Syli84, kiitos kirjavinkistä
täytyy googlata
eihän mulla yleensä ole tälläisiä "pakkoajatuksia". Ne tulee raskausaikana. Ainakin ensimmäisen raskauden jälkeen ne onneksi myös jäi. Toivottavasti tälläkin kertaa. Olen kyllä just tuolla tavalla yrittänyt tsempata itseäni, että ne ajatukset on vaan mun päässä, enkä saa jäädä liikaa niihin kiinni. Mutta mikäs hullu itselleen voi
ja ei, täällä ei tosiaankaan ole vauvakuumetta valmiiksi. Siis jos tätä vauvaa ei lasketa. Sitä tietysti jo kovasti kuumeillaan
mutta kolmatta meille tuskin enää tulee juurikin tämän mun raskausahdistuksen ja -paniikin takia.
Mummopakkaus on ihan kiva idea. Sellaisia vauvakirjoja tosiaan on, mihin isovanhemmat kirjaa lapsuustapahtumia ja -muistoja. Siis periaatteessa sama kuin vanhempien tähtettävä vauvakirja, mutta isovanhemmille suunnattu. Sellainen voisi olla kiva
Ihan hirveän paljon te olitte kirjoitelleet tähän väliin, enkä edes muista, mitä piti kommentoida
Sitä äitiyspakkausta täälläkin tosiaan edelleen odotellaan ja jos ei tällä viikolla tule, niin olen jo vähän pettynytkin. Viime viikolla en sitä vielä edes odottanut. Nyt olisi jo kiva päästä penkomaan ja pesemään ne vaatteet
Mulla on tunnin päästä sype-keskustelu puhelimitse, enkä ole saanut tyttöä vielä päikkäreille. Nyt kieppuu pedissään, mutta pahoin pelkään, että jos ehtii edes nukahtamaankaan, niin unet jää kesken. Sype-puhelun jälkeen kello on jo liikaa, että voisi enää käydä päikkäreille tai sitten kierre on valmis, enkä saa yöunille. Tietysti tyttö just tänään veteli unia melkein yhdeksään saakka, kun olin ajatellut, että saisin päikkäreille ajoissa
saanpa taas paskamutsi-fiiliksen, kun anoppi tulee käymään ja lapsi ei ole nukkunut päiväunia ja on joko tosi herkillä tai sitten käy kierroksilla... Tosin anoppi onnistuu aina aiheuttamaan mulle paskamutsi- ja paskavaimo-fiiliksen.
Viime yö täälläkin nukuttiin yllättävän hyvin
heräilin kyllä 1,5-2 tunnin välein kääntämään kylkeä ja 2 kertaa vessaankin. Mutta nukahdin nopeasti uudelleen ja tyttö tosiaan veteli sikeitä melkein sinne yhdeksään asti. Itse heräsin JO 8.30, kun oli lonkka niin puuduksissa
Täällä tuulee niin, että katto irtoaa kohta.
Pihla 33+3