Päivitykset taas tehty ja tervetuloa sekä onnittelut uusille!
Listasta saattaa hyvinkin puuttua jotkut odottajat, koska jos päivitystä ei ole laitettu punaiseksi tai päivitys on tekstin seassa, en välttämättä sitä ole huomannut. Teitä tulee niin nopeaa vauhtia uusia, että saattaa, joku tipahtaa. Lisäksi en silloin ihan alussa voinut laittaa kaikkia listaan, ketkä oli kirjoittaneet siihen alkuperäiseen ketjuun, koska moni ei ollut laittanut laskettua aikaa siihen. Eli tarkastakaapas oletteko listassa
Täällä väsymys on kaameaa ja pahoinvointi. Nukuin nyt viikonloppuna molempina öinä 12 tuntia ja päikkärit päälle. Huono olo on koko ajan, mutta ei oksennusta ole onneksi vielä tullut. Oon huomannyt, että pahoinvointia helpottaa liikunta! Mikä on sinänsä yllättävää minusta. Eli lenkillä tai jumpassa, kun olen niin huono olo menee pois. Oon yrittänyt joka päivä käydä nyt pitkällä lenkillä tai jumpassa just sen vuoksi. Syöminen auttaa myös tietty, mutta ei sitä nyt voi koko ajan syödä jotain..
Joku kyseli muuttoaikeista. Me ei muuteta, kun vuosi sitten vasta hankittiin tällainen oikein hyvänkokoinen koti kolmelle ihmiselle. Vauvalle on täällä oma huone.. tosin aluksi nukkuu tietty meidän kanssa meidän sängyn vieressä.
Oletteko hankkineet vauvalle vielä mitään? Mä aloin kutoa vauvalle villahousuja syksyksi. Muuten en usko, että hankin kauheasti mitään vielä ennen rakenneultraa. Muutenkin on puhuttu, että ei osteta vauvalle kauheasti muuta itse, kun tollaset perushoitotarvikkeet (rasvat, vaipat, harsot, petivaatteet, hoitoalusta jne.), sänky, vaunut ja turvaistuin autoon. Me uskotaan, että me saadaan lahjaksi kauhea kasa tavaraa, leluja ja vaatteita, kun tää vauva tulee olemaan toisella puolella eka lapsenlapsi ja toisella puolella edellisestä lapsenlapsesta on useita vuosia jo aikaa. Että osteluinnostus voi olla sukulaisilla aika massiivinen
Lisäksi on aateltu ottaa äitiyspakkaus. Käydään sit ostaa vauvalle sitä mitä tarvii sen jälkeen kun se on syntynyt. Kun esikoinen kyseessä, niin ei oikein ees tiiä mitä sitä tarvii... Onneksi esikoinen syntyy kesällä, niin vauvan pukeminen on paljon helpompaa.
-Nuppu- ja Vauva 6+3