Kesäkuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sokerirasituksessa istun, tästä töihin ja kun pääsen 19 pakko vielä käydä kaupoilla, raskas päivä siis edessä!

4 päivää ultraan Jännittää, onko kukaan vielä liikkeitä tuntenut?
Mä uskon että oon tänään ja eilen tuntenut jotain pientä (nyt rv 13+5) 🥰
Ovat lopulta liikkeitä tai ei, valtaa hetkellinen onnellisuus aina kun havahtuu tuntemuksiin.

Olen kyllä aikaisemmistakin raskauksista tuntenut liikkeet suht aikaisin.
 
Huh, mikä päivä Enniemilialla! Toivottavasti sokerirasitus meni hyvin!

Musta tuntuu, että koko ajan mahassa tapahtuu… mutta taitaa kyllä mun tapauksessa oikeasti olla vaan suoliston toimintaa tai ties mitä 😂 Ensimmäisen lapsen kohdalla aloin tuntea liikkeitä aika myöhään, vaikka sekä hän että tämä pikkusisko ovat aina ultratessa olleet tosi eläväisiä kavereita eikä istukkakaan ole ollut edessä. Tänään kävin vielä julkisen puolen nt-ultrassa, ja sielläkin oli välillä meno päällä. Nyt tarkentui vielä lasketuksi ajaksi 17.6. Se on jo aika monta kertaa ehtinyt vaihtua, mutta tällä mennään!
 
vierailija
Itse kävin maanantaina nt-ultrassa. Laskettuaika siirtyi 3päivää aikaisemmaksi silloin. Keskiviikkona sairastuinkin ja tänään sain positiivisen influenssa tuloksen. Olo todella heikko ja lääkettä saisi ottaa paljon enemmän mitä saa. Tuntuu että päivän annos syöty jo ennenkuin kunnolla päivä päässyt edes alkuun.. Näin pahaa tautiapa en ole ennen sairastanut.
 
Itse kävin maanantaina nt-ultrassa. Laskettuaika siirtyi 3päivää aikaisemmaksi silloin. Keskiviikkona sairastuinkin ja tänään sain positiivisen influenssa tuloksen. Olo todella heikko ja lääkettä saisi ottaa paljon enemmän mitä saa. Tuntuu että päivän annos syöty jo ennenkuin kunnolla päivä päässyt edes alkuun.. Näin pahaa tautiapa en ole ennen sairastanut.
Voi itku!!! Se on kyllä ihan vihoviimeinen tauti 😬 Toivottavasti siellä pian helpottaa! Itse just pari viikkoa sitten painin esikoisen kanssa, kun piti meidän molempien ottaa influenssarokotus, ja kerroin jokavuotisen tarinan siitä, miten äiti sairasti kerran influenssan ja ei enää ikinä sitä meidän perheeseen, kiitos vaan 😰 Vaikka eipä siltä aina toki rokotuskaan suojaa!
 
vierailija
Joo kyllä sitö itsekin tästä lähin tuon rokotuksen otan.. Sitä kyllä neuvolassa kysyttiin haluanko. Tokasin vaan että enkai jos siitä ei hyötyä ole. Terkka kuittasi ok eikö kyllä kertonut yhtään syytä miksi ottaa tms 😅 Tuntuu kuin olisi kokenut ihme parantumisen eilisestä mutta kurkku niin kipeä että ei kyllä nukkumisesta tule tänäkään yönä mitään...
 
Meillä oli viime torstaina ultra ja kaikki oli hyvin ❤ Onneks TAYS:issa saa heti riskiluvut tietoon niin ei tarvii niitäkään murehtia. Perjantaina kerroin sit esimiehelle ja myöhemmin illasta laitettiin Facebookin julkiseks kans. Ihanaa, että ei tarvii enää salailla keneltäkään 😍

Tänään oli sit ensimmäinen sokerirasituskoe. Vähän jännitti siihen meno, kun matkalla oksensin kahdesti. Itse kokeesta onneks selvisin ilman isompia ongelmia, väsymys vaivas ekan tunnin aikana.

Edelleen siis pahoinvointi vaivaa 🤢 Toivon todella, että pian jo helpottais.
 
Ihania ultrakuulumisia täällä!❤

Meille ei tullut influenssaa, mutta esikoinen toi eskarista tuliaisiksi koronan toisen kierroksen. Mies on kaatunut kuumeessa sänkyyn, esikoinen alkaa kuumepäivien jälkeen jo parantua, ja mulla on onneksi mennyt tämäkin kierros ihan perusflunssalla. Kuume ei ole edes noussut. Toivottavasti tullaan koko porukka jouluksi kuntoon! Tässä sairastaessa ehdittiin jo kertoa esikoiselle tulevasta pikkusiskosta. Se herätti monenlaisia tunteita, mutta enimmäkseen hän on kyllä aivan liikuttavan onnellinen!
 
Meillä taas sairastetaan ja jouduin huomisen ultrankin perumaan 😔 Ja eihän niitä aikoja ole näin joulun alla antaa. Kätilö soittelee huomenna uutta aikaa mutta pahoin pelkään että menee joulun yli. Kyllä sais nää sairastelut nyt riittää 😩

Sydänääniä oon kuunnellut iltaisin ja nyt kuuluu jo möyrinnätkin ja potkii välillä kovaakin anturiin 😅 Tänään 12+4. Mua kovasti mietityttää kun piti kertoa lapsille jouluna että mitä tehdään, kerrotaanko vaikkei saatais ennen joulua aikaa vai ootetaanko joulun yli et ollaan käyty ultrassa. Toisaalta ainakin pienellä sydän lyö niin todennäköisesti kaikki kumminkin hyvin ❤
 
Neuvolan jouduin tältäkin viikolta perumaan flunssaisten lasten takia, mutta sokerirasitukseen pääsin eilen, eikä radia tällä kertaa.
Joudun toki uudelleen myöhemminkin, kun sukurasitteena ja aiemmissa raskauksissa ollut radi.

Ihana nyt päästä keskittymään joulun viettoon seuraaviksi päiviksi.

Hyvää joulua kaikille ❤
 

Yhteistyössä