Rapu: Menikö tyttöjen flunssa jo ohi - toivottavasti!
Tupajumi: Parantumisia esikolle ja onneksi olkoon seuraavalle vuosikymmenelle siirtymisestä
Emmmaa: Onnea ultrakuulumisista :flower: ja harmistus, kun löytyi vasta-aineita :hug:
Siiri: Lapsille vauvasta kertomisesta: Kerroimme miehen veljen tytölle (6v.) nyt viikonloppuna, että hänelle tulee uusi vauvaserkku. Hän ei näyttänyt yhtään ilahtuneelta, kuiskasi jotain äidilleen ja oli loppuvierailun jotenkin möksis. No aika muuttaa varmasti suhtautumisensa ja kun tyttö ja pääsee auttamaan vauvan hoidossa jne. niin en usko, että jää pysyväksi ongelmaksi, mutta mielenkiintoisia ovat lasten reaktiot. Toivottavasti teillä nopeasti sopeutuvia neitejä =)
Tänttärä: Kiitos =) :ashamed:
Creu: Olen kuullut tuon siittiöteorian, mutta en tiedä, pitääkö paikkaansa. Mulla ei ole nyt mammakavereita, toivottavasti heitä jostain ilmestyisi...
Nasuliinih: Ultrakuulumisia täällä jo odotellaan
=)
ON: Merkillinen viikonloppu takana:
- Masu kasvanut täällä siis jo niin, että anoppi epäilee kaksosia, vaikka ultra todisti siellä vain yhden olevan. Töissä ihmiset jo onnittelevat ja kälykin sanoi huolestuneena, että onpas jo aika iso masu ja jätti siis kohteliaasti sanomatta, että miten meinaan jaksaa loppuun asti :/
- Tänä aamuna pitkästä aikaa halattu posliinia :x
- Perjantaina olin siellä pikkujouluissa, joista kotiuduin n. klo 23. Seuraavana aamuna esikon takia aikainen herätys ja rankka aamupäivä, päiväunet ja sukuloimaan. Siellä huomasin, että oli tullut hieman vanhaa verta. Esikon aikana en vuotanut yhtään ja nytkin se loppui siihen, eikä ollut kipuja, niin en lähtenyt mihinkään tutkittavaksi. Mutta pelästyttää tuollainen. Kahden viikon päästä on neuvola, jossa saa sydänäänet kuulla, joten sitä nyt odotan kovasti ja tietty, jos tulee lisää oiraita, menen jo aiemmin.
Lenniina ja pieni 14+3