Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

Täällä ilmoittautuu taas yksi uusi kuumeilija mukaan :wave:

Olen seurannut ketjua jo ihan ekoista viesteistä lähtien päivittäin, mutta mukaan uskaltaudun vasta nyt. Niin monta kertaa on aikaisemmin tullut pinosta pudottua..

Esikoista täällä siis odotellaan, mutta taustalla 4 alkuraskauden keskenmenoa. Tai viimeisin noista oli lähinnä kemiallinen. Yritystä olisi marraskuussa tullut kaksi vuotta täyteen. Tutkimuksiakin noiden toistuvien km:n takia tehtiin julkisella, mutta mitään vikaa ei löydetty. Eilen kävin varhaisultrassa samalla polilla, jossa nuo km-tutkimuksetkin tehtiin ja siellä selvisi, että kohdussa tosiaan oli asukas, jonka sydän sykki ja vastasi täysin viikkoja oviksesta laskettuna. Eilen siis viikkoja 6+6 ja tänään poksuu 7+0 :heart: Tämä oli tosiaan ensimmäinen kerta, kun todistetusti elämää löytyi :) Kahdessa raskaudessa näkyi ar-ultrissa vain tyhjä pussi ja kahdessa en edes kerennyt ultraan, kun meni kesken ennen sitä. Joten voitte uskoa fiilikset. Olo oli kyllä eilen (ja on edelleen) mahtava kaikkien pettymysten ja epätoivon jälkeen. Jos tämä nyt vihdoin onnistuisi. Siihen ainakin haluan uskoa, että kesäkuussa saisimme esikoisemme vihdoin syliin asti.

Ja tosiaan oireista tai lähinnä oireettomuudesta. Mun olo on ollut koko tämän alun tosi vähäoireinen. Lähinnä tissit on arat ja väsyttää. Viime viikolla oli ihan hillittömiä ilmavaivoja, joten kai nekin joku oire oli. Onneksi ne on nyt vähän helpottaneet. Mutta mitään pahoinvointia mulla ei oo ollut. Lähinnä ihan pientä ellotusta silloin tällöin. Sellaista, että välillä epäilen, että kuvittelenko sen vaan ;)

Tsemppiä ja pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille :hug:

*muoks* Unohdin nuo tiedot, elikkä:

Sanmar82.....29v.....ensimmäinen.....KOS tai NKL
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maira
Hei kaikille!

Tervetuloa taas uusille, ihanaa kun täällä on niin paljon väkeä kasassa, tosin
huonoina päivinä ei meinaa kaikkea tekstiä edes lukea, saati yrittää omaan kirjoitukseen asti muistaa :DD

Omasta puolestani pahoittelut kaikille jotka joutuvat tippumaan odottajista :(
Ja tsemppiä hirmuisesti!

Joku kysäsi slottadesta, hän sai tosiaan ihan keskenmenon (ystäväni), eikä
sen takia ole enää täällä käynyt kirjoittamassa, eli voi poistaa pinosta. :S

).( Täällä aamusta iltaan kestävä kuvotus ja väsymys. Rinnat aristaa ja itkettää
sekä ärsyttää kaikki. :( Olo taas niin ahdistunut näistä aborttiin painostavista
sukulaisista ettei meinaa jaksaa.. Mieli heittelee, haluan, en halua, haluan, en halua.. Oon varmaan saanut jonkun raskausajan masennuksen kun ei mikään tahdo kiinnostaa. :/

Muita kenellä muutakin kun ilon tunteita omasta odotuksesta?

Positiivista vaikka julmaa, työhaastattelu maanantaina, ja tarkoitus mennä töihin ja olla äitiyslomaan asti ja saada isommat tuet. Törkeeltä tuntuu mut pakko vaan tehdä näin, jos enempi rahaa haluaa kun minimit..

Nyt ei jaksa kirjoittaa enempää, joten tulen taas jossain vaiheessa kertomaan kuulumisia..
 
Kiitokset kommenteista liittyen äitiysrahaan, aika epäselviä noi kelan kuviot kaikenkaikkiaan.. mulla siis hoitovapaa siihen asti kun esikoinen täyttää kolme maaliskuussa. töissä ehtisin oleen vain hetken kun äippäloma alkaa toukokuussa. Tuntuu aika surkeelta jos joutuu taas jatkaan tätä kitkuttelua pienellä rahalla jos tosiaan ei saa kun jonkun minimirahan, ei mulla ole ainakaan 2010 vuodelta mitään työtuloja.. ahdistaa :(

Pahoitteluni ja paljon voimia huonoja uutisia saaneille :'(

palailen taas paremmalla aikaa, nyt esikoinen vaatii äitiä :)
 
Sanmar82: onnea sykkivästä sydämestä ja kiva kun tulit mukaan!

