(ei ole pröystäilyä!): Meillä on niin iso telkkari, että läheltä kun katsoo, niin ei näe oikein mitään, ja sit taas kun jätkä on kaukana, niin ei se nää yhtään mitään
Eli telkkarin kattominen on rajoittunut sm-liigan (katsottiin jokerit-HIFK kun herra rupas itkemään joka kerta kun telkkarin luota vietiin pois vaikka olis nukuttanu..) katsomiseen. On se varmaan kiva kun pikku-ukot riehuu pitkin ja poikin, ja vielä eri väreissä!
Miten mä saisin ton yhden tottumaan siihen, että jos yöllä havahtuu puoliunessa tutin poissaoloon, niin ei heräis? Taas viime yönä 1.30, 2.20 ja 4 heräsin siihen kun ölinä kuuluu ja kauhea maiskuttelu "mis mun tutti on?" :kieh: Hyppelin siis sängystä yhteensä tuhat kertaa sitä tuttia laittamaan ja tulppaa siihen eteen, mutta kun on sen verran hereillä, että heilauttaa kädellä tutin pois tai sitten taitaa päänsä niin takakenoon, että tutti tippuu. Mitään omaa imuahan ei voi käyttää kun service tulee sängystä. Pitäiskö antaa yks yö vaan huutaa sitten - ei kyl oo vielä sen ikäinen että mitkään unikoulut sais diilattua
Syötiin sitten klo 4.30, ja taas 6.30 hyppäsin sängystä ja laitoin tutin.. Puoli kahdeksan aikaan sitten noustiin..
APUVA! Vaunut partsilla, ja parveke iso ja "avonainen", eli kattona on vain sellanen 4m korkeudessa oleva peltikuomu.. Harakat ja varikset käy tsiigailemassa vaunuja kokoajan partsin reunalla ja pitää kauheaa metakkaa. Siirsin tietokoneenkin tähän ikkunan viereen että voin vahtia etteivät yritä vaunuihin hypätä, vaikka hyttysverkko on päällä. Perkeles! :kieh: |O Olispa lutku, sais harakkapaistia... B)
Hyvät viikonloput! Ja tsempit
kielletylle :hug: Koita jaksaa; joskus pitää olla itsekäs lapsen puolesta ja ajatella kokonaiskuvaa. Jos mies ei tajua hyvän päälle, niin PLÄTS sanon minä.
Elppa & Alex 12+3