti samoja kuin Apteekin omat, koska Oriola Oy valmistaa molemmat.
 
Neparille hyvää kesää ja toivottavasti kiire hellittää ja elämä rauhoittuu syksyä kohti!:hug:

Pahoittelut tädistä Bla-Blalle ja Barbamama35:lle :hug: Olikos Bla-Blalla ihan normaali annostus niissä lugeissa? Ajattelin vaan josko olis ollut vaikka liian pieni tms?

Tervetuloa Rontti1!:wave:

Kissendaal: Ei oo tosiaan huolta niistä vahvoista haamuista. Tosin pregcheckillä pitää sit se positiivinenkin olla todella vahva, eli ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva tai tummempi. Kaikki sitä haaleammat vaikka muita testejä tummempia viivoja ovatkin, ovat sitten negoja...:p
 
Barbamama35 No voi ei. Aina on kuitenkin pieni mahdollisuus, että se olisikin plussa, jos vaikka menkat ei alkaiskaan. Lueskelin, että ei olisi haittaa, vaikka luget lopettaiskin. Jossain luki, että on näyttöä sellaisesta, että eka viikko hedelmöittymisen jälkeen lugeista on selkeä apu.

Jensar Mulla annostus 600mg/vrk. Se mun vuoto ei sitten alkanutkaan vielä, vaikka niin jo luulin. Sen yhden vessakäynnin jälkeen ei ole enää tullut mitään, joten laitoin luget vielä. Tosin testi oli taas negatiivinen, eli raskaana en ole,(vaikka silti toivon vielä ihan vähän) mutta jos saisin pidettyä vuodon poissa vielä muutaman päivän, niin ensi kuussa voisi päästä inseminaatioon. Ja tämä menkkojen viivytys siksi, että meidän aiakataulut ei muuten sovi, jos vuoto alkaa nyt. Tuntuu ihan hirveeltä, että työ voi haitata näin isoa asiaa! Työ on matkustamista, joten siksi on niin vaikeaa sovittaa aikatauluja, kun toinen on vkon kerralla poissa.

Pikkuisen huolestuttaa ajoittaiset vihlaisut munasarjojen kohdalla sillä puolella, jossa ovis oli. Toivottavasti ne ei tarkoita mitään.

Mulle noi luget aiheuttaa pahoinvointia. Todella ikävä vaiva. Voisin mieluusti pahoin, jos olisin raskaana, mutta en halua kyökkäillä lääkkeiden sivuvaikutusten takia!
 
Bla-bla: Pahoittelut negasta :hug: Mullakin tuli ekassa Luge-kierrossa kahtena päivänä muutama tippa verta ja sitten se loppui kun jatkoin vaan Lugeja kierron loppuun asti. Sen jälkeen moista ei ole esiintynyt Lugejen käytön aikana. Mulla siis yhteensä neljä Luge-kiertoa takana. Toivottavasti teillä sit viimeistään ensi kierrosta tärppi käy! =)
 
Kiva, kun on muitakin uusia täällä:)

Täällä näyttää olevan muutamia, joilla on lääkkeitä apuina - toivottavasti niiden avulla tärppää! Mulla ei oo kokemusta moisista, kun pari viikkoa ennen ensimmäistä lääkärin tutkimuskertaa sainkin lokakuussa 2009 plussan=) Nyt en kyllä ajatellut ootella puoltatoista vuotta, jos näyttää ettei tärppi käy. Mullakin tuntuis tuo aika menkkoihin ovulaation jälkeen olevan suht lyhyt ja nyt on ollu niitä tiputteluvuotoja useita päiviä ennen menkkoja. Pistän kuitenkin imetyksen piikkiin - vielä...

