Hyvää alkanutta viikkoa! :flower:
Julialle hyvää syntymäpäivää :heart: :flower:
Noista synttäreiden unohtajista haluan vielä sen verran vatvoa :xmas: että esikoisen kummitäti selitti ennen pojan helmikuisia 2v-synttäreitä, ettei hänellä ole rahaa ostaa mitään lahjaa. Mä sanoin että ok, hoidat asias sitten synttäreiden jälkeen, ei Veeti vielä osaa tuommoisesta loukkaantua. No, juhlat kun koittivat, tämä kummitäti (myös siis mun paras kaverini) tuli ukkonsa kanssa ovesta kauheessa darrassa, 2 koiraa mukanaan. Joo ei muuten mitään, mutta olin ilmoittanut, että meillä on yks lapsivieras paikalla, joka pelkää koiria. No, ensimmäisenä tää mun kaveri kilahti, että joko on kahvi keitetty. Sit kaveri kävikin tarjoilun kimppuun, ja kyseli voisko ottaa kotiinkin mukaan ettei tarvis tehdä ruokaa. No, onneks ei jäänyt mitään mukaanotettavaa, kaikki meni kuin kuumille kiville. No, kaverin ukko oli sit niinkin kovassa darrassa, ettei noussut lepotuolista kertaakaan, kaikki syötävät ja juotavat mun kaveri passas ukolleen. Muutaman tunnin he jaksoivat, sitten tuli niin paha väsy molemmille, että reppanoiden piti lähteä kotiin...Oven suljettuani tajusin, etteivät he tuoneet pojalle edes korttia! Voi olla tosi pikkumaista, mutta mua vituttaa EDELLEEN.
Mä en IKINÄ vois tehdä kummilapselleni, enkä hänen vanhemmilleen noin. Vaikka lapsi olis pieni eikä ymmärtäis. Mun mielestä tommonen on jo käytöstapojen puutetta. Nyt mä päätin, että poika kun "täyttää" 2v4kk tän kuun 24.pvä, niin viimeistään sillon vihjaisen kaverilleni tekemästään mokasta. Jos en sano, tää kaivaa mua aina, ja sit räjähdän joskus väärässä paikassa väärään aikaan. Ja kun kaveri on puhunut jo vaikka minkälaisista lahjoista, ja vielä rahan laittamisesta pojan tilille. Olis hiljaa jos ei aio mitään pojalle antaa. Ja rahasta ei ole kiinni, kaveri käy töissä, ulkonasyömiseen ja viihteellä käymiseen löytyy AINA rahaa. Joo, myönnän, mä olen katkera. Katkerä lähinnä siitä, että kaveri luulee mun UNOHTANEEN koko jutun. Pojan ensimmäisenä jouluna kaverini ei muistanut poikaa millään lailla. Selitti silloin saman rahanpuutteen syyksi. Viime jouluna poika saikin todella hienon lahjan, siitä minulla ei ole missään nimessä mitään valittamsta. Pääasia muutenkin, että muisti.
Joo, se siitä ja asiasta sukkanauhaan. Perjantaina on sitten THE päivä :'( Äitin pieni nyytti täyttää vuoden. Hohhoijaa, mitenköhän sitä sais kerättyä ittensä kasaan...Just kun mä kikattelin leikkauspöydällä kun Venlaa leikattiin ulos..Ja sitten kun Venlaa näytettiin mulle, mä räjähdin lohduttoman onnelliseen itkuun..Ja sit meinasin kuolla järkytyksestä kun mitat oli sen 50cm ja 3380. Piti olla joku 48cm ja 2800g. Että ihan luotettavia arvioita sain siltä virolaislekurilta
Sit mä ja mun pieni porsas tuhistiin vierekkäin eka yö, ja se typerä hoitsu tuli ottaan Venlan pois mun kainalosta, ja nosti tytön omaan sänkyynsä :kieh: Ja voi että kun mies toi seuraavana päivänä Hesestä ruokaa :heart: Edelliseltä reissulta tuttu hoitaja naureskeli vaan, että olis pitäny arvata, ethän sä viimekskään syöny meidän ruokia
Mutta tää emakko menee nyt tekeen lounasta porsailleen, ennen kun nousee taas vedet silmiin :ashamed: =)