SeInka: saan ihan normiopintorahaa ja maksimimäärän asumistukea eli yhteensä lähes 500€ kuussa, eli tuo äitiysraha on pienempi kuin se. Tai siis luulin, että se on alle 500...laskitko siihen lapsilisän mukaan?Tosin sitten tulee lapsilisä siihen päälle. Aattelin keväällä nostaa 1500€ opintolainaa niin sais vähän tukea kaikkiin hankintoihin. Lisäks uskon, että isovanhemmilta voi irrota apuja kun tää on eka lapselapsi heille :) Sitäpaitsi, oon elämässäni opiskellut niin paljon, että oon tottunut elämään pienellä rahalla.
 
Viimeksi muokattu:
:wave: Moooi!! Täälä ilmottautuu yks kesäkuinen! Vieres on digi, gravid raskaana 1-2!! :D Laskettu aika olis 26.6.2012. Pitää toki aika varauksella viä olla, ku viime kierros sain kans haamun ja tuli kuitenki heti pian pois.. Eli odotellaa ja seurataan tilannetta.

Varhaisultraan ajateltiin miehen kans mennä, koska tahdotaan varmuus siitä, että kyytiläinen on oikees paikas ym..

Tiedot olis ikä 23wee / LA 26.6.2012 / Seks / ensimmäinen / yk6 (en muista oliko teidän listas monennestako yk tärppäs..) Kiitos päivittäjälle! :)
 
Minäkin ilmoittaudun mukaan, vaikka onkin menossa vasta 4+4.

Ensimmäistä odotan, ikä 24 ja TAYS. La 19.6.

Plussasin tiistaina (kp 30/30-31) ja vieläkin vaikea uskoa todeksi, vaikka tiesin jo 99 % varmuudella olevani raskaana ennen testin tekoa. Ovulaation aikoihin ilmeni hieman vuotoa ja samoin myös seuraavalla viikolla. Siitä oikeastaan jo epäilin. Sitten alkoi rinnat kipeytyä ja suurentua. Huonoa oloa ollut, ruokien hajut oksettaa, ei tee mieli syödä mitään. Ruuat ei maistu samalta kuin ennen.

Olen todella onnellinen, että olen raskaana, mutta tunnetta jotenkin vaimentaa se, että ei ole ketään kenen kanssa jutella. Mies on vielä hieman poissa tolaltaan, kai se on pelkoa. Hän ahdistuu kun yritän puhua raskaudesta joka hetki. Muille ei vielä kerrota ja yritetään pitää asia salassa sinne viikkoon 13 asti. Saa nähdä miten käy.

Toivon että kaikki menee hyvin loppuun asti ja samaa toivon kaikille tässä ketjussa mukana oleville!
 
Tervetuloa kaikille uusille:heart:
Hihhih, PikkuistaOdottava oletkin tuttu tuolta toiseltakin foorumilta ;)
Ja miehistä voisin sen verran veikkailla että vaikka ovat olleet mukana yrittämässä ja toivomassa pikkusta niin sittenkun se plussa pärähtää niin totuus jotenkin iskee "puun takaa" ja varmasti paljon asioita mielessä.
Kannattaa antaa miehellesi aikaa sisäistää asia. Neuvolasta muistaakseni saa sellasen kirjasen missä on raskaus viikko viikolta naisen näkökulmasta ja toiselta puolelta miehen, ite ainaki kehotin miestä vähän lueskelemaan "muuten vaan" niin uskon että sekin helpottaa moniin mieltä askartaviin kysymyksiin.
(Miehethän ei varmaan lapsellisilta kavereiltaan näistä kysy tai netistä foorumeilta ;) )

).( Tänään taas ruoan jälkeen turvottaa niin että!
Olen siis suht hoikka/normaali niin huomaa kyllä heti että vatsa pömpöttää :D
Kotona oon kiree paita päällä ja töissä villapaidassa (onneks on jo niin kylmä ettei kukaan sitä epäile)
Oireet ei oo mihkään muuttunu/lisääntyny, samat vanhat väsymykset ja pissalla juoksut ku aiemminki.
Ainii, paitsi mulla on loppunu toi hiusten lähtö :heart: ihanaa, ehkä musta ei tuukkaa kalju :D

ninanina + pompula 6+5 :heart:
 
