Lara, kiitos vinkeistä
vaippaa tälle saa vaihtaa usein. Liberoissahan nykyään on se väriraita, mikä näyttää, kun vaippa on märkä ja sen mukaan pissavaippoja kyllä tulee useampi vuorokaudessa. Kakkaa tulee varmaan 5 kertaa vuorokaudessa ja välillä ihan vaipan täydeltä. Nielemisääni kuuluu, imuote on mun mielestä ihan kunnossa. Rintakumiahan mä olen käyttänyt alusta saakka, kun ilman on sellaista hakemista... Kyllähän tuo usein nukahtaa rinnalle ja etenkin öisin teen niin, että ensin imetän, sitten vaihdan vaipan että vauva heräilee uudelleen ja imetän lisää. Välillä kutittelen ja päiväsaikaan höpöttelen, että virkistyy uudelleen imemään
lähellähän tämä on paljon ja tosiaan ei maidon riittävyydestä ole kiinni. Ja se pissan määrä... Tänäänhän poika siellä neuvolassa pissi varmaan puoli litraa, kun terkka pyöritteli siinä ilman vaippaa ja sai terkkakin suihkun päälleen
varmaan sekin kyllä tuohon painon nousuun vaikutti, kun viikko sitten oli just syönyt ennen punnitusta ja tänään siinä ehti mennä pari tuntia välissä ja tuo tosiaan teki valtavat pissat ja väänsi kakatkin ennen punnitusta. Tämän kokoisessa kaverissa varmaan vaikuttaa sekin? Ja etenkin silloin, kun poika onnistuu pissimään ilman vaippaa, sitä pissaa tuntuu riittävän ja riittävän... Täytyy varmaan viikonloppuna punnita itse tässä kotona ja katsoa, miten se paino nousee. Tänään olen nyt sitten iskenyt aina heti tissin suuhun, jos poika on vähääkään sen oloinen, että saattaisi syödä. Tämä ei juurikaan puklaile, mutta syödessään välillä sylkee maidot ulos niin, että me molemmat haistaan ihan happamalta maidolta päivän päätteeksi... Että en sitten tiedä, mikä tässä mättää, kun mun mielestä on mennyt ihan mukavasti.
Lauwra, kummasti se aika on omalla kohdalla lähtenyt oikein lentämään, kun poika syntyi
ihan uskomatonta, että 2 viikkoa on jo mennyt ja huomenna tulee jo 2 viikkoa siitä, kun kotiuduttiin sairaalasta! :O
Kurjaa, että tämä palsta tökkii just, kun meidän ketjussa on jännät paikat.
Pikaista paranemista kaikille flunssaisille! Suunnitellut sektiot munkin ymmärtääkseni siirretään, jos sattuu sopivasti sairastumaan. Toivotaan, ettei kukaan joudu flunssaisena synnyttämään