Ammu juu kuvia kehiin :attn: meillä ois kuvaus huomenna ja pikkusen jännittää miten menee :snotty:
VAstailin sinneAlkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Voi Alex raasua :'( Onneks pääsette lääkäriin tänään!
Laitoin sulle kyssärin tuonne taaperopuolellekin, että mistä ostit sen lautasen?
:wave: Piti välillä käydä taas töissäkin.Missäs kaikki ovat... :/
http://www.aijaa.com/v.php?i=4378208.jpgAlkuperäinen kirjoittaja Tiivari:*odottelee 1v kuvia näytille* :wave:
Hah! Mä jätän ainakin nuo omaan arvoonsa, ja otan maalaisjärjen käyttöön. Turha ainakaan mulle alkaa tuollaista neuvolassa selittämään. Hitto! Kaikki lapset (ja vanhemmat) on ERILAISIA! Mä en mainaa ottaa nokkamukia käyttöön lainkaan, vaan suoraan siirrytään tavalliseen mukiin sitten kun tuo alkaa siihen osoittaa kunnolla kiinnostusta. Siihen asti mennään tuttipullolla, jotta saa tarpeeksi maitoa päivässä. Uskoisin, että ainakin 1/2 vuotta vielä mennään näin. Ja tuttia ollaan muutekin vähennetty niin, että se on käytössä vain unilla ja suuressa hädässä.Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:ps. olenkohan urpo, kun mua jäi neuvolasta TAAS vaivaamaan se ihme holhous: nyt pitäis sit vähentää tutin käyttöä, ja ottaa nokkamuki 99% käyttöön, pulloa pitäis vierottaa. Meillä kun nokkamukista vaan hörpitään, pullo ja tutti on unien kannalta välttättömiä |O
Hui, kovismammaHah! Mä jätän ainakin nuo omaan arvoonsa, ja otan maalaisjärjen käyttöön. Turha ainakaan mulle alkaa tuollaista neuvolassa selittämään. Hitto!