Mä oon käyttäny noita davidin ovulaatiotestejä ja kyllä nekin on näyttäny selkeesti, kun ovis on tulossa. En oo muita koittanukaan. Nuo on aika halpoja, onko ne pregchekit minkä hintasia? Mulla on kyllä vielä pariin kiertoon noita tikkuja. Aamulla ei noi ainakaan kyllä näytä mulle mitään vaan oon testannu iltapäivällä kahen-kolmen maissa niin sillon on aina tullu plussa, jos on tullakseen. Niitä haamujakin on "kiva" tiirailla - oon aika testailijafriikki :O Kun ovista testaa nii ainakin joskus saa jonkun plussan :)

Menis nyt nää alkukierron tylsät päivät - onneks vuoto loppui jo nii voi alkaa harjotella tositoimia varten :D
 
bluebreeze: Mulla noi Davidin ovistestit ei näytä ovista laisinkaan. Ei siis tule yhtävahvaa viivaa, vaikka samasta näytteestä tehty CB:n digiovistesti hymyilee :O Samaa on ollu ilmeisesti monella muulla, niin oon täältä palstalta lukenu... Mutta pääasiahan on, että noi Davidin testit toimii sulla, niin saat netistä näppärästi ja edullisesti tilattua =) Pregcheckit maksaa 9.90 euroa paketilta ja siinä paketissa on 10 liuskaa. Niitä myydään Cittareissa ja Prismoissa.

Meillä on muuten jotain yhteistä :D Me tehtiin kans esikoista puolitoista vuotta ja mulla on loppukierrosta riesana kans tota tiputteluvuotoa. Olispa mielummin jotain positiivista yhteistä... : / Tai no onhan se yksi lapsi meillä positiivista yhteistä! =) Mulle siis määräsi gyne noi Luget tukemaan loppukiertoa ja ehkäisemään tiputteluvuotoja ennen menkkoja. Mulla alkaa ilman Lugeja tiputtelemaan yleensä noin viikko ovulaation jälkeen.
 
SiSa: Oon muuten luullu etten ovuloi läheskään joka kierrossa... Jos se onkin noi testit, hitto! Viime kierrossa tuli selkee plussa, mutta edellisessä ei mitään. Kierrot yhtä pitkät ja samanlaiset tiputteluvuodot. Ja noita testejä käytin neljässä kierrossa ennen kun esikoinen tärppäs ja kahdessa niistä oli siis tuo ovisplussa. Voinko olla näin pönttö : / Oon vaan luullu että en läheskään aina ovuloi, kun testi on välillä kuitenkin näyttäny plussaa... :headwall: Nyt kyllä kipitän ostamaan noita toisia testejä!
 
bluebreeze: No tuossa tapauksessa kannattaa kyllä tosiaan kokeilla toisia ovistestejä. Noi Davidin testit on täällä palstalla aika "kuuluisia" siitä, että monet eivät saa niihin koskaan plussaksi luokiteltavaa testiviivaa : / Kun kuitenkin terveet hedelmällisessä iässä olevat naiset ovuloivat pääsääntöisesti joka kierto. Käsittääkseni nuo ovuloimattomat kierrot ovat aika harvinaisia, vaikka sellainen voi jokaiselle naiselle joskus sattua. Nythän mahdollinen ovuloimattomuus kohdallasi voisi johtua imetyksestä, mutta kun kerroit että testien perusteella sitä oli ennen esikoistakin, niin veikkaan, että testit ovat vaan susia. Ei muuta kun Pregcheckin testit kehiin ja oviksenmetsästysonnea! =)
 
^^ Sofin o.testit on myös ihan hyviä, ainakin huomattavasti parempia kun davidin.. :rolleyes: Noi davidin testit vois työntää sinne missä kuu ei loista eikä aurinko paista.. :D
Kannattaa käydä tsekkaa täältä se ovulaatiotestikuvia ketju, siellä niitä plussia on arvottu porukalla.. :D

Mukavaa viikonalkua kaikille ihanaisille! :heart: Ja paljon plussatuulia! :hug:
 

Yhteistyössä