Onnittelut kaikille plussanneille :)
Halaukset Niille jotka joutuvat kokemaan surua :(
Itse jouduin kiireesti tänään sairaalaan, yht´äkkiä alkoi aivan jumalaton kipu oikeallapuolella munasarjan kohdilla...sitten säteili selkään ja oikeaan jalkaan niin että meni ihan tunnottomaksi. Ultrattiin ja tutkittiin mutta mitään sen kummempaa ei löytynyt. Lääkäri huomasi että painamalla aristan keltarauhasen kohdilta... Pelästyin jo että on kohdun ulkopuolinen mutta kyllä jokin pussukka kohdussa näkyi...vastasi viikkoja mutta eihän siellä vielä elämää näkynyt kun viikkoja niin vähän. Tosiaan tätä vuotoa ollut jo koko viikon että kesken varmaankin menee... ens perjantaina on kontrolli jossa katsotaan taas tilannetta ja hcg arvoja... oli noussut kuitenkin viime torstaista 140:stä 260:neen.. jee, silti lukemat tajuttoman pienet...
Onhan tää jo arvattavissa että ei tuu menemään loppuun asti kun ei tosiaan minkäänlaisia oireitakaan enää ole :( mutta toivottavasti menis nyt sitten itekseen ettei tarttisi kaavintaa tai muuta toimenpidettä...
 
Voihvoih.. Tääl tuli yöl ihan kirkasta verta pyyhkiessä, nyt aamulla muuttu jo pyyhkiessä ruskeeks, mutta taas kirkkaampaa tulee pyyhkiessä. Lonkka ja selkä ollu eilisestä asti kipeet, mut ei oo supistusmaista. Ja vasemman puolen lonkassa tuntuu patti! Mietin tuos et eikös kohdun ulkonen ois jo näkyny sillon ultrassa vaikka viikkoja oli vähän!? Liian pitkä aika ultraan!!!

No, käyn laittaan pojan päikkäreille ja ajatukse kanssa luen sit teijän kirjotuksia! :)

Kyyneltenhymy ja mysteeri
 
Hei kaikille!

Täällä kirjoittele 32v. yhden lapsen äiti (tyttö 9kk) ja mulla viikkoja nyt 6+1, eli laskettu aika on 9.6. JOS on. Nyt on perjantaista asti vuodellut vähän ruskeeta ja välillä on mukana hieman vertakin. Tää epätietoisuus on niin ahdistavaa. Jospa ens viikolla pääsis varhaisultraan, se on tosin varattuna, mutta vasta seuraavalle viikolle. Nyt ei jaksais odottaa yhtään. Toivottavasti kaikilla vuotelijoilla on asiat ok ja kovasti tsemppiä kaikille suru-uutisia kohdanneille. Mulla tosiaan tuosta ekasta vuosi kolme kertaa tyyliin "lusikallinen" verta ja kaikki oli kuitenkin ihan hyvin. Tämmöistä ruskeaa vuotoa ei ollut lainkaan silloin, siksi epäilyttävää. Eikä mulla ole mitään oireita, ei edes rinnat kipeät.

Marde 6+1

ps. Olisi kiva, jos kaikki laittaisi viikot oman päivityksensä perään niin tiedettäisiin missä kukin menee. :)
 
Plussasin perjantaina! :heart: Olen 26 v Turkulainen ja esikoinen on kyseessä. Raskauslaskurin mukaan tänään on rv 4+3 ja laskettu aika on 21.6! Nyt on ollut neljänä päivänä aaltoilevaa pahaa oloa aamuisin ja iltaisin ja pari päivää menkkamaisia kipuja vatsassa ja selässä. Ilmavaivoja on ollut pari viikkoa! :ashamed: Olen optimisti mutta väkisinkin jännittää ja pelottaa miten raskaus etenee!
 
Heippa täältäkin suunnalta! :wave:

Uusia on tullut taas reippaasti, joten onnea ja tervetuloa minunkin puolesta. :flower:

Tsemppiä kaikille vuodoista kärsiville ja niille, jotka elävät epätietoisuudessa. :hug: Toivotaan, että kaikki olisi harmitonta ja jokainen saisi oman kesänyyttiinsä syliin asti.

