Kesäkuun vauvelit 2016 :) <3

VIB.jpg
Pampulax/ LA 31.5 / 7.lapsi /Kaks

Aegis LA 2.6 36v 2 lapsi

Hippogryfi 21v/ LA 2.6/ 2.lapsi /LPKS

Maatuska88 / LA 9.6. / 2. Lapsi / TYKS

Jennu 24v 2 lapsi LA 10.6

Falisa 25v LA 13.6 1 lapsi

SuloinenSalaisuus LA 14.6 40v

Kipaaa LA 24.6

PinniP/La 26.6. /2.lapsi/Koks

Janehh/ LA 26.6.2016/ 4. lapsi/ SatKs

Elm4 / LA 26.6 / 2.lapsi / OYS

Lumi-84/LA 27.6/5.lapsi/Seks

KevätTähti LA 28.6


Inkalilja/ LA 29.6.2016/ 3.lapsi/ KOKS

Pioni 31v LA 30.6 1 lapsi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jennu91
Jee, kiitos Kipaaa! Nythän meillä on jo tässäkin mukavan kokoinen porukka juttelemassa(y)

Haluatteko kertoa jotain taustaa itsestänne? Minä voisin avat sen verran, että olen siis 31v. ja mieheni 35v. Naimisissa ollaan oltu pari vuotta ja lupa lapselle tulla annettiin 6/2014. Mä tiesin jo etukäteen, ettei raskautuminen välttämättä onnistu heti mun pitkien (40-90 pv) kiertojen takia. Näin sitten olikin ja elokuussa aloitettiin yksityisen lapsettomuusklinikan asiakkaina. Ehdin jo miettimään valmiiksi, kuinkahan mahdetaan jaksaa mahdollisesti edessä olevat rankemmat lapsettomuushoidot.. Mutta nyt näyttää siltä, että rankempia hoitoja ei tarvita :) Vika oli siis mun ovuloimattomuudessa ja ilmeisesti tuo nyt sitten korjaantu oikealla lääkityksellä. Toki tässä olen vielä tosi varovaisen iloinen, keskenmenon riskikin saattaa minulla olla hieman suurempi kuin normaalisti..

Minkälainen on ollut teidän matkanne raskaaksi? Helppo? Hoitojen avulla?

T. Pioni84 rv 4+1 VASTA
 
Jos minutkin voisi lisätä listaan (oli jo edellisen ketjun alussa pyyntö)
Pampulax/LA 31.5/ 7.lapsi/Kaks

Vaikka mun la aika on tuo, niin se ei ole vielä varmaa. Mulla on 3.ultra tässä raskaudessa tulossa, jossa katsotaan tarkemmin tuo la. Imetän vielä edellistä lasta (1v1kk), eikä menkkoja ole tullu, josta vois kattoo lasketun ajan.
Onhan tää ollut aika rankka alku. Onneksi oireita on niin paljon, että vähän uskaltaa olla luottavaisin mielin raskauden jatkumisen suhteen.
Vaikka olen facen puolella, mielellään minä tännekin kirjoitan.
 
  • Tykkää
Reactions: kipaaa
Hei!
Minutkin saa lisätä listoille
Elm4 / LA 26.6 / 2.lapsi / OYS

Täällä plussailtiin viikko sitten ja hyvin alussa siis vielä ollaan, mutta toivotaan kovasti, että tuolla navan takana joku pieni asustelee:love:
Perheeseemme kuuluu miehen lisäksi 1-vuotias neiti. Raskautuminen tapahtui nopeasti heti ensimmäisestä kierrosta, joten ehkä siksi vielä onkin jotenkin epäuskoinen olo, voiko se muka näin "helposti" mennä. Kovasti toista lasta kyllä toivotaan ja ajatus suht pienestä ikäerosta on ollut toiveissa:) oireita menkkojen poisjäämisen lisäksi on ollut kova jano, rasvoittuneet hiukset, finnit, vihlaisut alavatsalla ja lievä pahoinvointi varsinkin ennen aamupalaa, mutta ei vielä muuta sen kummempaa.
Kovasti odotan myös pääsyä fb-ryhmään, sillä mielestäni siellä on niin paljon helpompi ja mukavampi keskustella :)

