Heippa! Aamun sokerirasitus selvitetty
litku ei ollutkaan niin pahaa ja aikakin kului nopsaan naistenlehtiä lueskellessa. Työpäivänkin selvisin vielä kunnialla
Mulla olis vielä 27 työpäivää jäljellä ennen kesälomaa ja sitten äippälomalle lomps
melkein jo aamukampa käytössä
Aiotteko/oletteko ottaneet tuleville vauveleille vauvavakuutusta? Meillä on isoilla tytöillä ollut,niin että otettiin raskausaikana ja pidettiin yksvuotiaaksi asti. Sen jälkeen on riittäneet terveyskeskus palvelut meille. Itse ajattelin heti toukokuun alussa lampsia vakuutusyhtiöön, kun muutenkin tarvis kilpailuttaa vakuutukset.
Onko muuten manducan haaveilijat hankkineet jo manducat? Mä olen hyvää ystävääni tori.fi:tä selaillut ja välilläon tullut ihan kelpo yksilöitäkin vastaan mutta vielä en ole ostanut. Aion sen kyllä hankkia, toivoisin että sille on käyttöä paikoissa joihin ei rattaita aina jaksa raahata mukana. Tokihan se on kiinni siitä viihtyykö vauveli manducassa, toivottavasti
Manducan tuntevilta kyselen,että riittääkö noissa hyvin säädöt ja onko hankala säädellä käyttäjän mukaan? Meillä kun toivottavasti mieskin kantaa välillä
Viime viikolla vein kelaan paperit ja samalla jätin äitiyspakkaushakemuksen, saa nähdä tuleeko uusi vai vanha pakkaus. Molemmista tykkään
Onko teille jotka olette äitiyspakkausta hakeneet, tullut jo uusi pakkaus? Parin viikon sisällä pitäis kuulema tulla mullekin, jännää
Mukavaa maaliskuuta ja tulevaa pääsiäistä kanssa odottajille
T. Quumeilija rv 25+2