(.) Joku meni hehkuttamaan perjantaina loistavaa oloaan. Nyt on muutaman tunnin vellonut ihan kiitettävästi. Eilen kanssa etoi jonkin aikaa, joten eiköhän tää etova olo ole seurana muutaman seuraavan viikon.
Toinen oire on iltaa kohti paheneva turvotus. Mies perjantaina tuumaskin, että ton mahan kun näkee niin ei ole epäilystäkään ettenkö olis raskaana... Kiva olla töissä kun saa aamulla koittaa miettiä mitä pistäis päälle ettei tuo turvotus näkyis ja että oma olo ei olis kovin tukala.
Hiuksia on taas alkanut lähtemään. Viimeeksi tuli ihan kaljuja kohtia päänahkaan, saas nähdä mitä nyt käy.

Neuvolaan suunnistan ekan kerran keskiviikkona, jolloin viikkoja kasassa 8+1. Saas nähdä koittaiskohan täti kuunnella jo sydänääniä? Viimeeksi kuulu selvästi ekassa neuvolassa, jolloiin viikkoja tosin oli jo 10+2.

Mupelo, rv 7+5
 
Heippa ja tervetuloa uusille munkin puolesta!! Täälä menossa rv 4+6, ja etominen on alkanut täysipäiväisesti. Samoin jääkaapin ja roskiksen jne. hajut alkaneet ällöttää. Hampaita harjatessa yökkäsin. Turvotusta on mullakin, vatsan ja muutenkin, siis oikeasti jalatkin turpoavat. Pitää ostaa tukisukat, sama ongelma edellisissä raskauksisssa. Vatsa on liki koko ajan kipeä, menkkamaisesti mutta myös muuten, siis ilmaa :( Todellakin alkaa tuntua, että oon raskaana isolla R:llä, ainakin nyt. Pieni pelonpeikko takaraivossa edelleen, kun viikot ovat niin varhaiset. Edellisissä raskauksissa pahoinvointi ei oo alkanut näin aikaisin, ties millaiseksi tämä äityy. Neuvolan varaamista jo vähän mietin, että pitäisikö kysellä aikoja ens viikolla, kun mun on vaikea töistä mennä keskellä päivää, "tarvitsen" aamu- tai iltapäiväajan.
 
Nemiwi, tsemppiä huomiseen ultraan ja tulehan kertomaan sitten uutiset! Itsellä myös ultra huomenna ja kaks yötä oon jo nähny kummia unia asian tiimoilta ja pelottaa, josko kaikki ei olekaan hyvin. Kovaa menkkamaista kipua oli viime viikolla ja nykyään vähän lievempää kipuilua.. Muutenkin kaikki oireet on vähän lieventyneet ja aika matelee.. No huomenna selviää!

Aurinkoista syyssunnuntaita!

Missie 7+0 (????)
 
Tervetuloa uusille ja voimia sitä tarvitseville!

Vaikka en ole ahkera kirjoittaja, niin olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja. Kiva huomata, että on muitakin, jotka pohtivat samoja asioita kuin itse.

Tänään kerroimme vauvasta äidilleni. Hän kyllä tiesi yrittämisestämme, mutta en silti osannut odottaa häneltä ensimmäiseksi kommentiksi, että nythän opintosi jäävät kesken. Minulla on hyvä vaki työpaikka, mutta olen sen ohessa suorittanut vielä korkeampaa tutkintoa samalta alalta. Ehkä hän ei sitten ymmärtänyt, että voin jatkaa opintojani lapsesta huolimatta, jos nyt itseä sitten vielä kiinnostaa. Muuten emme ole kertoneet muille kuin yhdelle hyvälle ystävälleni.

Itse pohdin täällä myös sitä, että kävisinkö ar-ultrassa. Oireita minulla ei juurikaan ole. Ainoastaan jotkin hajut saavat aikaan ällötystä ja maha on välillä kipeä(ilmaa :)) Sen takia olisi kiva käydä ultrassa varmistamassa, että kaikki on hyvin. Viikkojakin alkaisi olla kohta sen verran kasassa, että pitäisi varmaan näkyä jo jotain...

