Onpa kurja tilanne sulla töissä! Pystyiskö pomon kanssa puhua ihan kasvokkain (vai onko eri konttori yhtä kuin eri toimipiste)? On varmasti henkisesti tosi raskasta, jos pomoon ei saa mitään keskusteluyhteyttä, joten jos ei tilannetta saa keskustelemalla ratkeamaan niin kyllä mun mielestä kannattaa mainita lääkärille, ettei jaksa enää. Tsemppiä!Mietin tässä että voinko pyytää lääkäriä kirjoittamaan minulle sairasloman loppuun saakka henkisistä syistä? Pomo on "ajanut"/"ajamassa" minut niin ahtaalle henkisesti, että minua ei enää kaivata töissä. Hän ei suostunut järjestämään minulle heppoisampia hommia loppuajaksi, joten minulla ei ole mitääään tekemistä töissä. Isoja juttuja en voi ottaa enää työn alle, kun ne jää kesken. Tai niin ainakin olen uskotellut itselleni. Hän ei vastaa minun sähköposteihin eikä pikaviesteihin, istumme eri konttoreissa. Mitätöi täysin olemalla vastaamatta minulle. Raskasta...
Nobelius - meillä olisi sama edessä kolmivuotiaan kanssa. Kerran jo kokeiltiin sängyn ja samalla huoneen vaihtoa, päiväunet meni hyvin, mut illan koittaessa itku oli sydäntä särkevä. Nyt on nukkunut kaksi yötä siinä tilassa isänsä kanssa, mutta lattialla patjalla vierekkäin.
Meidän ekaluokkalainenkaan ei ole suostunut siirtymään nukkumaan omaan huoneeseen. Liian pelottava asia hänelle, iso talo ja pitkä matka huoneesta toiseen. Aivan liian pelottavaa. Ollaan tehty yläkerrassa aulaan nukkumasoppi, jos sinne uskaltaisivat yhdessä siirtyä. Toiset lapset on niin herkkiä ja kuuntelemme esikoisen herkkyyttä ja annamme sille tilaa. Ei se enää 15-vuotiaana samassa huoneessa nuku.
Mannamakaroni on teillä siellä vielä rankempi paperinpyöritys rumba kuin meillä. Aina haukutaan suomalaista byrokratiaa, mutta eihän se meillä taida olla pahakaan.
Joogaa vois kokeilla, mut näin maalla se pitää olla etäohjattua. Pitääpä sun vinkistä tsekata youtube videoita, sehän voisi olla hauskaakin.
Mä oon näiden videoiden kanssa kotijoogaillut:
Ja kyllä aina ilolla asioin Suomen viranomaisten kanssa, kun siellä tuntuu kaikki käyvän niin helposti (ja sähköisesti voi tehdä vaikka mitä!). Toisaalta en oo koskaan ollut esim. työttömänä Suomessa, eli en ole ihan hirveän syvällisesti joutunut perehtymään byrokratian kiemuroihin.