Elm4 ja "Maukka"
 
  • Tykkää
Reactions: kipaaa
Meillä raskaaksi tuleminen on ollut helppoa. Esikoinen tuli ekasta kierrosta ja nytkin olen tullut heti raskaaksi. Mutta tällä kertaa takana on kaksi keskenmenoa, joten ihan helpolla ei olla päästy.
 
Minä tulen kanssa tänne. Toinen lapsi olisi tulosssa, jos vaan kaikki menee hyvin. Ikäeroa pienille tulisi vähän vajaa kaksi vuotta.

Listaan saa päivittää PinniP/La 26.6. /2.lapsi/Koks
Ja myös minä odotan fb-ryhmään pääsyä, tosin haluaisin kirjoitella myös täällä.
 
Täällä raskaaksi tuleminen on ollut superhelppoa - raskaana pysyminen ei. Olen tullut raskaaksi jokaisesta kierrosta, paitsi kaavinnan jälkeisestä. Takana siis kaksi keskenmenoa. Tänä vuonna olen siis jo kirjoitellut hetken helmikuisissa ja maaliskuisissa - nyt sitten toivon että saisin jäädä tänne kesäkuisiin loppuun saakka.
 
Kevättähti: jätettiin ehkäisy maaliskuussa pois ja siitä asti olenkin ollut raskaana. Ensimmäinen keskenmeno oli nopea, mutta toinen kestikin sitten melkein kaksi kuukautta :( Uskotaan, että kolmas kerta toden sanoo ja nyt saataisiin vauvat syliin asti.
 
Meillä ekaa tehtiin vuosi, kun jätin pillerit pois. Nyt olin varautunut, että tätä tokaa tehdään sitten kanssa. Mut tosiaan kierto alkoi toukokuussa ja nyt raskauduinkin aika pian. Ei siis joka kierrosta olla edes yritetty, ja ollaan oltu muutenkin sillä asenteella, että saa tulla, kun on tullakseen. Aina en ole tarkkoja ovulaatiopäiviä tiennyt ja haasteita on asettanut myös se, että nukutaan perhepedissä.
Mites muuten, onko teillä ollut jo minkälaisia raskausoireita? Ja aavistelitteko ennen plussaa kuinka kovasti, että plussa saattaa tulla?
 
Me ollaan yritys aloitettu 5/2015, raskauduinki heti mut sain heinäkuun alussa keskenmenon. Tää uus plussa tuli sit toisesta kierrosta km jälkeen. Toive on kova, että tää nyt pysyis mukana loppuun asti.

Tää plussa oli sinänsä yllätys, että olin varma, ettei sitä plussaa tuu vielä pitkään aikaan eikä mitään oireitaan ollu. Tällä viikolla raskausoireet on alkanu sit oikeestaan kunnolla, pari kertaa oksentanut, päivittäistä etomista ja kamala väsy. Mut jotenki oon vaan niin hirveän onnellinen, ettei oireet haittaa lainkaan. Silti hieman epävarmat ja pelonsekaiset fiilikset...

Falisa 6+5
 
Mekin jätettiin ehkäisy pois toukokuussa, ja 2 vkoa 2 päivää ensimmäisen suojaamattoman yhdynnän jälkeen plussasin ekan kerran. Olin ollut alkukierron matkoilla ja palasin näköjään juuri oviksen aikoihin.

