Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

Ammu No en kyllä ymmärrä ettei sankarin perhe ollut kotona, jos kerran olitte sopineet menevänne kylään :eek: En mäkään tossa vaiheessa kenenkään perään lähtis, sovituista asioista on pidettävä kiinni tai sit annetaan olla.

Mutta laittakaa kaikki niitä 1-vuotiskuvia, kellä niitä ollaan jo räpsitty. Mä en osaa yhtään päättää otetaanko itse, vai mennäänkö ihan kuvaamoon. Esikosta mun isä otti muutaman hyvän kuvan, eikä olla vieläkään saatu aikaseks teettää niistä mitään isompia :ashamed: Seuraavaksi on tarkotus kaivaa molemmista kuvat sairaala-ajalta, ja sit about vuoden ikäisinä. Teetetään niistä mustavalkoset taulut, siis ne canvasjutut.
 
Täällähän minä, täällähän minä..... :whistle:

Meil on nyt sitten 99% varmuudella sekä korva- että silmätulehdus. Lääkäriaikaa ei terveyskeskuksesta saatu, joten 15.45 on yksityiselle aika. Ilmoitin jo hoitoon ettei poika mene sinne loppuviikkoon, toivottavasti saan myös sairauslomatodistuksen itselleni, ettei ihan palkattomaksi mene. Poikarukka :'(

Yöllä heräiltiin 15-30min välein, joten korvissa on varmasti häikkää. Tää olis nyt sit kolmas korvatulehdus puolen vuoden sisään - koskakohan sitä putkitusta suositellaan? Vaikka ilkeältä kuulostaa koko toimenpide, eikä halua pojalle mitään ylimääräistä, en ole ko. toimenpiteesta kuullut kuin vain hyvää pojan lähitulevaisuutta ajatellen.

Onnea 1-vuotiaille! :flower:
 
Täällä ollaan :wave:

just tultiin sieltä kuvauksesta, saa nähdä miten meni :/ oli taas niin totista tyttöä että :/ sitten kun saatiin nauramaan niin sitten oli käsi edessä :kieh: no ens viikolla pääsee kattoon vedoksia :D nyt rupes vaan ärsyttään, ku melkein kaikki kuvat otettiin istuvassa asennossa, niin se hame oli ihan kurtussa tosta rinnan kohdalta :headwall:

Voi Alex reppanaa :hug:
 
Tiivari:
Missäs kaikki ovat... :/
:wave: Piti välillä käydä taas töissäkin.

Kärpäsienisen (meniköhän edes oikein tuo nikki :ashamed: ) Jennalle lämpöiset 1v onnittelut! :flower:

Alexille :hug: ja paranemisia! Pitää kohta koittaa, jos sais vaik muutaman 1v koevedoksen tänne teidän arvioitavaksi. Nyt kumminki syömään jotain... :p
 
Huomenet!
Alexille 1v onnittelut! :flower:
http://www.youtube.com/watch?v=ZdXMwYwMbOU

Se on kyllä totta, niin ku bamse(ko se nyt oli?) sanoi, että vaikea valita noista kuvista... Tai sitten ei, mies katsoi nuo koevedokset läpi tyyliin 2 kertaa ja totes, että tuo, tuo, tuo ja tuo. Putkiaivoisuudesta on siis jossain kohtaa hyötyä :D

Mulla oli eilen vapaapäivä ja voi miten "kivaa" oli, 600km autossa |O Kävin tytön viemässä siskon porukan luo juhannuksen viettoon Savoon. Ajeltiin sit samoilla lämpösillä takaskin, ajattelin että paremmin jaksaa töihin tänään (iltavuoro) kun ei oo koko aamua istunu auton ratissa. Esikoinen lähtee kaverinsa perheen kans niiden mökille ja tuota 10v aateltiin tarjota miehen siskolle (menis toki täs kotonakin, mut tylsäähän hänellä on, kun kaikki kaverit on menossa...), oltas sit vaan Millan kans.