-PipSa- 6+3
 
:wave: Minäkin "hengissä" vielä! Olen käynyt kanssa lukemassa teidän juttuja, mutta muuten viettänyt palstailutaukoa, etten koko ajan mieti mikä on normaalia ja mikä ei. Aina kun eksyin lukemaan ketjuja, missä oli jtn mennyt pieleen...Olen huomattavasti rauhallisempi ja enemmän raskaana nyt! :D Torstaina on ar-ultra, jossa toivottavasti pienen sydän sykkii. :heart:

Tervetuloa minunkin puolestani taas uusille ja iso :hug: surun kohdanneille.

Pahoinvointi on täällä kanssa lähes päivittäistä, milloin koko ajan ja milloin osan päivästä. Esiintyy nälän yllättäessä, syönnin jälkeen tai oikeestaan ihan milloin vaan. Hajut etoo jne. Ilmaa kerää vatsa hirveästi kanssa ja pari päivää poissa olleet repäsykivut on ainakin tänään ollut paikalla, jos jotenkin huonosta asennosta äkkiä nousen. Turvottaa joo joskus(ei mitenkään pahasti), mutta kun tuosta esikosta on vielä masua jäljellä, niin en osaa sanoa näkyykö mitenkään erikoisemmin. ;)

Nyt kipeää esikoista hoivaamaan, hauskaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille!

diiseli 7+1
 
Voi ei, ihan liikaa huonoja uutisia tullut :(. No, pakkohan näihin on varautua kun niin alussa vielä ollaan :(. Onneksi sentään hyviäkin kuulumsiia välissä, onnea uusille!!!

Meillä levisi tieto vauvasta nyt sitten ihan jokaikiselle... siitä juuri eilen riideltiin kun mies oli ymmärtänyt mun "ultran jälkeen voidaan sitten kertoa muutamalle ihmiselle" että kerrotaan kaikille :(. En tosiaankaan olisi halunnut näin aikaisin jokaisen kummin kaimankin tietoisuuteen, mutta nyt on liian myöhäistä. No, pitää keskittyä itse raskauteen jatoivoa, että ei nyt sitten joudu mitään ikäviä uutisia kaikille kertomaan.

Tänään on taas ollut tosi pahoinvoinnin täyteinen päivä. Ärsyttävää kun iskee aina juuri pahaan aikaan, olisin mennyt jumppaan pitkästä aikaa, mutta en mä sinne yökkimään kehtaa mennä.

Nezzie80: kyllä siihen äitiysrahaan saa normi asumistuen vielä päälle! Ja muutenkin sitten kun on lapsi niin sovelletaan yleistä asumistukea teidän perheeseen, ei enää opintotuen asumislisää. Ja tietysti tulee sitten se satanen siihen vielä lapsilisää päälle. Kyllä sillä elää :).

Inka ja maha 7+4
 
Koitan kovasti päästä teidän juttuihin pikkuhiljaa sisälle, eiköhän se ajan kans.. :D

Napaalua Täälä ei oo ku rintojen kipu, turvotus ja jomottelu oireina.. Saas nähdä alkaako niitä muitaki tuleen, pahoinvointi ym.. On, tää oikeesti niin jännää, odottaa ensimmäistä. Kaikki on ihan uutta ja ihmeellistä.

Miten, oottekos te käyny AU:ssa? Me tosiaan miehen kans puhuttiin että käytäs, sais varmuuden, että pikkunen on oikees paikas ym..

Ajattelin, että olisko kiva, että pinkan alas laitettas joku kohta "menetyksen kohdanneet"? Jotenki olis kiva, että muistettas ne jotka on meidän kans täälä ollu..? Itte oon toukokuisis menetyksen kohdanneis, ku sain positiivisen ja sitte kuitenkaa pikkunen ei pysyny mukana. Mutta mitä meinaatte?

Pitäiskö mun muuten kertoo vähä ittestäni.. Ollaa miehen kans oltu yhdes reilu 8 vuotta ja puolisen vuotta ollaan oltu naimisis. Krooninen vauvakuume on ollu pitkään, mutta ehkäsy oli pois puol vuotta ja nyt tärppäs. :D Omaan kotiin päästään muuttaan joskus helmikuun alus, kunhan saadaan remontti valmiiks.

Inka Ikävä, että tieto levis vähä käsistä.. : / Mites tulevat isovanhemmat otti uutisen? Onko teidän pikkunen ensimmäinen lapsenlapsi? Te vissii olitte AU:ssa? Millanen kokemus oli? Tuliko siitä helpotus, oliko rahansa arvonen juttu?
 
Pikkumyy87, menetyksen kohdanneet on kyllä siellä etusivulla, ennen sitä sairaalalistaa :)

Tervetuloa ja onnea uusille :flower:

Täällä vaan pahaa oloa, ja tänä iltana sai halailla ekan kerran pönttöä. Sitä mä olen kyllä oottanut et se alkaa, kun mieluummin oksennan ja saan hetkeks (olkoon vaikka 5min) paremman olon ku et pitää kärsiä siitä vellomisesta ja yökötyksestä ihan koko ajan, kun koko ajan vaan "meinaa" tulla ylös :x

Tsemppiä kaikille joilla murhetta :hug:

Dingelidong 7+2
 
Ei me tulla saamaan asumislisää kun mies saa yli 2000 palkkaa. Siitä palkasta se vaan maksaa aika paljon ulosotto yms. velkoja joten ei paljoa auta se. Ja kun mun omatkin laskut/velat vie joka kuukaus sen 400 euroa ihan helposti. Äh, en tajunnut, että minimiäitiyspäiväraha olis noin pieni! Pienen vauvan kanssa on muutenkin raskasta niin olis kivaa kun ei tarttis stressata mistään rahasta sillon.

Mulla ei vieläkään oo ollu mitään pahoinvointia, eikä väsymystä, joita tuntuu melkein kaikilla muilla olevan! Rinnat on arat. Se on ainoa selkeä oire. Jännittää todella to keskiviikon ultra!

rv 6+4
 
Maanantai 17.10.2011

Raskausviikko 8
yykaakoonee ~~~~~~~~~~ 7+6
Mupelo ~~~~~~~~~~~~~~ 7+6
SeInka ~~~~~~~~~~~~~~ 7+6
Mekkala ~~~~~~~~~~~~~ 7+4
Marinas ~~~~~~~~~~~~~ 7+4
DingeLiDong ~~~~~~~~~~~ 7+3
pillipöllö ~~~~~~~~~~~~~ 7+3
Mandeliini ~~~~~~~~~~~~ 7+3
hippu3 ~~~~~~~~~~~~~~ 7+2
nemiwi ~~~~~~~~~~~~~~ 7+2
Nippinappi ~~~~~~~~~~~~ 7+2
diiselikissa ~~~~~~~~~~~~ 7+2
Annuliini84 ~~~~~~~~~~~~ 7+2
Sanmar82 ~~~~~~~~~~~~ 7+2
Jenksula ~~~~~~~~~~~~~ 7+1
Missie ~~~~~~~~~~~~~~~ 7+1
Chance ~~~~~~~~~~~~~~ 7+0
Pöhinä ~~~~~~~~~~~~~~ 7+0
ninanina ~~~~~~~~~~~~~ 7+0


Raskausviikko 7
Kahvia ~~~~~~~~~~~~~~ 6+6
nedra ~~~~~~~~~~~~~~~ 6+6
Nezzie80 ~~~~~~~~~~~~~ 6+5
aurora81 ~~~~~~~~~~~~~ 6+5
-PipSa- ~~~~~~~~~~~~~~ 6+4
malendra ~~~~~~~~~~~~~ 6+4
riesa79 ~~~~~~~~~~~~~~ 6+3
Kareliini ~~~~~~~~~~~~~~ 6+3
enkeli85 ~~~~~~~~~~~~~ 6+3
Eebowi ~~~~~~~~~~~~~~ 6+2
Stiinuliini ~~~~~~~~~~~~~ 6+2
PikkuMyy-82 ~~~~~~~~~~~ 6+2
Marde79 ~~~~~~~~~~~~~ 6+2
Kultasiipi ~~~~~~~~~~~~~ 6+1
ReNu ~~~~~~~~~~~~~~~ 6+1
-Maari- ~~~~~~~~~~~~~~ 6+1
maraiitti ~~~~~~~~~~~~~ 6+0
Rintintin ~~~~~~~~~~~~~ 6+0


Raskausviikko 6
ki7i ~~~~~~~~~~~~~~~~ 5+5
Jackie_d ~~~~~~~~~~~~~ 5+5
Sun Rise ~~~~~~~~~~~~~ 5+3
Wendy79 ~~~~~~~~~~~~~ 5+1
möhköpantti ~~~~~~~~~~~ 5+1
Aanna ~~~~~~~~~~~~~~~ 5+0