Mua on välillä etenkin iltaisin etonut ja ollut inhottavan epämukava olo. Viimeksi olin jotenkin onnellinen niistä oireista, nyt en ole osannut, kun en oikein luota siihen että ne tarkoittaisivat mitään... Sanoinkin miehelle, että toivon ettei mun enää koskaan tarvitsee "turhaan" sietää tätä huonovointisuutta. Onneksi(?) nyt viime päivät olen voinut aika ok.

Ehkä jos parin viikon kuluttua on luottavaisempi olo tämän raskauden suhteen, niin ne oireetkin tuntuvat tervetulleilta.

Olisi se jo tosiaan kaikkien ja etenkin keskenmenon jo kokeneiden aika saada se lapsi syliin asti - ja sitäkin pidemmälle, kiitos :)

KevätTähti rv 4+4
 
Viimeksi muokattu:
Me jätettiin ehkäsy pois heinäkuussa ja edettiin asenteella "tulee jos on tullakseen". Mulla esikoisen syntymän jälkeen ehti tulla kolmet menkat ja kierrot oli epäsäännöllisiä..
Helposti siis tärppi kävi.
Esikoisella ja tällä kesäkuisella tulee n. 1v 9kk ikäeroa :).

Jennu & tirppa 7+4

Ps. Hihkasin fb-ryhmään et täältä olis lisää porukkaa tulossa, huomenna vastaa pyyntöihin :)
 
Ihanaa kun tänne on löytynyt aktiivista porukkaa(y)

Mulle saa päivittää listaan myös: Lumi-84/LA 27.6/5.lapsi/Seks

Täälä ei oo vielä oikein mitään oireita. Ehkä nyt se että makeaa ei tee yhtään mieli, joka on siis perin harvinaista. Sen sijaan perus kotiruoka tuoksuukin niiiiiin ihanalta!!!:p

Meillä tosiaan napsahti hieman yllärinä tämä plussa, oltiin toki puhuttu jo useamman kk että mitä jos vielä yhden kerran.Mutta nyt kun ajatukseen on kunnolla tottunut niin en voisi enää olla onnellisempi:love:

Ootteko te jo kertonu jollekkin raskaudesta?! Mä oon ihan toivoton ihminen näiden salaisuuksien kans:DKerroin tänään siskolle ja serkulle kerroin kun sekin on aika alussa raskaana. Muille en oo kyllä ajatellu kertoa kun vasta sitten np ultran jälkeen!
 
Mulla esikoinen ja tämä raskaus tärpännyt heti ekasta kierrosta. Nyt vaan semmonen olo, et ei mulla voi olla niin hyvää tuuria, että tämäkin raskaus menisi loppuun asti ja saataisiin kesäkuussa vauva syliin. Meillä on muuten esikoinen syntynyt 10.6.13 et kolmen vuoden ikäero tulee :) Mun pitäis myös alottaa opiskelut raskauden aikana.

Oireina täällä on finnit, jomotukset selässä ja mahasssa ja etova olo. Siinä ne tais ollakki..

Raskaudesta ollaan kerrottu miehen perheelle ja kahdelle kaverille. Omille vanhemmille pitäis kertoa lähiaikoina.

Hippo 8+3
 
Mä oon ennen tullut raskaaksi kerta laakista nyt kesti kesäkuulta asti.
Ja raskaudesta tietää mies ja anoppi jolle en osannut valehdella ;)

Täällä nyt neljättä päivää vellonut järkyttävä huono olo 24/7, en oksenna mutta oksettava vellova olo ja väsymys aivan järkyttävissä mittasuhteissa.

Mulla on ar ultra ke, rv 7+0. Toivottavasti kaikki hyvin , ettei kärsitä turhaan :)
 
Mulle saa päivittää listaan Maatuska88 / LA 9.6. / 2. Lapsi / TYKS

Mä myös jo tuolla aikaisemmassa kyselin, että kenelle laitetaan viestiä että pääsee faceryhmään? jotenkin paljon helpompi sinne kirjoitella.

Mulla on parin tunnin päästä eka neuvola. Iik!
 

Yhteistyössä