Kesäkuun vauvelit 2016 :) <3

Huomenta!!

Ikiäiti ja Inkalilja toivottavasti teillä nyt pian tulee kasa oireita että saatte varmemman olon!!

Itsekkin olin vähän ihmeissäni kun ei ollut oikein mitään oireita,MUTTA sitten tuli perjantai aamu ja kuvotus pamahti päälle oikein kunnolla. Pönttöä on saanu käydä halailemas pitkin päivää. Kun oliskin vaan aamupahoinvointia. Mutta ei. Syödä en pysty ku puoliskan leivän kerralla ja sit tunnin päästä onkin jo huono olo. No onneksi tämä on (ainakin muissa raskauksissa) loppunut siellä rv 12 tuntumissa.

Ihanaa että osa on jo käynyt neuvolassa ja jopa kuullut sydän ääniä:love: Miten sitä jaksaa itte odotella joulukuun alkuun asti???!!

Hyvää viikonloppua koko joukolle:)
 
Vieläkö mahtuu mukaan?
Kuiske/ la 27.6.2016/1.lapsi

Olen 25-vuotias ja mies 28v. Nyt siis viikkoja netin laskurin mukaan 5+5 ja esikoista odotan, selvän plussatestin tein kolmeen kertaan:LOL: lapsi on tosi toivottu, yritys aloitettiin syyskuussa ja heti ekasta kierrosta tärppäsi. varhaisultraan mennään rv 7 ja ensimmäinen neuvola on rv 8.
Olen ollut melko oireeton, alkuun oli menkkamaista kipua alavatsassa mutta nyt oireena on lähinnä vain turvonneet rinnat. Raskaus ei tunnu vielä oikein todelliselta, jännittääkin mitä varhaisultrassa näkyy:)
 
Loin "vanhan kaavan mukaan" uuden ketjun meille kesäkuisille näin marraskuun ensimmäisen päivän kunniaksi. Otin myös perinteisin k:lla alkavan "kullanmurut"-nimekkeen käyttöön - vaikka mun puolesta joulukuulle voidaan vaikka äänestää oma K:lla alkava nimi, jos niin halutaan ja sellainen keksitään. Omin päin en uskaltanut.

Yritän päivitellä täältä sinne lisää nimiä listaukseen - jos joku unohtuu, niin pistäkää vaikka uuteen ketjuun viestiä mahdollisista muutoksista
 
  • Tykkää
Reactions: PinniP

Yhteistyössä