Iltoja mammat! Piti tulla korkkaamaan tämä uus pino! Kiitos
päivittäjälle! Eipä oo tullu kirjotettua, väsyttää ihan kamalasti taas. Joka päivä olen kyllä käyny lukemassa. Siltikään ei kaikki ole jääny mieleen, mistä on puhuttu. Jotakin silti pikaisest
Ensin alkuun, onnea taas kaikille ultrissa käyneille ja hyvän uutisen saaneille
:flower:
Vielä olis omaan ultraan aikaa reilu 2 viikkoa! Ärsyttää odotella niin pitkä aika vielä.
Tarvikkeista on ainakin keskusteltu. Meiltä löytyy ihan kaikki, mitä esikoiselle ostettiin. Joten mitään ei tarvitse ostaa ainakaan heti alkuun. Olemassa olevilla pääsee alkuun hyvin. Sitten jos tulee jotain, mitä ehkä tarvitsee mutta esikoisen aikana ei ostettu, niin käy hakemassa. Imetystyynyä olen miettinyt. Ja sitten yks pakollinen hankinta on seisomalauta niin esikoinen saa olla kyydissä
Meillä 2008 vuoden emmaljungat, yhdistelmävaunut. Tumman harmaa on väri ja kuvioita kuomussa ja jalkapeitteessä, apiloita ja mehiläisiä. Sopii sekä tytölle että pojalle ja ne saa kelvata tällekin
Hoitopöytä on, mutta se jäi meillä melko vähälle käytölle esikoisen aikana. Ehkä muutamat ekat kuukaudet sitä käytettiin, sitten itse aloin vaihtaa vaipan milloin missäkin. Olkkarin lattialla pyyhkeen päällä, sängyllä jne. Mutta siitä on nyt otettu jatkopala pois ja toimii lipastona. En siis tiedä laitetaanko siihen se jatkopala kiinni, vai mennäänkö ilman. Ainakin siellä on säilytystilaa kun on 4 isoa laatikkoa. No pinnasänky on, ja huomenna tuleekin viikko siitä kun esikoinen sai uuden jatkettavan ja täällä vielä harjoitellaan uudessa sängyssä nukkumista.
Nihkeää meinaa olla välillä. Gracon jalustallinen kaukalokin on, joten isommilta ostoilta onneksi säästytään, ei ole halpoja! Kaikkea pientäkin löytyy, harsoja, lakanoita sänkyyn ja vaatteita sun muuta. Jos tulokas on poika niin alkuun menee unisex vaatteilla, mutta kyllä sitten pitää käydä ostelemassa poikienkin vaatteita. Unisex vaatteet loppuu aikalailla kokoon 62.
Sitten alkaa olemaan prinsessa voittosta!
Talkkeja, hoitoöljyjä, tutteja, vaippoja, korviketta varulta kaappiin sun muuta pitää tietty ostaa.
Kantorepusta/liinasta: Meillä oli hug a bub liina. Itse solmittava ja pari kertaa koitin sitä esikoiselle. Jotenkin kamalan kömpelön tuntuista itse solmia se tuonne taakse ja sitten asettaa vauvaa siihen ja sitten kun avaa solmua ja samalla varoo ettei lapsi tipu. Jäi meillä kaapin pohjalle. Mutta sitten ostettiin manducan kantoreppu. Erittäin hyvä, suosittelen. Loistoostos meillä! Ollut käytössä milloin missäkin. Kaupoilla, ulkona sillon ku neiti oli pienempi jne.
Ammalle paranemisia!
Eiköhän tää ollut tässä. Nyt vielä tsekkaan pientä pintaremonttia ja sit tuutimaan!
CanWen ja mököeevertti 20+1 Puoliväli on poksunut, jee!