Kirjotin tuonne 8 sivulle nimettömänä, nyt sain rekisteröityä, kuinka vaikeeta on keksiä joku nimimerkki kun kaikki varattuja
Eli mulla nyt rv 5+3, La 26.6, toki varmistuu sitten ultrassa. Ekaan neuvolan oon jo varannut marraskuun puoliväliin, silloin viikon 8+jotain.
Odotan toista lastani. Esikoiseni jo 12v. Miehen lapset myös isoja, 8, 11 ja 14v ja ovat meillä vuoroviikoin. Kaikki meidän perheen lapset tyttöjä, tämä minun ja mieheni ensimmäinen (ja viimeinen) yhteinen, saas nähdä kumpi tulee
. Meillä siis vuoroviikoin 2-5 lasta. Tytöt meillä tosi reippaita ja isoja, taitavia mimmejä, kovasti ovat yhteisestä sisaruksesta puhuneet..joten iso lapsimäärä puolet ajasta ei hirvitä (valmiiksi jo iso talo mihin pikkuisellakin on jo tiedossa oma huone, sekä 7paikkainen auto niin isoja muutoksia näihin ei tulossa
) Salaisuutena ollaan vielä pidetty, jouluna ajattelimme tuleville siskoille paljastaa.
Mulla vielä pienet viikot, oireita lähinnä alavatsan tuntemukset, mielialan vaihtelut ja rinnat olleet kipeät jo kolmatta viikkoa. Kovasti pelkään sitä pahoinvointia ja väsymystä, että tuoko seuraavat pari viikkoa ne tullessaan. Milloin aloitte tuntea kuvotusta? rv 7taitaa olla yleisin aika kun pahoinvointi alkaa...
Seksi jutuista niin alkuun tässä ollut halut mulla kadoksissa, puhuttu paljon miehen kanssa ja olen kertonut että on niin paljon ajateltavaa ja vähän huoltakin, ettei mene kesken ym niin jos vain nyt halaillaan ja pussaillaan
no viikonloppuna vähän jo halut palasi, mutta ei olla nyt yhdynnässä oltu, ei tunnu hyvältä ajatukselta, mutta muita juttuja sitten tehty toistemme iloksi
Ei olla muutenkaan yhdyntäkeskeisiä niin ei haittaa
Mitenhän onnistun salaamaan töissä ja kavereille, itse siis voisin jo kertoa kaikille mutta mies haluaa odottaa sinne rv12 niin kunnioitan hänen toivettaan..toki puhuttu että jos alan voida pahoin, on ehkä pakko kertoa lapsille koska nuo teinit nyt tajuaa heti ja töissä teen tiimityötä, en voi vain kadota yökkimään..sitten mietin myös neuvola käynnit, nytkin eka käynti menee aika myöhäiseksi 8.30 oli eka aika ja siihen varattu 1.5h ja 30min työmatka niin oon vasta 10.30 töissä, mikä ei mikään normi aika tulla töihin minun työssäni päiväkodissa, niin joudunko kertomaan esimiehille, kun tuo kuitenkin käsittääkseni työaikaa, ettei tarvitse tehdä takaisin