Vihdoinkin ehdin muutaman sanan kirjottaa!
Pupeltaja tsemppiä ikävään rahatilanteeseen! Rahahuolet ovat tosi per**stä, kun niihin on niin vaikea vaikuttaa ja ne taas vaikuttavat koko elämään
Toivon, että tilanne alkaa lutviutua teidän perheen kohdalla, niinkuin näyttäisikin. Jakselemisia! Ja tänne on hyvä tulla purkamaan, eli älä yhtään pyytele anteeksi!
haippa1 ymmärrän hyvin pettymyksesi. Itsekin jollakin tavalla odotan jo synnytystä ja olisin tosi pettynyt, jos joutuisin sektioon. Yhdyntäkieltokin olis kurja, mutta voihan sitä muutenkin touhuilla kuin sillai perinteisesti
jos miehen halut käyvät liian suuriksi, käske ottaa mielikuvitus käyttöön
Ystävänpäivästä. En ole edes miettinyt koko päivää. Mahdankohan olla töissä? Olishan se mukavaa jos olis jotain spessua, mutta toisaalta..
Hoitopöydän aion hankkia. Osittain siitä syystä, että saadaan lisää säilytystilaa, mutta myös ihan sen takia, että ainakin aluksia siinä päällä on helppo pukea ja vaihtaa vaipat. Ja tuo malli, mitä olen katsellut on aika kaunis, joten senkkinä menee hyvin hoitopöytä-käytön jälkeen.
Tässä raskaudessa mulla ei ole vielä ollut supistuksen supistusta. Outoa. En edes muista miltä ne tuntuivat. Kaksosista niitä oli vaikka kuinka, mutta nehän johtivatkin ikävään lopputulokseen..
Tervetuloa
RaceORama! Täälläkin on yksi kateellinen, sä olet jo saanut paketin! Kateellinen olen vaikken edes aio pakettia ottaa. Taidan olla hieman latvasta laho..
Kukas se kirjoitteli turvotuksista ja painon noususta? Luen erästä raskauskirjaa, ja siinä just mainittiin, että jo näillä viikoilla voi alkaa kertyä nestettä ja tulla turvotuksia. Eli sä olet malliesimerkki tapauksesta
Mun mielestä ei ole yhtään huono asia, että raskausaikana lihoo, kunhan muistaa syödä terveellisesti. Tuntuu, että syön ainakin triplasti enemmän verrattuna aiempaan, mutta ilmeisesti kulutuskin on kova, sillä paino ei ole noussut yhtään. Tiistaina neuvola, sitten taas viisaampi.
Hei, minäkin olen
ORh- ! Kaksosten synnyttyä sain piikin pyllyyn, mutta en ole tajunnut kysyä seurataanko tässä raskaudessa verinäytteillä tätä asiaa. Pitää siitäkin muistaa kysyä tiistaina.
Huh, oli rankka työpäivä ja oon aivan loppu. Taidan ottaa pienet päikkärit, ehkä hetken katsoa Maria showta..
Sain muuten Gracon telakallisen kaukalon työkaverilta ILMAISEKSI! Ollut yhdellä lapsella käytössä ja nyt antoi sen mulle. Ajattelin kyllä ostaa jotain kiitokseksi, pakko!
Voikaa hyvin!
Sunburned + Aarre 21+2