mutta ei anneta sen masentaa, jooko? Kiitos
lampukka että jaksat olla optimisti munkin puolesta, ja tsempata kaveria, vaikka itsekin joudut elämään pettymysten keskellä. Onneksi sinulla on jo se yksi pieni antamassa toivoa
Toivotaan sille pian leikkikaveria!
Kaneli: Mulle tehty aiemmat inssit ehjillä ja nyt kun pistin ma iltana pregnylin, tunsin ti iltapäivällä kuinka se "räjähdys" tapahtu. Olin tosi kipee vielä siitä vuorokauden päästäkin, kun tehtiin inssi. Ylläri, et lääkäri totes muniksen jo puhjenneen. Mutta antoi silti toivoa. Ja nyt tosiaan näyttäis siltä, että plussa siitä tuli! Mutta kyl se pregnyl vaikutti about 15h pistämisen jälkeen. Mielestäni mä kyllä ovuloin normaalistikin, eli jos tää nyt vaan sattu jotenki samaan saumaan kun olisin muutenkin.. en tiedä..plussatuulia sinulle kuitenkin!
Satunnainen kulkija: tunnistan kirjoituksesta itseni. Se pettymys on kyllä niin inhottavaa, että melkein tekis mieli jättää hoidot väliin. Mutta vaan melkein. Toivotaan, että nyt sun munikset sais eloa, ja ajattele, jos pamahtaisikin tuplapotti! voimia :hug:
ihaa-aasi: Sanon nyt sulle, kuten mua rohkaistiin, elä heitä kirvestä kaivoon! Se näkee, joka elää. voimia :hug:
Kuunlilja: Tsemppiä syksyn odotukseen!
vieläkin ihmeissään oleva ja typertynyt miikuli