Falisa: Mä oon yleensä harrastanut salia ja kiipeilyä, tosin kiipeilyä paljon vähemmän viime aikoina ajanpuutteen takia, ja se saa varmaan nyt jäädä vaikka onkin lajina ollut ehdoton lempparini jo vuosia
Salilla olen yhä käynyt silloin tällöin (kerran viikossa?), mutta mulla on jostain syystä aina tosi korkea syke kun liikun. Vaikka olen tosiaan liikkunut säännöllisesti enemmän tai vähemmän aina ja liikunnan perusteella luulisi kunnon olevan ihan hyvä - ja jaksankin liikkua pitkään.
Joten vähän siksi nyt pelottaa - ja ketuttaa - liikkuminen. Koska jos liikun kunnolla, niin että saan siitä itse jotain irti, syke pomppii usein välillä 160-185 - ja silloin pelottaa raskauden takia. Ja jos liikun niin että syke pysyy aisoissa, ottaa päähän sellainen "puoliteholla" tekeminen... Joten en oikein tiedä mitä tehdä. Ehkä alan vaan tekemään kävelylenkkejä... Uskaltaisikohan talvella hiihtää? Mulla ei edes ole kuin tunturisukset, laduilla en ole käynyt moneen vuoteen eikä niitä tässä lähellä tietääkseni edes ole, ja tämä lähimaasto on vaativaa (jyrkkää tunturia riittää), joten kaatumiset ym. mietityttää. Samoin lautailu, talvilajeista suosikkini, saakohan se jäädä tältä talvelta?
Tulipa pitkä viesti aiheesta
Täälläkin myös tällä hetkellä väsymys ja huono olo ovat sitä luokkaa, etten paljon ylimääräistä tee. Tänään lähdin innolla vapaaehtoisena töistä aikaisin kotiin (vaikka jäi iltapäivän palkka saamatta) ja nukuin kahden tunnin päikkärit, vaikka olin nukkunut ihan 8 tunnin yöunetkin. Kaupasta hamstrasin tarjouksessa olevia kirsikkatomaatteja ja smootieita, ja kaupan ulkopuolella oli jo niin paha olo, että ensimmäistä kertaa oksetti. Onneksi päikkäreiden jälkeen on ollut taas parempi olo. Eilen paha olo pysyi aina max puoli tuntia poissa kun söi, sitten se palasi.
Toisaalta näissä tämän raskauden voimakkaammissa oireissa on se hyvä puoli, että musta alkaa tuntua siltä että meille tosiaan saattaa tulla vauva ensi kesänä. Olo on siis ainakin vähän luottavaisempi