**** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

Joo, aika kuollutta täälä kun suurinosa siirtyi kerhoon B)
Sinne kirjoittelu on niin paljon mukavempaa, kun voi rajata mitä lukee - ja tietää ketä sielä lukee. :)

Huh kun on pääkipeä, au au!!
Tänään on neuvola & alkoi äitiyslomakin virallisesti :heart:
 
Ihana kullanmuru Harhiksella =)

Täällä on koko perhe räkätaudissa, esikoisella korvatulehdus ja nyt sit vaan toivotaan et kaikki ehtis parantua ennen kuin lähtö synnärille tulee! Eilen kiristeli taas mahaa aika voimakkaasti koko illan.

Eväitä mä aion ottaa jotain karkkia ja limsaa =) Ekalla kerralla synnytys kesti melkein 24h joten kyllä siinä välillä piti jotain energiaa tankata, kerran taisin siinä ehtiä syödä sairaalan lounaan mutta muuten sit omilla eväillä joita oli mm. dacapo-konvehdit ja fanta :p

Viime viikonloppuna oli aivan hirveä närästyspäivä koko lauantain, tuntui ettei mikään auttanut... Onneksi ei oo tullut nyt enää sen jälkeen takaisin, on kyllä yks hirveimmistä tunteista kun mulla se närästyskipu säteilee jotenkin koko ruumiiseen.

Tänään ollaan sitten täysiaikaisia, 37+0!
 
Pähkämö
emilylle onnea täysiaikaisuudesta =)
Minäkin olin esikoisesta yli vuorokauden salissa ja multa kiellettiin syöminen. Lakuja oli mukana kyllä, mutta en saanut niitä syödä. Hiukan veti kyllä heikoksi, kun pelkällä mehulla paineli menemään...

Tänään oli nla-käynti - kaikki kunnossa. Ensi viikolla sitten lääkärineuvola ja siitä jatketaankin viikon välein käyntejä. Tuntuu vähän turhalta ravata siellä alvariinsa, kun olo ihan hyvä. Mutta hyvähän se on, että seuraavat :)

Pähkämö 35+3
 
moikka

eli ei oo viel syntynyt kuin yksi vauva? ei mee varmaan kauaa et alkaa sit tuleen. tosin ei ainakaan itellä oo mitään oletuksia että ois syntymässä lähiaikoina, vaikka viikkoja on jo 36+5. Synnytystapa-arvio oli ja meni, kaikki normaalisti ja vauvakin arvioitiin kohtuullisen pieneksi. eli normaali synnytys edessä tällä kertaa. mua mietityttää et minne se esikoinen oikein laitetaan synnytyksen ajaksi kun ei ole ketään joka esim olisi aina tavoitettavissa / vapaalla / kotona tms. pitää sit varmaan soitella kaikkia tuttavia läpi jos kiireinen lähtö tulee.. Onko kaikilla muilla joku mummo naapurissa päivystämässä?

onko muilla jo neuvoloita viikon välein, vai millon ne alkaa tiheneen? mulla on edellisestä kolme viikkoa ja seukki vasta viikon päästä. vähän sellanen "unohdettu" olo, mut ei kai täs mitään. oon mä käyny välillä kolmesti lääkärissä eri asioiden kanssa, mut ei niissä oo paineita tms mittailtu. täällä ei muutenkaan voi neuvolaan soittaa kuin tunnin ajan päivässä, ja sillonkin täti saattaa painella koulutuksissa tms tavoittamattomissa. vähän nihkeää mun mielestä..

ei enää yhtään jaksa keskittyä oikein mihinkään! onko muilla sellasta? mä vaan jotenkin pyörin ympyrää ja järjestelen kaappeja. ulkona ois hieno ilma mut lämpö ei oikein paranna nyt oloa. maha alkaa painaan ja olemaan jo tosissaan tiellä, öisinki herää jo useaan kertaan vessaan tai vähintään vaihtaan asentoa.

oon koittanu vähän pakata sairaalakassia, mut ei kai sinne suuremmin mitään tarvi mukaan.. en viimeks ehtiny tarviin ku hygieniakamoja vaikka olin siel viikon. nyt jos kerta selvittäis viel ilman leikkaustakin niin kuulemma vaan kaks yötä vois riittää. kuulostaa tosi nopsalta keikalta! sit mies voi tuoda vaatteita hakiessaan kotiin. oon jo kyllä aika valmis luopumaan tästä raskausmahasta, mutta toisaalta pitää nukkua vielä viimeiset hetket mitä vielä voi ! :)
 
Harhiksen kuvista kasvaa vain entistä enempi vauvakuume :heart:
No pariviikoa niin raskaus on täysiaikainen ja saa ruveta häätämään kaveria ulos :heart: =)

Joo, suht hassua kun meitä palstalla on paljon ja vain kaksi vauvaa syntynyt: harhiksella tosin on vain se vauva kainalossa :heart: mutta eiköhän me aleta pikkuhiljaa poksumaan!

