Hirmuisesti onnea kaikille vauvaantuneille!!! =) :flower: :heart:
Ja kamalan suloisia kuvia vaaveleista teillä kaikilla... :heart:
Täällä sitä vaan kärvistellään helteessä...Tää on ihan kamalaa, meillä paistaa aamusta iltaan aurinko taloon, varjoa ei oo missää ja sisälämpötila ei putoo alle 30 asteen ees yöllä..Ei vaikka on kaikki ovet ja ikkunat levällää..Toivottavasti tulis kunnon vesisade mikä tois happee vähän niin helpottais.. :attn:
Meillä vaan kasvetaan ja kiukutellaan..
56:set bodyt alkaa olemaan pieniä joten on pikkuhiljaa siirrytty 60:seen vaatekertaan!On tuo jätkä jo ihan mahottoman kokonen..
Jännityksellä odotan ekaa kunnon neuvolakäyntiä joka on nyt perjantaina..
Päätä kovasti kannatellaan ja konttaamaankin tuo lähtee varmaa heti kun vaan tajuaa laittaa kädet oikeeseen asentoon, jaloilla jo potkuttelee eteenpäin jos tukea antaa..
Huomattiinpa tuossa viime viikolla että ekat hampaan alutkin näkyy jo!
Voihan siinä toki mennä aikaa ennenku läpi tulevat, mutta esim. ylhäällä näkyy ikenessä jo ihan selvä hampaan malli..
Ruokaa menee pari desiä per kerta ja yöt menee tasasesti yhdellä syötöllä.
Kävin muuten viime viikolla moikkaa
Jane69:siä ja heidän rinssiä, siellä voidaan oikein hienosti ja poju oli suloinen!
Naurettiin vaan kun koko ero on jätkissä huima vaikkei ikäeroa ole kuin viikko. Eiköhän se janekin sieltä linjoille taas jossain kohtaa hyppää.
Meillä on isäntä nyt isyysloma viikolla, on ollut ihanaa kun oon saanu ite vaan olla ja tehä juttuja jotka on jääny rästiin, kävin tänään jopa parturissakin!
Ens viikolla tiputaan taas kun isäntä lähtee takas töihin, toivottavasti nää helteetkin helpottais..
Ristiäistarjoilut tulee olemaan meillä yksinkertaiset, eli pari voileipäkakkua, pasteijoita, mansikkakakku, pikkuleipiä, tiikerikakku + kahvit ja mehut.
Liikkumista täällä on harjoitettu ihan tavallisesti, on käyty rannalla, viime viikolla oltiin anoppilassa ja mä oon ravannu pojan kanssa omilla vanhemmilla, kaupoilla jne. Toissapäivänä käytiin perheellä amarillossa syömässä ilman mitää ongelmaa!Jätkä meni niin jumiin valoista ja äänistä että tuijotti vaan kattoo ihan hissuksiin..
Mutta lisää viimeistään perjantaina, mä lähen nyt nauttii isännän ja pojan seurasta.
Maira ja emppu 1kk5pvä
No kirjotanpa lisää sittenkin..
Repeämät ja tikkikohdat yleensä on täällä parantunu hyvin, itseasiassa niin hyvin että meillä on jo pariin otteeseen tehty sängyssä muutakin kun nukuttu...
Alko toi selibaatti jo riittää niin tuumasin et kokeillaan varovasti vaikkei jälkitarkastus ole ollutkaan vielä, mut eikös yleinen ohje ole et sit kun jälkivuoto on loppunut ja itsestään hyvältä tuntuu...?
Mulla tais tehä tossa jo vähän menkkojen tynkääkin kun viime viikonloppuna vuoti ihan kirkasta verta!Kovin vähäistä se oli ja loppu yhtä nopsaan kun alkokin, mutta jälkivuotoo se ei voinu olla koska oli tuoretta. En todellakaan oota innolla menkkoja ja tuntuu muutenkin hassulta miettiä ehkäisyä jne kun on saanu 9kk päästellä ihan ilman et tartti ajatustakaan suoda ehkäsylle..
Justiinsa isännän kanssa naureskeltiin et ei paljon hymyilyttäis kun huomais syksyllä et menkkoja ei oo tullu ja mahakin on alkanu kasvaa..
Vaipan vaihdot meillä on nykyään sujunu ilman vahinkoja, nopeasti nimittäin oppii sen et poika saattaa ruikkia..
Aina melken on pyyhe tai harso siinä käsillä et jos alkaa näyttää siltä et kohta pissa lentää niin saa heittää siihen päälle...