Auts, teki melkein omassa kropassa kipeää kun luin
Haalistuneen yht'äkkisesta rajusta kipukohtauksesta! Voisikohan se napsahdus olla kalvojen yhtäkkinen venyminen, jostain ketjusta olin lukevinani tuollaisia outoja napsahduksia jotka voivat tehdä myös kipeää...
Kävitkö neuvolassa tarkastamassa tilanteen? Toivottavasti eivät noin pahoina toistu...ainakaan ennen tositoimia joihin sitten kunnon lääkettä saisi helpottamaan oloa.
Mukava kuulla
Nupsun kuulumisiakin! Toivon todella että poika pääsee pian ihan omaan kotiin täysihoitoon,äidin ja isukin kainaloon. Varmasti on stressaavaa aikaa, mutta päivä kerrallaan kohti kotiinlähtöä
Jes, mulla oli ekaa kertaa kunnon suppari viimeyönä! Eli taisit
HH mulle semmosen lähettää..kiitooos! Oli meinaan aika vinha kipu, jomotti ensin selän puolella, sitten menkkakipua alavatsalla ja veti niin pinkeäksi masun että koski. Taisin siinä vähän kokeilla eilen oppimaani alkusuppareiden hengitystekniikkaa
ja ihan mukavasti helpotti vaikka niitä tuli puolen tunnin ajan.Sain nukuttua jopa kl 07 asti ilman ylimääräistä vessarumbaa =) Mies siinä tietenkin heti säpsähti hereille, että onko nyt jo ihan oikea supistus menossa
kummi,-ja nimiasiasta: Meillä on jo kummi valmiiksi päätettynä vaikka kiirettä ei olekaan. Vauva kastetaan ortodoksi menoin noin 7-12 kk ikäisenä yleensä, joten aikaa on vielä. Kreikassa on käytäntönä että on vain yksi kummi, ja kummin tehtävä on kyllä todella tärkeä ja sitoo vuosiksi eteenpäin, joten täytyy kyllä tarkkaan miettiä henkilö jolle kummin osan tahtoo antaa. Lisäksi ortodoksi ristiäiset eivät ole mikään pieni toimitus, niihin kutsutaan koko ''lähipiiri'' joka tarkoittaa käytännössä vähintään 50 henkeä :/
Nimi periytyy ekalle lapselle yleensä poikkeuksetta lapsen isänisältä tai äidiltä, joten siihen on mun vaan asennoiduttava.Toiseksi nimeksi mietitään jotain hieman suomalaisempaa, vaikka tuleva nimi onkin kansainvälinen ja sopii myös suomalaisen suuhun =)
Nyt syömään ja ulos jaloittelemaan.....menee ihan lusmuiluksi muuten koko päivä..
Kitty 38+3