huomenna kun poksahtaa (ellei ehdi nyt tämän tekstin aikana vuorokausi vaihtumaan) 35+0 niin täällä ei enää estellä vauvaa saapumasta ulos jos päättäisi syntyä =) HASSUA!
nyt alkoi sitten vain odotus, koska tulet maailmaan baby :heart:

mmilia ja karo 34+6 / 35+0 :D
 
niin kade ku teil jo viikkoja noin paljon! täälä mennään 33+1.. -.-

awww, rupes tekee mieli dacapoo ku emily mainitsi!
oon nyt päässy askeleen eteenpäi sairaalakassin pakkaamisessa ja hommasin hammasharjan, sattu löytyy viel sellane mis tulee mukana se kotelopää :D ja tahnan ostin kans :)
eväät on viel hommaamat mut mullahan on aikaa :l

anje mulla on nyt neuvoloita viikonvälein ku vauva on aina mitensattuu tuola mahassa ni neuvolantäti haluaa sitä tarjontaa tarkistella sit kerran viikossa :D käy mulle. mun mielestä on kiva ku pääsee sinne tutkittavaks ja tääl voi myös pistää neukkutädille tekstiviestii ni se vastaa sit heti ku ehtii tai soittaa. :) mun mielestä seki on tosi kätevää!

tääl o tänää vähä vilposempi ilma ku eile ni ei oo nii nihkeen kuuma :> kiva vaihteeks näinki.

toinenki askel kohti vauvan syntymää, eli keitin äske tuttipullot ja tutit valmiiks :)

harhis niin supersöpö vauva!!! :heart:

ootteko huomannu et vaukirjalta saa tosi ihanan vauvakirjan jos liittää vauvan siihe kirjakerhoon! eikä siinä ole vähimmäisostovaatimusta mun mielestä tai muistaakseni. eli sielt ei oo ees pakko tilaa mitään koskaan. vaan silti voi ottaa sen tervetuloa paketin! käykääs tsekkaamassa, mun mielestä toi oli tosi ihana!!!

nyt rupeen kaivelee kaapeista herkkuja, kauheet himotukset :>
 
Otokka
Omanapa päivitys: Huomenna alkaa 38. raskausviikko, eikä mitään merkkejä siitä, että asukki luopuisi viihtyisästä yksiöstään ennen laskettua aikaa. Neuvola oli tänään. En jaksa eritellä arvoja, kun kaikki oli ihan normaalisti ja hyvin :).

Otokka ja Pikkarainen 36+6
 
MIKSI MINUT ON POISTETTU KERHONPUOLELTA?:|: /:( Kun ei hetkeen ole päässyt koneella käymään ja sit kun vihdoin taas pääsisi, niin kappas ei olekaan enää kerhon jäsen ja vaikka koettaa useaan otteeseen liittyä niin ei pääse takaisin? :confused:
 
Piipero: Kerhon puolelta poistettiin kaikki, jotka ei oo sinne kirjotellu, vaik kirjautuneenakin olis ollu. Ihan turhan takia ketään ei oo sieltä pois heitetty, ja katottiin siis millon kukaki on kirjotellu, ja moni ei ollu kirjottanu kerhon puolelle kertaakaan, eli ihan hyvä että sellaset kirjottelee ainoastaan palstan puolella, koska kerhossa kuitenki on paljo yksityisempiä asioita, ja olis kiva, että kaikki ketkä siel on, kirjottelee säännöllisesti.
 
joo näin me kerhossa päätettiin et kaikki roikkujat pois koska siitä tulee sellanen kytättynä olemisen tunne vaikka sellasesta tuskin on ees kyse. mietittiin vaan että pidetään pelkästään ne ketkä on alusta asti aktiivisesti kirjotellu. meillä kuitenki siellä henk.koht juttuja ja kuvia yms ni ei oo kiva jos on taustailijoita pelkästään vaan lukemassa juttuja mut ei koskaan kommentoi mihinkään.
 
joo varmaan jatketaan mut vähän hitaammalla tahdilla :D

harhis laita kerhohakemus ni hyväksyn sen :) eli meet kerhot-osioon ja sieltä etit kesäkuun kullanmurut ja siinä on se liity-palkki mitä kautta pääset tekee sen hakemuksen tai pyynnön.
 
Harhaanjohtaja- onnea pikkasesta vielä kerran :heart: Jos sulla on tarvetta 2 x vetoketjullisille unipuvuille; vaaleansinisiä nallekuvioilla, koko 44 cm niin täältä saisit käyttämättömät. Anoppi osti 3 vuotta sitten tajuamatta että poika oli 54 cm eikä 44 cm :D Voin postittaa tai viedä/tuoda pk-seudulle :) (paino sanalla SAISIT - mitään niistä en halua kuin että menisivät käyttöön).
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä