Heippa!
Olipa tullut tekstiä viimekerran jälkeen.
Onnea hyvistä ultrakuulumisistanne :flower:
Ja tsemppiäkovasti Teille, jotka odotatte tuloksia.... Olen todella huono muistamaan nimiä....
Itselläni ultra vasta torstaina, ja siihen asti kärvistellään... jännittää ihan huikeesti.
Olen vasta nyt alkanut tuntemaan liikkeitä paremmin, joten parempi mieli senkin suhteen nyt. Muutoin selkä ja toinen jalka (aivan täynnä suonikohjuja) reistailee... Mietinkin, miten Te jotka seisomatyötä teette, jaksatte oikeesti? Puhuinjo miehellenikin, että mitä teemme, jos en pysty loppuraskaudesta esim kävelemään kunnolla...? Kotonakun olen neljän lapsen kanssa... vanhin tosin ekalla, mutta suurimman osan kotosalla. Kun ei nuista oikein apureiksi ole vielä.... Ja nuorin on niin toimelias tättäåhäärä, että... Eipä paljon saikut auta... Kun ei ole lapsilla oikein hoitopaikkaa...
Nenä on edelleen tukossa, tuskin enää flunssaa on, kaippa tää kuuluu tähänkin raskauteen..
Huomenna olisi se toinen neuvola, toivonmukaan.
Painoa on tullut aivan liikaa, ja pelottaa ihan hirmuisasti mennä sinne neukkarin vaaálle...
Äippäpakkausta en varmaankaan ota, tosin niiden kestovaippojentakia olisin ehkä halunnutkin... Viimeksikun otin pakkauksen, ei sellaisia ollut. Meillä on niin monta makuupussia esim, ettei varmastikaan kannata. Vaaville on kehto ensikuukausiksi, ja sitten ostetaan varmaankin pinnis, kun ei kehtoon enää mene..
Joko te olette pesseet pikkuvaatteita ja laittaneet johonkin lipastoon tai kaappiin valmiiksi?
Olen lueskellut keskosuudesta, tai lähinnä yrittänyt etsiä jotain tietoa, onko keskosuus esim periytyvää?? Sillä mieheni äiti sai ensimmäisen lapsensa, keskosena alle kiloisena, tämä lapsi sai ensimmäisen lapsensa 500g painoisena... meidän tällähetkellä nuorin lapsi syntyi 35 viikolla, painoi kyllä jo 2700g... Tosin aiemmat ovat olleet täysaikaisa .. 3390g, 3480g ja 4380g.
Pitäisi mennä nukkumaan, mutta en saa taaskaan unta, pyörin ja hyörin vain... aamulla kyllä väsyttää...
jisse