Raskausviikko 5
Pinklady81 ~~~~~~~~~~~~ 4+6
PikkuistaOdottava ~~~~~~~ 4+6
charleene ~~~~~~~~~~~~ 4+4
jkoo ~~~~~~~~~~~~~~~~ 4+4
mirkku76 ~~~~~~~~~~~~~ 4+2


Raskausviikko 4
Pikkumyy87 ~~~~~~~~~~~~ 3+6
 
Viimeksi muokattu:
hirmusesti zemppiä kaikille jotka painivat huonojen uutiien parissa. :hug:

munkin puolesta myös tervetulloo kaikille uusille

Omaan napaan ei mitään erityistä oikeastaan odoton että koska paha olo alkaa (minäkö outo) :whistle: nyt kun ei oo juurikaan mitään oireita niin ei oo ees sellanen olo että ois ees raskaana mega väsymystä lukuunottamatta mulla ei oo nyt mitään oireita.
Sitten kun pahoinvoinnit tulevat niin mä valitan täällä yhtenään että sais jo loppua ikinä ei oo mikään hyvin. mulla on itelle tullut pahoinvoinnit muistakin ylensä 5+ viikolla ja kestänyt ylensä 14-20 viikolle asti saa nähdä miten tämän kanssa käy.

Syysloma viikko eli ei tarvi mernnä yhtään mihinkään vaan voi olla vaan kotona ihquu :D ens viikolla kun taas arki palaa niin jokaselle viikolle jotain toimintaa huox..

mites ootteko kaikki käyneet ar-ultrassa mä en meinaa käydä eli tässä pitää jännitellä sinne np-ultraan asti ja toivoo että masussa on kaikki hyvin.

möhköpantti + heta-einari 5+1
 
Mä kirjootin äsken kauhian stoorin... ja se katos kuin tuhka tuuleen |O

:hug: Kaikille jotka ovat joutuneet kohtaman menetyksen :hug:

:flower: Ja tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille plussanneille!

Pinklady81 kyseli niistä rattaista joilla on toinenkin suht pieni. Jos meillä kaikki menee loppuun asti hyvin niin meidän esikoinen on noin 1 v 10kk lasketunajan tietämillä ja kyllä minä olen harkinnu sisarrattaiden ostoa, koska me käydään päivittäin vielä koirankin kanssa lenkillä joten ne on meille melkein välttämättömyys, koska tuskin alle 2 vuotias jaksaa vielä hirmumatkoja kävelä :)

Omaa napaa:
Mä en tiedä mistä mulle on tullu sellainen olo (vissiin tästä ihanan turpasta vatsasta) että mitä jos tuola onkin kaksoset :) Siinä oiskin homaa, voi kauhia :D No mitäs täs vielä pelkäämään. kun mä en edes tiedä ollaanko sielä oikias paikkaa / kasvetaanko sielä... Mutta ainakin oireita on ollu eli toiveena että sielä kaikki olisi toistaiseksi hyvin. La-su yönä heräsin ihanaan "puukon" iskuun oikealle puolelle alavatsaa ja eilen illalla vasemmalle. Sit on toki tää väsymys, turvonnu maha. Mulla ei esikoisestakaan ollu oikeen muuta... Ens viikon keskiviikkona on vasta ar-ulta, sitä sit täs odottaes, voi kuinka jaksaa!!!

PikkuMyy 6+2

Niin joo ja päätin synnytyssairaalan: Synnytyssairaalaksi saa minulle päivittää Seinäjoen Keskussairaalan eli oliko se sit Seks
 
Huomenta! Täällä kans yksi haluaisi vielä tulla joukkoonne. Plussatestin (kaksikin) tein eilen ja olen vieläkin ihan hämilläni :) Ehkäisyn jätimme pois elokuussa ja ajateltiin, että tulee sitten kuin on tullakseen ja se kävikin sitten näin nopeasti! Molemmat ollaan ihan yllättyneitä. Esikoinen meillä syntynyt 09/08 ja häntä yritettiin monta kuukautta ja ennen sitä koettiin 1 keskenmenokin. Joten nyt oltiin vähän sillä tuntumalla, että josko joskus ensi vuonna tärppäisi. Positiivinen yllätys tämä tietenkin on, mutta tuli kyllä aika pamauksena, ei oltu yhtään vielä varauduttu :)

Onnea vaan kaikille muillekkin!!

Eli olen 26v., esikoinen 3v., SatKS, LA 21.6, Rv 4+4 nyt meneillään
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä