No vähän saman tyyppistä on täällä noiden ruokahimojen suhteen, kotiruoka on kova juttu. Tänään söin työpaikkalounaalla lasagnea ja perunasalaattia, ai että oli hyvää!
Eilen söin miehen tekemiä jauhelihapihvejä uunissa kuumennetulla fetajuustolla ja rosmariiniperunoita, herkkua! Suolaiset jutut maistuu nyt paremmin, oliivit, juustot, suolakeksit ym ym.
Herkkuja ei minun tee mieli, makea ei maistu entiseen tapaan. Tämä on aika outoa, koska olen normaalisti aikamoinen herkkusuu. Hyvä juttu kyllä sokerin saannin ja painon kertymisen kannalta, toivottavasti.
Kuntosalilla oon päässyt käymään entiseen malliin, ei tee pahaa. Kunhan ei hajuherkkyyttä tule niin selviän pukuhuoneessakin. Viime raskaudessa ei kärsinyt mennä hajujen keskelle, vaatteet piti vaihtaa jo kotoa lähtiessä valmiiksi.
Hiihtämistä oon miettinyt, että menenkö tänä talvena ollenkaan, pitää vähän pohtia ja ehkä kokeilla jäällä, miten sitä painopiste muuttuu jne. Tekis kyllä hyvää päästä raittiiseen ilmaan ja aerobistakin liikuntaa harrastaa. Lisäpainotkin olisi nyt omasta takaa
Pahoinvointi yllättää edelleen, ei yhtään pysty ennakoimaan. Kesken työpäivän, kotona, aamupäivällä tai illalla, hajujen seurauksena tai leivänmurujen näkemisestä, melkein mikä vaan saattaa laukaista yht äkkiä huonon olon. Tämä onkin uus vaiva sitten edellisen raskauden, silloin oli ehkä neljänä päivänä jonkinlaista kuvotusta, tämä on jo pahempaa
Katsotaan milloin tämä helpottaisi, en halua oksentaa...
Eilen soittivat neuvolasta ja sain lääkäriajan 12.12 muistaakseni. Enää viikko nt-ultraan
Pääsee näkemään pikkuisen, nyt on hyvät fiilikset, masu pömpöttää sen verran lupaavasti ja tunne on tästäkin raskaudesta hyvä, ollut oikeastaan koko ajan.
Tekisi mieli hankkia jotakin pienelle, en ehkä vielä kehtaa kuitenkaan, jos vielä vaikka sinne joulukuun puoleen väliin ainakin malttaisi odottaa. Aika paljon tarvikkeita jää isoveljeltä suoraan pikkuiselle, turvakaukalo, pinnasänky, jonkin verran vaatteita
Isoveli siirtyy taaperosänkyyn ja istuu jo nyt isommassa istuimessa autossa, kätevää näin peräkkäin saada lapset
Joulusisustusta ajattelin ruveta kotiin laittamaan, jouluvalot ja vähän koristeita, joulukuusi joutuu tänä vuonna parvekkeelle, muuten siitä lähtisi pallot ja muut koristeet varmasti tähteä myöten taaperon mukaan!
Nobelius & Rusetti 11+3