Pojat oli eilen siivonneet, kun olin tien päällä :eek: :heart: Olipa aika ihana tulla kotiin, kun heti ovelta näki, että paikat on tip top. Tämmösiä ylläreitä lisää, kiitos!
 
:( ...Emmaa vaivas yöllä JOKU...masu, hampaat, eroahdistusta tai paha uni...no oli hereillä klo23.30-03.30...itki melkein koko ajan, kaikkea yritettiin, potta, suppo, ruoka, maito ja syli...mutta mikään ei auttanu.. :kieh:

Noh ainut asia mitä toivoin yöllä oli että Emma osais kertoa mikä on :'(

Toivottavasti ens yö menee paremmin...
Ihanaaaaaaaaaaaaa, huomenna klo9 mökille lomaileen...niin ihanaa.. B)


Hyvää ja rauhallista juhannusta kaikille...niin juu, Emma onki sit taapero kun juhannus on ohi :'( ...
 
1v. neuvolassa käyty :)

Pituus 78cm ja paino 10250g, eli nyt kuulutaan "kymppikerhoon" mekin ;) Hoikka poika, mutta kuulemma erittäin sopusuhtainen ja tasaisella käyrällään kasvaa. Kehitys iän mukaista, ei kävele mutta ottaa askeleita.
 
Pahoittelen lyhyttä viestiä - pojan ruokailu tuli näköjään kuvioihin, kun syöttötuoli tuli työntämällä kohti makkaria (tietokoneen sijainti). :LOL: Eipä tuo syönyt kuin "vauvapurkin" ruokaa, edes jotain sentään!

Kaikille hyvää juhannusta :flower: Käytiin eilen ostamassa turvaistuin - omaa autoa kun ei ole, ei ole ollut paljon tarvetta, nyt on lainaistuimetkin jokaisella käytössä, niin investointi luultavimmin kannatti. Poika istui istuimessa eilen eteisessä röhnöttäen - isäänsä tullut = pehmusteita ja nappuloita kun on tarpeeksi ympärillä, hyvä takakeno ja pläts, siinä makaa :D

Ihana ilma!! Sääli että ollaan "kaverikiellossa" silmätulehduksen takia, ei voi kamuja kutsua leikkeihin. Tosin tein fiksusti ja tartutettiin sabsu77 lapsineen (vahingossa vkl aikana), eli jos jätkä jaksaa, niin lähdetään heidän pihalleen pistämään kukkamullat ylösalaisin.

ps. olenkohan urpo, kun mua jäi neuvolasta TAAS vaivaamaan se ihme holhous: nyt pitäis sit vähentää tutin käyttöä, ja ottaa nokkamuki 99% käyttöön, pulloa pitäis vierottaa. Meillä kun nokkamukista vaan hörpitään, pullo ja tutti on unien kannalta välttättömiä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
ps. olenkohan urpo, kun mua jäi neuvolasta TAAS vaivaamaan se ihme holhous: nyt pitäis sit vähentää tutin käyttöä, ja ottaa nokkamuki 99% käyttöön, pulloa pitäis vierottaa. Meillä kun nokkamukista vaan hörpitään, pullo ja tutti on unien kannalta välttättömiä |O
Hah! Mä jätän ainakin nuo omaan arvoonsa, ja otan maalaisjärjen käyttöön. Turha ainakaan mulle alkaa tuollaista neuvolassa selittämään. Hitto! Kaikki lapset (ja vanhemmat) on ERILAISIA! Mä en mainaa ottaa nokkamukia käyttöön lainkaan, vaan suoraan siirrytään tavalliseen mukiin sitten kun tuo alkaa siihen osoittaa kunnolla kiinnostusta. Siihen asti mennään tuttipullolla, jotta saa tarpeeksi maitoa päivässä. Uskoisin, että ainakin 1/2 vuotta vielä mennään näin. Ja tuttia ollaan muutekin vähennetty niin, että se on käytössä vain unilla ja suuressa hädässä.
 

Yhteistyössä